Onko se parempi kuin 20 vuotta?
35 vuotta ikää
19
417
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mistäkin tykkää, olemme yksilöitä.
Itse olen jo yli viidenkymmenen, ja ajatellut, että joka iässä on aina jotain hyvää.
Kenenkään toisen puolesta on vaikeaa mennä sanomaan mielipiteitä.- Anonyymi00014
määäkin on 54 vuotta ja määäin kui lammas ja ostin juur satteenkaar maskin joustonauhotuksella.
lähre elvistelee lähiöihi ja samal paheksu tai järkyty, oon sillai niiku orpo
- Anonyymi
no se riippuu millasta elämä on 20 vuotiaana
- Anonyymi
Minulla ei ollut kumppania 20-vutiaana eikä nyt 35-vuotiaanakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on vuosien varrella muutaman kumppani ollut, mutta nyt yli viisikymppisenä elelen yksikseni ja olen tyytyväinen tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kumppani miehillle se ainoa joka voi tehdä elämästä mielekästä? Mikään muu asia ei voi tuoda sisältöä elämään Miehillä on erikoinen tapa ajatella mistä hyvä elämä koostuu. Millään muulla ei ole väliä kuhan on kumppani. Ei tarvitse olla ystäviä,harrastuksia, mielekästä tekemistä kuhan on se nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kumppani miehillle se ainoa joka voi tehdä elämästä mielekästä? Mikään muu asia ei voi tuoda sisältöä elämään Miehillä on erikoinen tapa ajatella mistä hyvä elämä koostuu. Millään muulla ei ole väliä kuhan on kumppani. Ei tarvitse olla ystäviä,harrastuksia, mielekästä tekemistä kuhan on se nainen
On se joillain naisillakin sellaista, että mies on oltava, olkoon se minkälainen tahansa.
Aika hämmentävää, mikä tarve siinä voi olla taustalla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se joillain naisillakin sellaista, että mies on oltava, olkoon se minkälainen tahansa.
Aika hämmentävää, mikä tarve siinä voi olla taustalla ?Ei ainakaamn mulla. Mulla hyvä elämä koostuu muista asioista kuin kumppanista. Jos se kumppani on koko elämä niin eihän se kumppani saa tehdä mitään muuta kui kyhnöttää miehen kainalossa koska miehelle se nainen on kaikki ja jos nainen sattuu olee pois kotoa niin mies masentuu koska itse ei pysty poistuu kotoa vai?
- Anonyymi
ei todellakaan ole parempi. huonommaksi se siitä vaan menee, tasaisesti.
- Anonyymi
Ei välttämättä.
Itselläni oli kaksikymppisenä paha alkoholiongelma, eikä enää päälle viisikymppisenä ole.
Kumpi sitten parempi ? Mielestäni kyllä nykytilanne.
- Anonyymi00010
Vanhaksi, jos elää, ehtii elämänsä aikana kokea vaikka mitä mukavaa.
- Anonyymi00011
Kyllä näin, ehtii kokemaan vaikka mitä mukavaa, mutta ehtii kokemaan myös niitä epämukavia asioita. Tämä elämä on aikamoista tasapainoilua.
- Anonyymi00012
Nyt olen 35 ja ensi vuonna täytän 20.
- Anonyymi00015
Olet selkeästi ymmärtänyt ja omaksunut matematiikan perusteet...
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet selkeästi ymmärtänyt ja omaksunut matematiikan perusteet...
Se oli vitsi 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se oli vitsi 😂
Ymmärsin kyllä, että oli vitsi. Kunhan itsekin vitsailin.
- Anonyymi00013
Siinä mielessä että jäljellä vähemmän tietenkin huonompi. Mutta olet saanut elää tuohon asti joten täytyyhän sitä olla enemmän jotain kuin täysi raakile.
- Anonyymi00018
Ehkä luonto pitää minut hengissä, jotta saisin mahdollisuuden kokea tosirakkauden.
- Anonyymi00019
Niinhän siinä voi hyvinkin käydä, toivotaan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728461KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527630Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623696Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211811