Mut mitä oisin voinut muutakaan odottaa. You learned from the best - you learned from ME. 😉😏😍🤭
💅🏻💄 💋💅🏻💄💋💅🏻💄💋💅🏻💄💋💅🏻💄💋💅🏻💄💋
Sä olet aika tarkkaan kuunnellut kaiken 🤔👩🏼🎓
Ai ai MIES, sä kyllä yllätit... Olipa suorastaan romanttista.
24
292
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Korjaan tässä; en halua oppia enkä ymmärtää pahoja asioita, eikä niistä minulle mitään oppia ollutkaan, ainoastaan olen surullinen toisten luonteen puolesta. Tässä elämässä ja maailmassa ainoa voima mikä vie eteenpäin on - positiivinen energia.
- AnonyymiUUSI
P.s. Seuraavan kerran kun kuulet musta, se on radiossa. Mutta en usko, että pyöritään samoilla kanavilla. Olihan siitä joskus puhetta 🙀💅🏻miauuuu
- AnonyymiUUSI
No en tosiaan radiossa haluaisi kuulua - putkiradiossa 🤔
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan kannata aliarvioida toisia ihmisiä, oletpa kuka tahansa.
- AnonyymiUUSI
Niin ja... Noh.. se oli se "ongelma". There you go. 👋🏻
- AnonyymiUUSI
Toisilla se on hirveän suuret luulot itsestään. Totuus on; mitä suurempi suu; sen pienempi luu.
- AnonyymiUUSI
Harva nainen kuitenkaan alentuu mittelöimään ns arvosta tämän epilepsiaa aiheuttavan emojiäijän kakaramaisissa avauksissa. T naiselta parempaa jatkoa sinne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harva nainen kuitenkaan alentuu mittelöimään ns arvosta tämän epilepsiaa aiheuttavan emojiäijän kakaramaisissa avauksissa. T naiselta parempaa jatkoa sinne
Ps muista yksäri peukuttaa monta kertaa omaa kommenttiasi, niin siitä tulee jaettu näkemys heti kato. No johan sinä sait hönöjä marssimaan aikas suhteettoman narsistisen raivosi kera, voit muistella lämmöllä em kulta-aikoja
- AnonyymiUUSI
Ja nyt kun lööppilinjalle päästiin, niin olen varsinainen hevosnainen. Se toi välillemme juovan alusta asti, enkä päässyt niistä sun dissaussanoista missään vaiheessa yli.
Mä väitin siksi, että en ole raju heppatyttö, että sä sait mulle niin kertakaikkisen pskan olon puheillasi, että tää psykologian maisteri astui itse kuoppaan eli lähti valehtelemaan, ja muokkaamaan itseään hyväksyttäväksi, vaikka toisia neuvoo olemaan tekemättä niin 🤣
🏇🐎🐴🏇🐎🐴🏇🐎🐴
Pieni totuuden tyrsky valheiden aallokkoon lienee paikallaan
Poistun täältä, enkä jää lueskelemaan myrskyä, mikä täällä alkaa, kun paikalle saapuu palstaäijät, eri kirjaimet ja ylimääräiset sivulliset. Vsjo ravno. Soromno. 🦄- AnonyymiUUSI
Toivon vaan et kehityt ihmisenä, itsesi vuoksi, ei minulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Onpa ykSiSarvinen todella ironista kun olet yrittäny käyttää tätä palstasedän sanaa toista vastaan ja nyt samainen äijä on kaapannut tämän taikaponitunnisteesi. Karma. Osa siitä siis
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/d4CCg4dYe0A?si=222Z1sWdY_CdP0aB niin varmaan jos osaa käyttäytyä.
- AnonyymiUUSI
Pesue varmaan osaa jo käyttäytyä https://www.iltalehti.fi/palat/4dbed03b-2d9c-4dfc-acd1-3c7ab295c346
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pesue varmaan osaa jo käyttäytyä https://www.iltalehti.fi/palat/4dbed03b-2d9c-4dfc-acd1-3c7ab295c346
https://youtu.be/arzN_9R4eIA?si=rw_OVS13ImSLccAQ niin voi ehkä olla joo.
- AnonyymiUUSI
anteeksi pyydän. vielä kerran. kaikesta. rakastan sua kulta mussukka ikuisesti olen sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
viesti oli miehelle nimeltä ****
- AnonyymiUUSI
En supissut. Luulet väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En supissut. Luulet väärin.
Banaanikärpästutkijan mukaan nyt on sukupuusta löytynyt ylimääräinen härkänen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Banaanikärpästutkijan mukaan nyt on sukupuusta löytynyt ylimääräinen härkänen.
Kannattaa lukea Matteuksen evankeliumeja (-jumeja) varauksella.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣
Itse asiassa, edestäsi löydät kaiken, toivottavasti et. Kaikella säälillä.. - AnonyymiUUSI
minä kun niin yrittäisin auttaa joillain hauskoillakin jutuilla teitä pienoisia... aina en ehkä onnistu, niiin
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on gubella raskas taakka kantaa,jos ei ole omaatuntoa,niin.....????
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne toisilta varastamiset kostautuu huonnona energiana!
- AnonyymiUUSI
Viitsisitkö luetella kaikki nämä varastetut itemit tähän emojiäijän avaukseen? Kts jo etukäteen vai menikö kieli rullalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443