oikein mestarillinen joulukinkun paistovitejo?
Nyt kun vakuumiin pakattuja sinkkusiivuja on jo maisteltu.
Mahtaneeko Mestarilta ilmestyä tänä vuonna
21
601
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti mestari tekee.
- Anonyymi
Se on vuoden kovin setti edessä. Paraati päivä huomenna.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
raskasta on katsoa kansan alennustilaa.
mitään terveen järjen mukaista toimintaa on turha etsiä näiltä sivuilta.
mikä meni vikaan.- Anonyymi
Tervehän ei tänne tulisi edes ulisemaan mutta kun asut.
- Anonyymi
"raskasta on katsoa kansan alennustilaa.
mikä meni vikaan."
Etsi tubettajien Youtube kanavilta syyt mikä ja miksi meni vikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"raskasta on katsoa kansan alennustilaa.
mikä meni vikaan."
Etsi tubettajien Youtube kanavilta syyt mikä ja miksi meni vikaan.Tai katsois itse peiliin mikä meni pieleen kun vinkuu muiden elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai katsois itse peiliin mikä meni pieleen kun vinkuu muiden elämästä.
eli kansan alennustila on sinulle ok !
ja siitä raskautuminen vinkumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehän ei tänne tulisi edes ulisemaan mutta kun asut.
asun toki , leijutko sinä avaruudessa vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asun toki , leijutko sinä avaruudessa vai miten?
Eihän sulla ole kuin avaruus ja tyhjyys ja elämä on maassa mestareilla joita päivästä toiseen nautit tunteaksesi edes pienen ilon pohjalla.
- Anonyymi
"Tai katsois itse peiliin mikä meni pieleen kun vinkuu muiden elämästä."
Kyllä, katsoisi itse peiliin ennen kuin aloittaa syyttelemään suomi24 sivustolle kirjoittavia kurjasta elämästään.- Anonyymi
Kuinka pääsit selville minun "kurjasta elämästä"?
- Anonyymi
Spuge ymmärtää tilanteensa. Se on pieni askel hankkia elämä ja alkaa elämään muuten kuin idoliensa kautta.
- Anonyymi
"eli kansan alennustila on sinulle ok !"
Kerro omasta ylennystilasta, vai joko 7000 videota riittää?- Anonyymi
En tiedä mitä olet sanomassa, mutta jos kansa tuottaa roskaa tuubiin ja loput tuijottaa ja hurraa sille, jos se ei ole alennustilaa niin mikä sitten !?
ja mikä hulluinta joku taho maksaa roskan tuottamisesta !?
ja kun kansalta puuttuu itsekritiiikki niin raha kyllä kelpaa.
en ikinä tuota juuttuuppiin mitään roskaa ja parempaan ei ole tarvetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä olet sanomassa, mutta jos kansa tuottaa roskaa tuubiin ja loput tuijottaa ja hurraa sille, jos se ei ole alennustilaa niin mikä sitten !?
ja mikä hulluinta joku taho maksaa roskan tuottamisesta !?
ja kun kansalta puuttuu itsekritiiikki niin raha kyllä kelpaa.
en ikinä tuota juuttuuppiin mitään roskaa ja parempaan ei ole tarvetta.Ja sinä kyttäät samalla tavalla joten olet todella alenustilassa.
- Anonyymi
mieluista katottavaa on esm kun kandalaiset veljekset etsii vanhuksiena asuntoja ja tekee heille ilmaiseksi uudet katot ja rännit !
siitä puuttuu roska kokonaan.
taikka nuori nainen joka viljelee vehnää ja muuta montanassa ja kertoo asioista koneiden hyteissä!
siitä puuttuu roskan tekeminen kokonaan.- Anonyymi
Ja tuo kuuluu Tuusniemi palstalle miten?
- Anonyymi
Mestari osaa spugeill ei ole ruokaa.
- Anonyymi00022
Nyt on jouluna saatu vitamiinit talteen hyvistä ruuista, kinkusta ja pipareista.
- Anonyymi00023
Kyllä se ensi vuonna 2026 on terveellisempi ruokavalio
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1136969KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3956657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei663362Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282909Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092504Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään422057- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257