Sabotointia

Anonyymi-ap

Oletko mielestäsi pilannut itse mahdollisuutesi?
Onko joku muu pilannut mahdollisuutesi ja jos niin miten?

177

1338

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku m🐄uu pilasi kirjoittamalla ilkeyksiä ja kaivattu omi ne!

• Anonyymi

Kannattaisiko oikaista asia, jos voit olla varma tuosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi

• Anonyymi

Muiden vika nii... kultapossukerholainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene saman tien muualle tai käy kurkkaa näkyykö ulkona jo tonttuja 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sitähän jotkut tosiaan voivat räknätä lähitulevaisuudessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhä tämä draamasetä, eli aapee ole kirjoittanut itse nämä solvaukset mistä draamailee. Aika irrationaalista kuvitelmaa😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene saman tien muualle tai käy kurkkaa näkyykö ulkona jo tonttuja 😉

Joo, kuinka ihminen voisi selvitä siitä, että maantiellä liikkuu kiitäjiä, omituinen paikka nostaa itseään tämä palsta🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kuinka ihminen voisi selvitä siitä, että maantiellä liikkuu kiitäjiä, omituinen paikka nostaa itseään tämä palsta🤦‍♀️

Erittäin spesiaali operaatio kumarran T kylän puupää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin spesiaali operaatio kumarran T kylän puupää

Trollia varmaan tarkotit.

• Anonyymi

Etäsuhteeni meni pilalle, kun en voinut enää matkustella, koska veljeni tyrkkäsi minulle lemmikkinsä.

• Anonyymi

Hyvä veli😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä veli😍

Eikä siinä vielä kaikki, menetin myös työni kun en saanut nukuttua lemmikkien vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki, menetin myös työni kun en saanut nukuttua lemmikkien vuoksi.

Ompa kiva että löysit kivoja syitä kaikelle missä mokailet😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa kiva että löysit kivoja syitä kaikelle missä mokailet😃

Ai että itse heitin kapuloita rattaisiini eikä kateellinen luuseriveljeni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka hyväksikäyttöä hyväntahtoisuuttani ja vilpittömyyttäni narsistisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun olisi hyvä oppia sanomaan ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oppinut kantapään kautta. Selvittäkööt virheensä itse eikä sotkea minun elämääni niillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sabotoitiin ulos kun minusta haluttiin tehdä poliitikko-virkamies. Itse en koskaan ole halunnut politiikkaan/virkamieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Esittää aina kivaa, mutta todellisuudessa vihaa minua todella syvästi, ja nakkelee kapuloita rattaisiini, ettei minusta vaan tulisi mitään, enkä saisi rakkautta kun hän itse ei osaa rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun palstasedälle tulkuttaja kannattaisi hankkia elämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sabotoitiin ulos kun minusta haluttiin tehdä poliitikko-virkamies. Itse en koskaan ole halunnut politiikkaan/virkamieheksi.

Vai niin aloittajaäijä viittä vaille attaseasalkku kädessä. Onko lukijat jännää draamaa taas? Vähän liiankin ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin aloittajaäijä viittä vaille attaseasalkku kädessä. Onko lukijat jännää draamaa taas? Vähän liiankin ehkä

Aina he viimeiset mohikaanit kuitenki keräävät itsensä mieluummin kun tunnustavat tosiasiat

• Anonyymi

En, tein kaikkeni ja sain selvät pakit. Eli en kadu mitään eikä asiassa ole mitään epäselvää.

• Anonyymi

Tuo on loppupeleissä paras päätös tilanteelle varmasti molemminpuolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on loppupeleissä paras päätös tilanteelle varmasti molemminpuolin.

Silloin kun keräsin rohkeutta ja tein niitä päätöksiä niin mietin juuri tuota. Että en halua jäädä katumaan tai jossittelemaan mitään vaan saada varman vastauksen. Ja siihen olen tyytyväinen, vaikka eihän se kivaa ollut kun vastaus oli ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun keräsin rohkeutta ja tein niitä päätöksiä niin mietin juuri tuota. Että en halua jäädä katumaan tai jossittelemaan mitään vaan saada varman vastauksen. Ja siihen olen tyytyväinen, vaikka eihän se kivaa ollut kun vastaus oli ei.

Olit rohkea, paljon rohkeampi kuin moni moni muu ❤️

• Anonyymi

Itse kadun sitä etten rohkeasti kysynyt suhteeseen. Yritin vain vaivihkaa luoda yhteyttä, ja silti torjuttiin.

• Anonyymi

Ei ole ollut mahdollisuutta. Olen liian hankala. Semmoinen kenen lähelle ei pääse. Mieheltä.

• Anonyymi

Loppupeleissä tarkemmin ajateltuna ihan itse mokasi.

• Anonyymi

Ai, kuka mokasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, kuka mokasi?

Kuulostaa meinaa vähän väkisin käönnetyltä jutulta, mutta kerro ihmeessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa meinaa vähän väkisin käönnetyltä jutulta, mutta kerro ihmeessä?

Oot nolo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot nolo...

Ihan kuinka vaan 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot nolo...

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojep! Niin älähti 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai horo älähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai horo älähtää

No niin äidin pikku Petteri. Nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojep! Niin älähti 😂

Kalikan kalahduskommentit on minulle suunnattu, mutta minä en kirjuuttanut näitä viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot nolo...

Eiköhän tämä draaman haeskelu näiden palstasedän höpötysten tiimoilta ole noloa. Sun luulis jo tiedostavan tän. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kun saat koko internetin kattamaan tämän ajatusharhasi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai horo älähtää

Olipa ärmäkkää tekstiä kimpassako laadit tämän lausunnon jonkun aisankannattattelijan kanssa?

• Anonyymi

Loppupeleissä se on oma valinta jos kuuntelee muita.

• Anonyymi

Näin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on!

Eikö vaan. Ja virheistä oppii, täytyy antaa toisen tehdä ne, koska vapaa tahto. Sattuu, mutta siitä selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vaan. Ja virheistä oppii, täytyy antaa toisen tehdä ne, koska vapaa tahto. Sattuu, mutta siitä selviää.

Itse olet ulkopuolinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet ulkopuolinen?

Olen se johon sattuu, tavallaan ulkopuolinen.

• Anonyymi

Onko sillä ketä kuunneltu ollut ns. Oma lehmä ojassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kuulu kuitenkin neuvoa, jos joku sitä tarvitsee. Ei meistä kukaan ole valmis tässä maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä ketä kuunneltu ollut ns. Oma lehmä ojassa?

Kyllä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kuulu kuitenkin neuvoa, jos joku sitä tarvitsee. Ei meistä kukaan ole valmis tässä maailmassa.

Toki, mutta ei se aina auta.

• Anonyymi

No sehän on hyvä jos sinä et ole palstasedälle avautuja sellainen autuas avautuja joka täällä tuumailee kuulleensa stooreja mitä ei ole mitään syytä epäillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet ulkopuolinen?

Erikoisia näm sinun pööpöt tarkentavat kysymykset tälle palstasedälle

• Anonyymi

Näin se on ajateltava. Silloin ennen kuin tunnettiin kuulin hänestä juoruja, mutta en välittänyt. Sitten kun jo tunnettiin ja kaikki oli kesken, "ystäväni" (entinen sellainen) sekaantui kateuksissaan jotenkin asiaan. Tajusin sen, mutten tiedä tarkkaan mitä tapahtui. Jos se vaikutti, niin ehkä se ei sitten kuitenkaan ollut minun menetykseni. Kipeää se kävi silti.

• Anonyymi

Taas täällä kysellään eikä kerrota itse mitään.

• Anonyymi

Tein vain aloituksen, niin kuin olen tehnyt monia aiemminkin. Kiinnostaa mitä ihmiset ajattelee ja ehkä vähän myös laittaa ajattelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein vain aloituksen, niin kuin olen tehnyt monia aiemminkin. Kiinnostaa mitä ihmiset ajattelee ja ehkä vähän myös laittaa ajattelemaan.

Turhaan kyselet. Et koskaan voi minusta muokata poliitikkoa/virkamiestä. En tule koskaan suostumaan siihen.

• Anonyymi

Sinun täytyy nyt vain elää ns tämän palstaäijän gallupin kanssa, voimia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan kyselet. Et koskaan voi minusta muokata poliitikkoa/virkamiestä. En tule koskaan suostumaan siihen.

Kerro ihmeessä aloittajaäijä meille viran nimi tai nimet. Täällä tyhjäntoimittajat jo nääs tepisee

• Anonyymi

Olen, syntymällä 20 vuotta liian aikaisin.

• Anonyymi

Kenen muun mielestä, kuin omastasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tarvitse ääneen sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun vika on, että et suostu kuuntelemaan muita ihmisiä et sitten millään. Menet sun ideologialla päin seiniä ja sitten ihmettelet miksi mikään ei mennyt niin kuin suunnittelit. Nii-i. Olisi kannattanut kuunnella muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chillaa setämies vähän niiden patriarkaalisten yytsimistesi kanssa. Sivusta myötikset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun vika on, että et suostu kuuntelemaan muita ihmisiä et sitten millään. Menet sun ideologialla päin seiniä ja sitten ihmettelet miksi mikään ei mennyt niin kuin suunnittelit. Nii-i. Olisi kannattanut kuunnella muita.

Mutta nethän jauhaa ihan täyttä skeidaa kaikki? Sivusta väliprööt/trolololo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi.

• Anonyymi

En tiedä enää mistään mitään.

• Anonyymi

Saisiko siihen jotenkin selvyyttä?
        Jutella jonkun Keneltä saa objektiivisen näkemyksen. Katsomalla asioita oikeasti ja rehellisesti niin kuin ne on.
        Miettimällä teitkö ja toimitko mielestäsi niin kuin piti ja halusit. Tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko siihen jotenkin selvyyttä?
        Jutella jonkun Keneltä saa objektiivisen näkemyksen. Katsomalla asioita oikeasti ja rehellisesti niin kuin ne on.
        Miettimällä teitkö ja toimitko mielestäsi niin kuin piti ja halusit. Tms.

Täydellisessä maailmassa kertoisin hänelle suoraan että rakastan häntä. Mutta koska se saattaisi olla epämiellyttävää hänelle, en uskalla sitä tehdä. Ja mokasin jo aikaisemmin tässä asiassa, vaikka tunteita on ollut koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellisessä maailmassa kertoisin hänelle suoraan että rakastan häntä. Mutta koska se saattaisi olla epämiellyttävää hänelle, en uskalla sitä tehdä. Ja mokasin jo aikaisemmin tässä asiassa, vaikka tunteita on ollut koko ajan.

Mokasitko pahasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mokasitko pahasti?

On moka, ettei kerro rehellisesti ajatuksiaan ja tunteitaan heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se olisi hänelle epämiellyttävää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se olisi hänelle epämiellyttävää?

Tietysti se olisi epämiellyttävää, jos hän ei pystyisi ja haluaisi vastata niihin, toisinsanoen ei tunne samoin, mutta joutuisi silti olemaan tekemisissä silloin tällöin. Itse pystyn jotenkuten elämään tämän kanssa ja jollakin muulla tavoin osoittaa välittämiseni, toivottavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mokasitko pahasti?

Mitä ulottuvuuksia sinä tarkemmin etsit palstaäijän avautumisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika värittynyt ilmaisu tuo rehellisyyden peräänkuulutin näiden ns tunneasioiden suhteen. Vaikuttaa jopa itsepetokselta🚩

• Anonyymi

Asiat selkis, nyt ei voi tehdä enää muuta kuin tyhmiä virheitä.

• Anonyymi

Hyvä kun selvisi. Haluatko kertoa mistä kiikasti?

• Anonyymi

Ihan itse virheeni teen. En ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka olisivat halukkaita sabotoimaan muiden suhteita.

• Anonyymi

Ei kysytty mitä aiot tehdä 😉😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kysytty mitä aiot tehdä 😉😆

Et nyt ymmärtänyt lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt lukemaasi.

Ymmärsin, mutta ymmärsitkö sinä kirjoittamaasi aikamuotoa?
        Ihan itse mokast, jos mokaat.. . Ymmärretty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin, mutta ymmärsitkö sinä kirjoittamaasi aikamuotoa?
        Ihan itse mokast, jos mokaat.. . Ymmärretty.

Voi hyvänen aika. Näiden pitäisi olla ihan perusjuttuja aikuisille:

"Preesens ilmaisee puhehetkisiä, säännönmukaisesti toistuvia tai pysyviä asiaintiloja ja prosesseja. Lisäksi preesensmuodoilla voidaan ilmaista esimerkiksi suomessa myös tulevia asiaintiloja."

Asiayhteydestä tulisi pystyä päättelemään, että en puhunut tulevasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Näiden pitäisi olla ihan perusjuttuja aikuisille:

"Preesens ilmaisee puhehetkisiä, säännönmukaisesti toistuvia tai pysyviä asiaintiloja ja prosesseja. Lisäksi preesensmuodoilla voidaan ilmaista esimerkiksi suomessa myös tulevia asiaintiloja."

Asiayhteydestä tulisi pystyä päättelemään, että en puhunut tulevasta.

Voi hyvänen aika sentään ja sus siunakkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään ja sus siunakkoon.

Jotain päiviteltävää keksit palstasedän sentimentaalisesta puheenparresta sentään

• Anonyymi

Tietäsitpä vaan. Oon hieman harkitsematon ollut reaktiossani.

• Anonyymi

Jos vaan hieman, niin eihän se ole paljon? Vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaan hieman, niin eihän se ole paljon? Vai?

Se on mitä on. Parempi niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mitä on. Parempi niin.

Miksi parempi niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi parempi niin?

Miksi vanhoja haavoja repimään auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vanhoja haavoja repimään auki.

Ok.

• Anonyymi

Hän halusi, että tuntisin mokanneeni. Sanoi sen ihan ääneen.

Hänellä kai on niin huono olla omana itsenään, että yrittää saada minutkin voimaan huonosti. Hyvä yritys.

En oikeasti mokannut mitään, sillä koko fiasko alkoi hänen kertomistaan puolitotuuksista. Juttunsa olivat sisäisesti ristiriitaisia, jäi hämärän peittoon mikä on totta. Joko hän halusi pyöritellä usempaa TAI saada minut tuntemaan jonkun ikävän tunteen. Molemmar vaihtoehdot ihan *erseestä enkä osaa enää kauniisti häntä muistella. Sellainen häijy nainen, joista olen kuullut mutten ole aiemmin omakohtaisesti tavannut.

• Anonyymi

Oma apu paras apu!

Surkeat geenit, heikko mutta synkkä luonne, kehnot kasvatus, kurjat kotiolot ja kaikenkattava köyhyys tuottavat niin tehokkaan yhdistelmän, ettei siihen enää ulkopuolisia tarvita sotkemaan kuvioita.

• Anonyymi

Mitä sen on enää väliä miten ja kuka teki ja mitä?
      Menetin silti joka tapauksessa jotain äärettömän tärkeetä ja rakasta, ei se miksikään siitä muutu.

• Anonyymi

Ei näihin ole pakko vastata. Ilmeisesti kuitenkin olet perillä itse, mikä on mennyt pieleen ja se on se tärkein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näihin ole pakko vastata. Ilmeisesti kuitenkin olet perillä itse, mikä on mennyt pieleen ja se on se tärkein.

En kyl ole tietoinen syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko katsonut asioita rohkeasti, niin kuin ne ovat menneet. Jos sieltä se vastaus löytyisi?
        Tai asettunut toisen asemaan?
        Jonkun ulkopuolisen näkemys voisi auttaa, mutta se vaatii tietysti, että on kykyä kertoa menneistä, niin kuin ovat tapahtuneet. Oletus siis, että teidän välit ovat ilmeisesti muuttuneet erilaisiksi.

• Anonyymi

Vedät palstasetä ”syytteen” äitiäs tms vastaan takaisin niin kyllä se siitä 🥱

• Anonyymi

Hämmentävä ihmistyyppi se, joka koko ajan etsii (deitti)kumppanista vikoja, joiden varjolla voi sitten itse kohdella huonosti. Ikään kuin siihen olisi sitten lupa, kun on todennut että ”tuo on loukkaavaa”. Ja siis loukkaantua voi ihan mistä vain, suoranainen taiteenlaji. Vielä hämärämpää on se, että kostetaan se kun jokin oma salainen haave ei toteudu. Hyvä mies ilmeisesti lukee ajatuksetkin?

Jotenkin sellainen aavistus, että nämä ihmiset ovat paljon netissä ja algoritmi on heille puskenut jotain hämmentävää femiinienergia- ja horoskooppihömpötystä sekä tietenkin tuhat artikkelia red flageista.

Sabotaasi?
      Mieti vain mitä olet itse tehnyt, siitä kannat vastuun.

Elämä ei ole peli, jossa kerätään itselle pisteitä muiden väitetyistä mokista.

• Anonyymi

Älä mulle mouhoo 🤣
        Enkä nyt kyllä kauheen suurta arvoa pistä sun sovinistiselle kirjoitustyylillesi!
        Ihmiset ovat kertoneet omista asioistaan ovatko mokanneet omasta mielestään.
        Sinä olet ensimmäinen, (tuota yhtä ei lasketa) joka alkoi syyttämään ja haukkumaan naisia.
        Olisit jättänyt vastaamatta, kun ei sussa ole ilmeisesti mitään vikaa 😉

• Anonyymi

Huomaatko samaa virheellistä käytösmallia itsestäsi? Suhteessa oleminen on sullekkin vaikeaa, niin helppo nähdä vika ja virheet toisessa. Ylianalysointi kannattaa lopettaa jokaisen ja heittäytyä suhteeseen turhia nyrpistelemättä. Jokainen ihminen on omana itsenään paras ja haluttu. Niille jotka nirsoilee ja on turhan nuukaia ja valitsee parempaa taas ja taas...jää lopulta luu kouraan. Arvostakaa ihmistä oikeesti! Ja sanomattakin selvää että väkivalta, umpijuoppous ja patologinen valehtelu on 🚩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko samaa virheellistä käytösmallia itsestäsi? Suhteessa oleminen on sullekkin vaikeaa, niin helppo nähdä vika ja virheet toisessa. Ylianalysointi kannattaa lopettaa jokaisen ja heittäytyä suhteeseen turhia nyrpistelemättä. Jokainen ihminen on omana itsenään paras ja haluttu. Niille jotka nirsoilee ja on turhan nuukaia ja valitsee parempaa taas ja taas...jää lopulta luu kouraan. Arvostakaa ihmistä oikeesti! Ja sanomattakin selvää että väkivalta, umpijuoppous ja patologinen valehtelu on 🚩

Se on juurikin näin. Kun se tunne tulee ja on, niin ei siinä hirveesti kannata jäädä punnitsemaan. Aika sitten näyttää kasvaako kaksi ihmistä yhteen vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun itsesi kanssa käymät suhdemonomogit on gubbe niin häröä luettavaa🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun itsesi kanssa käymät suhdemonomogit on gubbe niin häröä luettavaa🙄

Et näy tuntevan ihmistä, jota maalailet eri nimillä. Puheesi on täysin tuulesta temmattuja. Eli valehtelet kerholaisillesi täydeltä laidalta, vaikka osa tietääkin valheesi. Samassa sonnassa mukana.
        Taidat esiintyä myös toisena. Todellisuus on ihan toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näy tuntevan ihmistä, jota maalailet eri nimillä. Puheesi on täysin tuulesta temmattuja. Eli valehtelet kerholaisillesi täydeltä laidalta, vaikka osa tietääkin valheesi. Samassa sonnassa mukana.
        Taidat esiintyä myös toisena. Todellisuus on ihan toista.

Jos sinulle jättää gubbe vastaamatta, niin joku uuwatti kehittelee jonkun uuden superteorian

• Anonyymi

Kyllä sitä ihan omia silloisella järjellä tehtyjä valintoja on tehnyt ja koko ajan tekee. Mutta vastaan siltikin, että osui haastava käsikirjoitus 😁💗

• Anonyymi

Minkälainen teatterinäytös tai elokuva on tekeillä?

• Anonyymi

Kuulostaa heti niin tuhoon/tuomitulta, koko käsikirjoitus jo ajatuksena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti lopputeksteissä mainitaan esimerkiksi, ettei eläimiä tai ihmisiä satutettu. Joten, oliko tällaiset asiat huomioitu käsikirjoitusta laadittaessa? Mr. Director

• Anonyymi

Jos tää nyt jotenkin liittyisi tiettyyn "hommaan", niin älä nyt ainakaan muhun tuhlaa enää energiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trilleriksi vielä muuttuu, ainaki yks. Mutta romantiikkaa ennen kaikkea. Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trilleriksi vielä muuttuu, ainaki yks. Mutta romantiikkaa ennen kaikkea. Sivu

No siinähän on sitten joka lähtöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tätä samaa naisena esiintyvän gubbelin emojien räiskettä kuule nääs nääs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa heti niin tuhoon/tuomitulta, koko käsikirjoitus jo ajatuksena!

Mukavaa että jaksat ainakin yrittää reippaasti vietuaalivainota jotain naista kuvittelemalla, että tämä äijä on hän. Hienoa, kukitustilaisuutta odotellessa tjsp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti lopputeksteissä mainitaan esimerkiksi, ettei eläimiä tai ihmisiä satutettu. Joten, oliko tällaiset asiat huomioitu käsikirjoitusta laadittaessa? Mr. Director

So your story is basically some sick petsnuff fantacy, bro?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So your story is basically some sick petsnuff fantacy, bro?😉

Voisin vaikka maxaa jos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin vaikka maxaa jos

Eikö se yksi kääkkä vois hoitaa urheasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se yksi kääkkä vois hoitaa urheasti?

On nimittäin vedettävä ehkä sellainen johtopäätös, että näin on uhonnut. Tienoon kovin gangsteri, no enpä ny niin tierä

• Anonyymi

P*neskelin muita ja ihastus sattui saamaan asioista tietoa kun tuntematonta vierasta kävi. Se loppu siihen.

• Anonyymi

No yllättikö?

• Anonyymi

Kai sitä vapaana voi mitä vaan tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä vapaana voi mitä vaan tehdä.

Ei kyllä voi. Tai voi, mutta aika monen suhteen mahdollisuuden voi silloin unohtaa. Kyllä arvostus aikuisten maailmassa pitäisi pystyä osoittamaan heti alkumetreillä, eikä sikailla. Eri asia sitten, jos molemmat samanlaisia ja ok. Vaikeaa se voi olla sitä luottamuksellista suhdetta rakentaa, jos ei pysy housut jalassa tutustumisvaiheessa. Kukin tyylillään tietysti.
        Sanoisin vielä, että kyllä ne teot on, mitkä määrittää ihmisen.

• Anonyymi

Tuntematonta vierasta, kuten ö luokan evoottisissa novelleissa, palstasetä/eli aapee? Kuhan alustan fröbelin palikoiden kiusaksi

• Anonyymi

Ei väliä, nainen ho ro jonoa aina välillä, pokkaa oli valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei väliä, nainen ho ro jonoa aina välillä, pokkaa oli valehdella.

No voi juku tällekin kommentille gubbe, varmasti liittyy johonkin jollain tavalla ”hän” siis sekä jakeli, että valehteli tietävätkö kirkon vanhimmat, suolen media ym tästä?

• Anonyymi

Mahdollisuudet mihin? En usko että kukaan on sabotoinut mahdollisuuksia suhteeseen jota en halua yleensäkään. Vaikea sabotoida.

• Anonyymi

Menikö sulla kauankin tuota kommenttia miettiessäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö tämä sinun kommentaari tulkita nyt niin, että sinä itse pyrit tuollaista mainittua tekemään ja oletettavasti tämän palstan tai netin kautta, Yolo girlfriend👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Ihme kysymys. Ei mennyt, jos nyt välttämättä haluat tietää, tuli ensimmäisenä mieleen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mahdollisuudet minkä suhteen parhaani olen yrittäny mu taisin epäonnistua siinä

• Anonyymi

No yritä uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yritä uudestaan?

Ei taida auttaa kuule tätä palstasetää yhdenkään pirkon kohdalla

• Anonyymi

Kyllä, jotkut muut muut pilasivat ja paljon. En jaksanut lukea kaikkia kommentteja.. varmaan erikoista hälinää ollut vastauksissa. Olen edelleen sitä mieltä, että ns sisko teki parhaansa ettei onnistunut mikään. Rakkaudettomuudesta ei ollut meidän välillä kyse vaan mm pahuudesta ja kiusaamisesta, joka ei näköjään vieläkään lopu..
      Toivottavasti rakkaus vielä voittaa ja sota lopulta loppuu❣️

• Anonyymi

Miten tullaan ns. Siskoksi?

• Anonyymi

Juu minunkin sisko oikein juhli sitä kun avioliittoni päättyi eroon.

• Anonyymi

Olen ja varmaan muutkin tyrkyttää mielipiteitään

• Anonyymi

Ihan itse pilasin mahdollisuuteni. En mahda sille mitään että vihaan ihmisiä.

• Anonyymi

Miksi vihaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaat?

Huono itsetunto. Olen ns. hiljainen narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono itsetunto. Olen ns. hiljainen narsisti.

Ok.

• Anonyymi

Sama vihatkoon kunhan pelkäävät eiku mitä gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.

No jos totta puhutaan oli siinä kyl muutaki. Ei se nainenkaa ns. lottovoitto ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos totta puhutaan oli siinä kyl muutaki. Ei se nainenkaa ns. lottovoitto ollut.

Omin tän 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi ei mutta sinä olet varmaan ihan täys jak potti. Ihan näiden hönöjen kiusaksi kommentoin gubbe kyn tykkäävät eläytyä näihin naissukupuolen trässäämisiin

• Anonyymi

äitihän on aina vastuussa lasten hyhvin voinnista.. knnes kuolee yämä äiti... Sifmung Foud.

Minä ihmettelen että joku nimi KKK Negotiator no tavallaan... noooh

• Anonyymi

Elämisessä sattuu ja tapahtuu. Jotkut asiat on ennaltaluettavissa ja väistettävissä. Asioiden ja omien tunteiden monimutkaisuus on joskus hallitsematon yhdistelmä. Muut mokaa ja itse mokaan. Kaikkea ei voi edes korjata jälkeenpäin. Mutta opiksi voi ottaa. Kuollessaankin on vielä joltain osin raakiletasolla.

• Anonyymi

Sekä että 💔,
      mutta toivoa on. 🙏

• Anonyymi

Mistä tiedät, että on toivoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että on toivoa?

Jesaja 43:19 ❤️

• Anonyymi

Mahdollisuudet mihin? En tavoitellut mitään, toimin tunteen vallassa ja se johti omituiseen mylläkkään. Jatkossa hillitsen impulssejani tai ainakin mietin tarkkaan, kehen ne kohdistan.

• Anonyymi

Minkälaiseen mylläkkään?

• Anonyymi

Oletkohan nyt miettinyt asiaasi ihan loppuun saakka?
        Kuulostaa vähän tosiasioiden kieltämiseltä ja vastuun välttelyltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiseen mylläkkään?

Siihen sotkeutui ihan liian moni ihminen ihan alkuvaiheessa. Minulle tuli joku vieras rooli näytelmässä, joka oli mulle täysin tuntematon. Katsomossa riitti väkeä, vaikken sitä silloin ymmärtänyt, kuin hetkittäin. Olisi tässä vaiheessa pitänyt viheltää peli poikki ja myöntää erehdykseni. Niin teinkin, mutten pysynyt päätöksessäni. Olin lepsu. Heittäydyin mukaan ja hämmennyin ja ahdistuin lisää ja lisää. Manasin typeryyttäni ja yritin selviytyä. Vastanäyttelijä paljastui aivan toisenlaisiksi kuin olin kuvitellut impulssieni aikana. Vasta nyt alan toipua joten kuten. Ja yritän ymmärtää, mitä kaikkea tein väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen sotkeutui ihan liian moni ihminen ihan alkuvaiheessa. Minulle tuli joku vieras rooli näytelmässä, joka oli mulle täysin tuntematon. Katsomossa riitti väkeä, vaikken sitä silloin ymmärtänyt, kuin hetkittäin. Olisi tässä vaiheessa pitänyt viheltää peli poikki ja myöntää erehdykseni. Niin teinkin, mutten pysynyt päätöksessäni. Olin lepsu. Heittäydyin mukaan ja hämmennyin ja ahdistuin lisää ja lisää. Manasin typeryyttäni ja yritin selviytyä. Vastanäyttelijä paljastui aivan toisenlaisiksi kuin olin kuvitellut impulssieni aikana. Vasta nyt alan toipua joten kuten. Ja yritän ymmärtää, mitä kaikkea tein väärin.

Et siis ole käsitellyt asiaa ja myöntänyt tosiasioita, koska et pysty edes kirjoittamaan asiasta kuin näytelmän muodossa, ikään kuin asiat olisi vain tapahtuneet sinulle. Sinähän se ohjaaja kaiketi olit?
        Et tavoitellut mitåön? Eli kaikki tunne oli näyteltyä? Kuka oli vastanäyttelijäsi, hänkö vai apulaisohjaaja?
        Ketkä sotkeutui... Omat tuttusi vai yleisesti ihmiset ympärillä?
        Vihelsit pelin poikki... Miten käytännössä ja miksi palasit takaisin samaan? Mitä luulit vastanäyttelijästä ja millaiseksi paljastui?
        Tää teksti sattuu!

• Anonyymi

Tunteen vallassa monet prsettään jakelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis ole käsitellyt asiaa ja myöntänyt tosiasioita, koska et pysty edes kirjoittamaan asiasta kuin näytelmän muodossa, ikään kuin asiat olisi vain tapahtuneet sinulle. Sinähän se ohjaaja kaiketi olit?
        Et tavoitellut mitåön? Eli kaikki tunne oli näyteltyä? Kuka oli vastanäyttelijäsi, hänkö vai apulaisohjaaja?
        Ketkä sotkeutui... Omat tuttusi vai yleisesti ihmiset ympärillä?
        Vihelsit pelin poikki... Miten käytännössä ja miksi palasit takaisin samaan? Mitä luulit vastanäyttelijästä ja millaiseksi paljastui?
        Tää teksti sattuu!

Nyt vasta voin vastata, tän jälkeen en pysty tänään osallistumaan. Alkuun sanon: olen nainen. En usko että olen se, keneksi luulen, kysymysten perusteella.
        Käytin näytelmävertausta vain koska yritin tuoda tunnetta esiin.
        Normaalisti olen aina se "kaikki langat käsissä"-ohjaaja. Mutta tuona iltana olin vaikean elämäntilanteen ( ei liity ihmissuhteisiin)vuoksi todella uupunut. Itsekontrolli petti ja toimin tunteen mukaan. En ollut suunnitellut todellakaan toimivani niin. Myöhemmin olin kuitenkin iloinen, että toimin, koska se tuntui hyvältä. Uskoin, että hänestäkin tuntui, vaikken uskonut että hän oli erityisen kiinnostunut minusta. Ajattelin, että hän on niin kepeä ihminen että otti tilanteen vain huumorilla ja lämpimänä yhteisenä hetkenä. Ajattelin silloin myöhemmin, että tuo voisi minun puolestani vaikka toistuakin joskus.

Mutta aika pian huomasin, että hän oli kertonut tilanteesta jollekin muulle. Se tuntui iskulta päin naamaa. Koin, että minua seurataan ja käytökselläni nauretaan. Ja että minulta odotetaan nyt jotain. En tarkalleen tiennyt mitä, mutta se selvisi myöhemmin... Ja että minusta kerrottiin yhä laajemmalle porukalle. Omat tuttuni tai läheiseni eivät asiasta tienneet mitään eivätkä tiedä edelleen.

Tämä muutosasia liittyi miehen luonteeseen sekä tavallaan tämän asian kaikille kertomisen takia, mutta erityisesti siihen, että hän vaikutti oikeasti luonteeltaan paljon kovemmalta, kylmemmältä ja laskelmoivammalta, kun olin pitänyt häntä herkkänä ja reiluna, oikeudenmukaisena tyyppinä. Sellaiseen olin ihastunut. Toki vailla mitään "suunnitelmaa" hänestä. Olettaen myös, ettei hänellä ollut kiinnostusta minua kohtaan ja kaikki asiat reilassa siltä saralta.
        Olen pahoillani jos teksti sattui. Se ei ollut tarkoitukseni. Minuun on sattunut myös todella paljon moni asia tähän liittyen. Ymmärrän, että mun on muutettava käytöstäni ja oltava jatkossa tasapainoinen ja enemmän järjen mukaan toimiva.
        Nyt menen auton rattiin enkä ehdi enää kirjoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta voin vastata, tän jälkeen en pysty tänään osallistumaan. Alkuun sanon: olen nainen. En usko että olen se, keneksi luulen, kysymysten perusteella.
        Käytin näytelmävertausta vain koska yritin tuoda tunnetta esiin.
        Normaalisti olen aina se "kaikki langat käsissä"-ohjaaja. Mutta tuona iltana olin vaikean elämäntilanteen ( ei liity ihmissuhteisiin)vuoksi todella uupunut. Itsekontrolli petti ja toimin tunteen mukaan. En ollut suunnitellut todellakaan toimivani niin. Myöhemmin olin kuitenkin iloinen, että toimin, koska se tuntui hyvältä. Uskoin, että hänestäkin tuntui, vaikken uskonut että hän oli erityisen kiinnostunut minusta. Ajattelin, että hän on niin kepeä ihminen että otti tilanteen vain huumorilla ja lämpimänä yhteisenä hetkenä. Ajattelin silloin myöhemmin, että tuo voisi minun puolestani vaikka toistuakin joskus.

Mutta aika pian huomasin, että hän oli kertonut tilanteesta jollekin muulle. Se tuntui iskulta päin naamaa. Koin, että minua seurataan ja käytökselläni nauretaan. Ja että minulta odotetaan nyt jotain. En tarkalleen tiennyt mitä, mutta se selvisi myöhemmin... Ja että minusta kerrottiin yhä laajemmalle porukalle. Omat tuttuni tai läheiseni eivät asiasta tienneet mitään eivätkä tiedä edelleen.

Tämä muutosasia liittyi miehen luonteeseen sekä tavallaan tämän asian kaikille kertomisen takia, mutta erityisesti siihen, että hän vaikutti oikeasti luonteeltaan paljon kovemmalta, kylmemmältä ja laskelmoivammalta, kun olin pitänyt häntä herkkänä ja reiluna, oikeudenmukaisena tyyppinä. Sellaiseen olin ihastunut. Toki vailla mitään "suunnitelmaa" hänestä. Olettaen myös, ettei hänellä ollut kiinnostusta minua kohtaan ja kaikki asiat reilassa siltä saralta.
        Olen pahoillani jos teksti sattui. Se ei ollut tarkoitukseni. Minuun on sattunut myös todella paljon moni asia tähän liittyen. Ymmärrän, että mun on muutettava käytöstäni ja oltava jatkossa tasapainoinen ja enemmän järjen mukaan toimiva.
        Nyt menen auton rattiin enkä ehdi enää kirjoitella.

Esitätkö kenties jotain toista. Huonosti meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta sano- ei näiden naista esittävän avautumiset pitäisi sanoa kenellekään mitään. Sinuako se joku mustamaalaamisen kohteesi esim esittäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta sano- ei näiden naista esittävän avautumiset pitäisi sanoa kenellekään mitään. Sinuako se joku mustamaalaamisen kohteesi esim esittäisi?

Tai sitten on joku vielä monimutkaisempi surrealistinen skeema millä vedättää ihan yhtä tyhmiä ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteen vallassa monet prsettään jakelevat.

Ja nämä mainitsemasi tunteet eivät kohdistu tietenkään sinuun, palstasetä? Ja säälistäkö pitäis sitten esim?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan nyt miettinyt asiaasi ihan loppuun saakka?
        Kuulostaa vähän tosiasioiden kieltämiseltä ja vastuun välttelyltä.

Taas joku naisiin nyrjähtäneesti suhtautuva jupisee palstaäijälle puutaheinää. Oot aivan karsea ”ihminen”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tosissani ja täydestä sydämestäni tuon perjantaina kirjoitin. Mutta tiedän, tämä on vain tuuleen huutelua. Itselleni tässä enemmän kirjoitan, kuin kellekään muulle.

• Anonyymi

Kysykää ihmisten itsensä mielipide asioihin irl , älkääkä päättäkö palstalla mitä mieltä henkilöt ovat asioistaan. Jotkut henkilöt voivat olla ihan erilaisia irl, kuin millaiseksi heidät on maalattu palstalla.

• Anonyymi

Eikö tässä nyt pääsääntöisesti niin ole tehtykin?
        Pari poikkeusta mahtuu joukkoon.
        Ymmärrän toki pointtisi

• Anonyymi

varmaan monet identiteetti varkaat, jotka yrittävät tummentaa ihon värini esiintyen minuna.. Kateellinen se on

• Anonyymi

Sanoo trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo trolli.

No eikö eaim tämän kommentin osalta sen pitäisi olla normaalijärkisille täysin selvää? Minusta on omituista, että käyt kiistämäään näitä aloittajaäijän erikoisia kommentteja🚩

• Anonyymi

Olet oikeassa. Tällä mustamaalataan ja kirjoitetaan toisen henkilön sanoittamana valhetta ja pilkkaa jotta saataisiin suhteita kaadettua. Kateus ja pettymys oman kaivatun karkaamisesta on motiivi heille. Naiset on tässä kylläkin pääroolissa ja osaavat kyllä katkeruutensa osoittaa, kun tietävät häviävänsä. Jos he siitä iloa ja tyydytystä saavat niin antaapa ajatusten sumentaville tyhjäpäille se mahdollisuus!

• Anonyymi

Kuinka monta ns naista olet aloittajaäijä käsikirjoittanut hönteille tänne avautumaan ja pilaamaan maailmaa tms?

• Anonyymi

Minussa ei ole mitään vikaan
      enkä tee koskaan mitään väärin
      enkä erehdy missään.

En koskaan pyydä keneltäkään anteeksi,
      koska minulla ei yleensä ole mitään anteeksipyydettävää.
      Käytökseni ei ole koskaan sopimatonta, röyhkeää tai muita huomioimatonta.

Ellen olisi näin täydellinen
      en voisi tällä palstalla pyrkiä herättelemään
      muita tyhmiä ja viallisia ihmisiä ajattelemaan
      omia vääriä tekojaan, valintojaan ja virhepäätelmiään.

Jos vartaloni ei olisi niin voimakas ja atleettinen, tukkani niin tuuhea, hymyni niin häikäisevä ja kasvoni niin virheettömät, niin mitenkä voisin auliisti jakaa muille äijille laihdutus- ja kuntoiluvinkkejä.

En koskaan valehtele en käytä liikaa alkoholia.
      Ylenen jatkuvasti työtehtävissäni.
      Yritykseni tulos tuplaantuu joka vuosi.
      Urheilusuoritukseni paranevat vuosi vuodelta.
      En sairasta mitään sairautta, ja jos sairastan, paranen nopeammin kuin kukaan muu.
      Olen lukenut tai kuunnellut kaikki lukemisen arvoiset kirjat.

Sanalla sanoen olen äärimmäisen komea, älykäs, sosiaalisesti taitava ihminen, jonka kätösisissä kaikki muuttuu täydelliseksi.

Kaikki vaikeudet elämässäni johtuvat muista, ilkeistä ja katteellisista ihmisistä, jotka eivät kestä satumaista menestystäni ja tarunhohtoista täydellisyyttäni.
      Olen aina valmis neuvomaa tyhmempiä ja heikompia, koska näen yhdellä silmäykselle mikä kenessäkin on vikana ja miten heidän kannattaisi toimia

Minua ei kannata koettaa neuvoa, koska tiedän kaiken muita paremmin. Olen muiden neuvoja, opettaja ja unilukkari. Viskeket kalikoita muiden piski-ihmisen kintuille, koska minulla todellakin on otsaa ja varaa neuvoa muita.

Olen musikaalinen. Ja jos viitsisin vähänkin harjoitella, laulaisin paremmin kuin useimmat oopperalaulajat. Maalaan, muutakin kuin lautoja. Ja jos hiukan harjoittelisin, töistäni maksettaisiin miljoonia.

Olen niin vahva, että nostan maasturin paljain käsin ojasta.

Voi vielä paljastaa teille omaan tyhmyyteenne heräteltäville rupusille senkin, että hetki ennen kuilemaansa hawkins koetti tavoitella minua auttamaan itseään vaikeiden universumia koskevien teoreemien ratkaisussa

Minua pyydelty sekä lännestä että idästä liittymään avaruusohjelmaan, jotta voisin matkata kuuhun pällistelemään.

Minulta kinutaan jatkuvasti elokuvakäsikirjoitusta, kirjaa tai artikkeleja.

Minusta halutaan tehdä patsas sekää Pariisiin, Lontooseen, Tokioon että N. Y.:n

Kysykää minulta, jos jotakin, ette osaa tai tiedä. Voin neuvoa ja voin herätellä, voin tarjota tyhmiin sumeisiin ajatuksiinne järjen valoa ja älynsäkenöintiä.
      Naisten jono luokseni on niin pitkä, että vaikka eläisin 200 vuotiaaksi en ehtisi kaikkia tavata.

Se äijä, jolla on aina ja joko tilanteessa varaa puuttua muiden elämään!

• Anonyymi

Kiva uni sulla ja sitten sä heräsit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva uni sulla ja sitten sä heräsit!

Haluatko kertoa, että mikä tässä palstaäijän pläjäyksessä tällä kertaa pärähti päähän. Jooh, jatka sanaan malliin

• Anonyymi

Ei kukaan ole pilannut minun mahdollisuuksia, koska vasta äskettäin kohtasin sen tyyppisen tummatukkaisen miehen joista pidän. Asumme aika lähellä toisiamme. Työntekeminen pilattiin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3170
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2593
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2290
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1038
    Aihe