Kiteellä ja lähialueilla liikkuu rikolliskiertue ja tässä listattuna viimeisemmät suoritukset:
1. Kiteen rantapuistossa tehty ilkeyksiä, kun kaupunki ilmoitti lopettavan grillipaikan ylläpidon niin heti seuraavan yön tuntumassa nuotiopaikka, halkoliiteri haloineen ja kirves lähtivät rosvojen mukaan
2. Kesälahden savukalamyymälään murtauduttu ja anastettu ruokatuotteita.
3. Lukuisat ilotulituspommitukset siellä täällä, Kiteen keskustan alueelle kohdistunut enemmän.
4. Punkaharjun K-kauppa ryöstetty. vaikka Punkaharju ei kuulu Kiteelle se on kuitenkin kesälahden naapurikylä joten tämä rikos on ilmoitettu tänne.
5. Omakotitalojen pihamailla rikottu omaisuutta. mm. jäteastioita ja muuta pihoilla olevaa omaisuutta.
Vain YHDEN viikon aikana näin monta tapahtumaa! Mitä saa odottaa seuraavaksi?
KRK = KITEEN RIKOLLIS KIERTUE!
Anonyymi-ap
7
495
Vastaukset 7
- Anonyymi
Juurikasta tais palaa joku talokin
- Anonyymi
Hyvä, että Kiteelläkin tapahtuu edes jotakin..
- Anonyymi
äsken 3 kovaa räjähdystä kuului
- Anonyymi
Itänaapuri hyökkäsi
- Anonyymi
KRP = Kansan Rikollisin Puolue.
- Anonyymi
Romumiina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510