Onko se parempi kuin 20 vuotta?
35 vuotta ikää
19
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mistäkin tykkää, olemme yksilöitä.
Itse olen jo yli viidenkymmenen, ja ajatellut, että joka iässä on aina jotain hyvää.
Kenenkään toisen puolesta on vaikeaa mennä sanomaan mielipiteitä.- Anonyymi00014
määäkin on 54 vuotta ja määäin kui lammas ja ostin juur satteenkaar maskin joustonauhotuksella.
lähre elvistelee lähiöihi ja samal paheksu tai järkyty, oon sillai niiku orpo
- Anonyymi
no se riippuu millasta elämä on 20 vuotiaana
- Anonyymi
Minulla ei ollut kumppania 20-vutiaana eikä nyt 35-vuotiaanakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on vuosien varrella muutaman kumppani ollut, mutta nyt yli viisikymppisenä elelen yksikseni ja olen tyytyväinen tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kumppani miehillle se ainoa joka voi tehdä elämästä mielekästä? Mikään muu asia ei voi tuoda sisältöä elämään Miehillä on erikoinen tapa ajatella mistä hyvä elämä koostuu. Millään muulla ei ole väliä kuhan on kumppani. Ei tarvitse olla ystäviä,harrastuksia, mielekästä tekemistä kuhan on se nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kumppani miehillle se ainoa joka voi tehdä elämästä mielekästä? Mikään muu asia ei voi tuoda sisältöä elämään Miehillä on erikoinen tapa ajatella mistä hyvä elämä koostuu. Millään muulla ei ole väliä kuhan on kumppani. Ei tarvitse olla ystäviä,harrastuksia, mielekästä tekemistä kuhan on se nainen
On se joillain naisillakin sellaista, että mies on oltava, olkoon se minkälainen tahansa.
Aika hämmentävää, mikä tarve siinä voi olla taustalla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se joillain naisillakin sellaista, että mies on oltava, olkoon se minkälainen tahansa.
Aika hämmentävää, mikä tarve siinä voi olla taustalla ?Ei ainakaamn mulla. Mulla hyvä elämä koostuu muista asioista kuin kumppanista. Jos se kumppani on koko elämä niin eihän se kumppani saa tehdä mitään muuta kui kyhnöttää miehen kainalossa koska miehelle se nainen on kaikki ja jos nainen sattuu olee pois kotoa niin mies masentuu koska itse ei pysty poistuu kotoa vai?
- Anonyymi
ei todellakaan ole parempi. huonommaksi se siitä vaan menee, tasaisesti.
- Anonyymi
Ei välttämättä.
Itselläni oli kaksikymppisenä paha alkoholiongelma, eikä enää päälle viisikymppisenä ole.
Kumpi sitten parempi ? Mielestäni kyllä nykytilanne.
- Anonyymi00010
Vanhaksi, jos elää, ehtii elämänsä aikana kokea vaikka mitä mukavaa.
- Anonyymi00011
Kyllä näin, ehtii kokemaan vaikka mitä mukavaa, mutta ehtii kokemaan myös niitä epämukavia asioita. Tämä elämä on aikamoista tasapainoilua.
- Anonyymi00012
Nyt olen 35 ja ensi vuonna täytän 20.
- Anonyymi00015
Olet selkeästi ymmärtänyt ja omaksunut matematiikan perusteet...
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet selkeästi ymmärtänyt ja omaksunut matematiikan perusteet...
Se oli vitsi 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se oli vitsi 😂
Ymmärsin kyllä, että oli vitsi. Kunhan itsekin vitsailin.
- Anonyymi00013
Siinä mielessä että jäljellä vähemmän tietenkin huonompi. Mutta olet saanut elää tuohon asti joten täytyyhän sitä olla enemmän jotain kuin täysi raakile.
- Anonyymi00018
Ehkä luonto pitää minut hengissä, jotta saisin mahdollisuuden kokea tosirakkauden.
- Anonyymi00019
Niinhän siinä voi hyvinkin käydä, toivotaan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399361"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353918Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392574Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272526Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022499Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271967Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161645Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331447- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791148