Tuliko kyhmoon yhtään isojen ällien ylioppilasta. Pakkoko pänttäys kunniaan. Onko kyhmon nuorisolla älliä? Lukemalla selviää.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tuskin on!!
- Anonyymi
Osaan vain kertotaulut 5 x 6 = 30
- Anonyymi
Riippuu sensorista. Ainakin omana aikana ruotsinopetus oli ylasteella 2 vuotta simpsoneita töllöstä opettajan toimesta, sitten vaihtui opettaja viimeiselle vuodelle. Matematiikan opettaja kuunteli hiihtokilpailuja radiosta.
Lukiossa sitten meno ei muuttunut. Kaksi vuotta katsottiin muumeja televisiosta. Taas onneksi vaihtui viimeiselle vuodelle opettaja, joka sai sen verran opetettua meille asioita että päästiin läpi ylioppilaaksi saakka. Kiitos hyville opettajille. - Anonyymi
Peppu vvaishäseltä kysy
- Anonyymi
Tervanpolttajia. Venäläisten jälkeläisiä. Sukunsa vaivat seuraavat. Isännät lähettää homouden pojasta opiskelemaan pois paikkakunnalta. Häpeän vuoksi.
- Anonyymi
Olen kyllä ollut hetero lapsesta asti. Isästäsi en ole niin varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ollut hetero lapsesta asti. Isästäsi en ole niin varma.
Onkx peba vvaishanen hettero?
- Anonyymi
onko noheva etustaja polvinen kommentoinut asiaa kainuun sanomille?
- Anonyymi
Jaxu haleja
- Anonyymi
Terve
- Anonyymi
Kela saa Lasse Lehtosesta määrätietoisen ja tavoitteellisen johtajan, jolla on kyky saavuttaa vaativatkin tavoitteet. Lisäksi hänellä on hyvä kokonaiskuva yhteiskunnan tarpeista ja siitä, miten väestön hyvinvointia tulisi parantaa, Kelan valtuutettujen puheenjohtaja Mira Nieminen (ps.) toteaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611640- 291265
- 851108
- 43925
- 95868
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77617- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19566
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540