Tai ylipäätään täällä olisit. Kuinka sitä on näin tyhmä, että muuta kuvitteleekaan
Tuskin minulle täällä kirjoittelisit
11
332
Vastaukset
- Anonyymi
No me onnettomat. ❤️ Tää on ihan turvallinen tapa.
- Anonyymi
ei kiinnosta heiskhaset
- Anonyymi
Aloittaja! Vaikutat surulliselta ja pettyneeltä. Et voi olla varma, ettei juuri sinulle täällä kaivata m>n
- Anonyymi00012
Oletko sinäkin palstaäijän surumaijatrollauksiin vastaava trollaaja vai joku poikkeuksellisen limainen ”masentuneiden” ystävä? I smell ism starts with letter n
- Anonyymi
Hani tietenkin kirjoitan. Kirjoitan kaikille. Oon niin sydämellinen ihminen ❤️
- Anonyymi
Ei täällä varmaan monia kymmeniä kirjoittajia pyöri. Samat leperrykset vilisee. Minulta ne on,no yhdelle vaan.
- Anonyymi
Kerrotko vähän vinkkiä kenelle kirjoitat, niin voit vaikka yllättyä!
- Anonyymi
Eräälle miehelle:
Ennen 29.11 en itse asiassa ollut tänne koskaan mitään kirjoittanutkaan, mutta yhtäkkiä eteeni ilmestyi teksti(si), joka tuntui kuin olisi ollut vastaus kysymyksiini. Olen nyt syksyllä täällä välillä pyörinyt, kun en ole kuullut sinusta oikein mitään enkä tiedä, mitä tapahtui...-S
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741