En ole nähnyt onnellista päivää elämässäni. En ollut silloin, en vielä nytkään. Sydämen ihminen kun olet, niin yritit lohduttaa jollain tavalla, että jos opettelee ajattelemaan myönteisiä asioita, niin asiat voivat muuttua. Olisihan se tietenkin hienoa, jos pahasta mielestä pääsisi eroon ajattelemalla.
Et näyttänyt ymmärtävän, että sinä voisit auttaa elämän laadun parantamisessa. Minulla on kokemusta asiasta. Jo näkemisesi, puhumattakaan juttelusta ja erityiskohtelun saamisesta, saa minut lähestulkoon onnelliseksi useiden päivien ajaksi. Enköhän minä itse tiedä mitä tarvitsen ja mitä haluan.
Vieläkin ajattelen sinuavlämmöllä ja haaveilen siitä, mikä ei ole mahdollista ja mikä ei taida koskaan toteutua. Nämä muutamat ajatukset täältä haaveiden maailmasta, josta yritän kurkotella kohti normaalia elämää.
Olet yksi niistä harvoista, jotka tietää
13
510
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut varmaan jostain naisesta?
Itse olen yrittänyt auttaa muutamia naisia. Ovat löytäneet vierelleen jonkun miehen tai panon.
Joidenkin kohdalla tuli vain panettrlua ja syyttelyä.
En auta enää ketään.
T: ikuinen kaveri mies- Anonyymi
Kivat sulle.
Opit varmaan läksysi kuten minäkin aikanaan.
Pahimmillaan tuosta voi seurata vaikka mitä.
Ensin pillu asitten apua, muista.
- Anonyymi
Oletteko kauan tunteneet
- Anonyymi
Sanotaan heti alkuun, etten tunne aloittajaa, en keissiä en mitään…
Palsta on avoin ja aloituksia voi kommentoida, joten
a) näissä,teksteissä pelottaa se, että mies sanallistaa
”yritin auttaa”, mitä se auttaminen tarkoittaa?
b) mitä jos jonkun elämä on niin synkkää, että on pimeää ja
sitten joku ulkopuolinen … ilahduttaa, kuin kipinä pimeässä.
Mitä se sellainen on?
Tunnen oikeasti pahoja miehiä ja naisia, ja
joku asettaa toivonsa johonkin ihmiseen… miten riskiä.
Kuin suklaalevy laihduttajalle, tai
alkoholiton olut juopolle.- Anonyymi
Mitä vittua sinä edes selität?
Oletko joku näitä nykyajan pentuja jonka mielestä joka asia jonka mies tekee on "pelottavaa" tai "ongelmallista?
Ai että nauran teille mielipuolipotilaille täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sinä edes selität?
Oletko joku näitä nykyajan pentuja jonka mielestä joka asia jonka mies tekee on "pelottavaa" tai "ongelmallista?
Ai että nauran teille mielipuolipotilaille täällä.Aloittaja kuulosti masentuneelta joka
ilmoittaa, että joku ulkopuolinen ihminen voi ”auttaa elämän laadun parantamisessa”.
Eihän se ole edes järkevää.
Ystävä ok, hyvä kohtelu ok,
kaikki haluaa tulla kohdelluksi reilusti.
- Anonyymi
Luulin, että et halua erityiskohtelua. Että teet valituksen kun kohtelen eri tavalla ihmisiä. Yritin olla kaikille tasapuolinen ja tasapainoilla huomion antamisesta sinulle olematta kuitenkaan liian tyrkky ja liian naurettavan läpinäkyvä.
Otan yhteyttä jos vain mahdollista. En ole kuitenkaan opiskelija niin, että se rajoittaa aika paljon. Vastaa tai ole vastaamatta. Siinä on yhteystiedot, voit ottaa yhteyttä.. jos haluat. Minä ainakin haluaisin, että ottaisit yhteyttä❤️☀️- Anonyymi
Ollaan me hänen kanssaan pidetty yhteyttäkin välillä, mutta lopetin kun hän ei halunnut rakkauttani. Niin hän sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan me hänen kanssaan pidetty yhteyttäkin välillä, mutta lopetin kun hän ei halunnut rakkauttani. Niin hän sanoi.
En kuitenkaan tainnut noin sanoa..
- Anonyymi
En minäkään sinänaä niin mutta yrittäiiäisin auttaa ryrröjäkin niin ilahduttaa.
Öiti on jokaizelle ihmiselle pain saaaaran - Anonyymi
Maailman parannukseen voi suhtautua kahdella tavalla.
- Anonyymi
:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa323335Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202272Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301894Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus121312Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631157Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 47984
- 55811
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33763- 67741