Tullut huomattua semmoinen asia tässä itäisessä osassa suomalaisten hallitsemaa maata, että ihmisiä sapettaa kun heistä juorutaan. Mutta miksi he silti itse useimmat tekee sitä vaikka eivät halua itse kokea juoruja osaksensa? Ajatteleeko ettei heitä itseään kosketa moraaliset pelisäännöt?
Joka ikinen päivä mietin, että mikä tekee ihmisistä sellaisia tässä maakunnassa, että kaikki asiat juorutaan ja juoruaminen täyttää koko elämän yhdessä kateuden kanssa. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asiota mitä voi opiskella omaksi ilokseen, mutta täällä kiinnostutaan siitä mitä naapuri tai joku muu tekee tai sanoo. Tämä maakunta on yhtä tyhmyyden ja pahanteon ylistystä.
Näin kieroa aluetta saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Täällä on lähes kaikki vielä samanlaisia eli täysin epäluotettavia.
Monikaan ei halua sitä kokea itse mutta silti tekevät itse - kahdet rattaat
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Noin kahelia kirjoittajaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa.
- AnonyymiUUSI
Soitat aika usein samaa levyä. Kaheli olen sinulle, se on selviö. Mutta asiani on siltikin relevantti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soitat aika usein samaa levyä. Kaheli olen sinulle, se on selviö. Mutta asiani on siltikin relevantti
Kukahan täällä soittaakaan samaa levyä...? 😂🤣😂
Taidat olla jo kaheli aika monelle palstan lukijalle... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan täällä soittaakaan samaa levyä...? 😂🤣😂
Taidat olla jo kaheli aika monelle palstan lukijalle...Minä pidän esillä samoja teemoja. Minulla on siihen perusteltu motiivi näiden ihmisten omaksi parhaaksi.
Mutta mikä motiivi sinulla/teillä on toistaa samaa kahelia kahelin perään? Sitä en tiedä koska en tietenkään luo käsityksiäni itsestäni sen perusteella sanooko joku kaheliksi toistaja minua kaheliksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213202Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3222813Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761810Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551715Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?481591- 1221386
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111342Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171280Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4321274- 1051269