ensimmäinen Iron Maidenin levysi? Laittakaa myös mitä mieltä olitte tuolloin siitä levystä.
Itselläni se oli Killers, ja levy ei auennut kunnolla ihan heti, joten sitä sai kuunnella aika monta kertaa läpi. Levy oli kuitenkin hyvä ja kanattava ostos.
Mikä oli
9
660
Vastaukset
- BraveNewWorld
Ensimmäinen levyni oli Brave New World. Se on vieläkin suosikkilevyni.
- levy
oli number of the beast. vuonna 83. ja ikää oli silloin 12. voi niitä aikoja:))
- maidenjan
The Number Of The Beast! 12v.
- Edward-The-Great
Eka levyni oli Real Live Dead One.. Kyllä sitä silloin jaksoi kuunnella :D Ja miksei tänäänkin.
...son tais olla, ei silloin tosin levyltä vaan c-kassulta,alkuperäisenä. Eipä ole vuosien kuluessa ainakaan huonontunu kyseinen albumi.
- sadfasf
Powerslavehan se oli 9-vuotiaana.
- d>p
noin vuos sitte viis ekaa levyy ja studionauhan vuodelt 79, mp3..mut levy tais olla seventh son..
- UpTheIrons!
Mun eka levy oli Donington Live. Hyvä live levy!
- The_Duellist
joo-o
mun ekat levyt oli Iron Maiden ja Dance Of Death.
Näin kyseiset levyt jonku musiikkikerhon lehdessä komeilevan pakettihinnastossa tai jotain sinne päin sillon ku DOD ilmesty ja päätin ihan piruuttaen tilata.
Ensin kuuntelin DOD:n läpi ja se ei oikein auennu,
mutta löytyi sieltä silloin jo muutama hyvä biisi, kuten Rainmaker ja No More Lies. Nykyään toi levy on noussu melkein kärkipäähän mun Maiden-levyistä.
Sen jälkeen vaihdoin Iron Maidenin soittimeen. No neljä ekaa biisiä meni sillain kuuntelemalla läpi vaan, mutta Phantom Of The Operan soidessa ekaa kertaa olin vaan et "voi vittu mikä biisi, heviä helvetin isolla H:lla" ja kyseisen biisin tahdissa tuli jo sillon moshattua tai jotain sinne päin. Sen jälkeen levy nousi heti levyhyllyni kiistattomaksi kingiksi ja levy tuli kuunneltua ainakin pari kertaa viikossa. Vieläkin Iron Maiden
ehdoton kunkku Maidenin albumeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549