Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee meistä, miten pahoinpitelevänä ja paskana kumppaninan ne mua pitää, olet attractorini, ja rakastan sinua, ja rakkauteni on hyvin herkkää, voimakasta ja tunteikasta, sen vuoksi olen useasti kuollutkin melkein. Jos rakastuisit minuun, olisit turvassa ikuisesti, vaalisin sydäntäsi kuin kalleinta omaisuutta, ja katsoisin, että kukaan ei sitä pääse särkemään.
Tulee oleen hyvin pitkä aika, kunnes löydän toisen attractorini, kukaan ei kelpaa mulle, kukaan ei vain ole tarpeeksi epäitsekäs, kiltti ja kaunissieluinen siihen hommaa, sydämeni on vaativa.
Mutta voinhan mä itsekkäästi rakastua toisen ulkonäköön, tai vähän leikkiä ystävyyden ja rakkauden rajoilla, vain kokeakseni olevan entistä yksinäisempi, ilman attractoriani.
Hyvin yksinäinen.
Sivuutat omat tunteesi, muiden tunteiden vuoksi, et ole kovin terve sinäkään nainen
12
253
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
rakkaus kahden aikuisen ihmisen välillä ei ole yhtään terveellistä noin niinko omasta mielestä. välttelen sitä koska ensinäki se vie hulluuteen parhaimmillaan ja pahimmillaan ja sikku mä olen siellä hulluudessa hyvin helposti muutenki ,tää henkilö on mulle kaikki ja keinoja kaihtamatta mä haluan että hän näkee vaan mut eikä se ole ylipäätänsä mahdollista, ajatuksena täysin epäterve ja itsekäs ja hirveä
- AnonyymiUUSI
Mitäpä sitten niin. Tiedät kyllä mitä odotan.
- AnonyymiUUSI
konneveden mummo... vaihdetaanko kieltä..
I'm quite happy if I've been able to help some girls if depression is incoming.. like some... .. ehatever - AnonyymiUUSI
masennus hyökkää niin kuin joku mannertenvälinewn ewli siis risteilyohjus...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mannertenvälinen_ballistinen_ohjus
masennusraketiti - AnonyymiUUSI
Huh huh, kulti kirjoittelee eeppistä tekstiä. Ihanan lupaavaa, olen utelias katsomaan , osuuko ja uppooko lopullisesti, nuoli rintaan ❤️🔥❤️. Se olisi sitten siinä 👌 ikuisesti vain me kaksi yksilöä yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Oot sinä itelles vastaileva ukkeli sitten segaisin
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta muiden mielipiteet, ei ole koskaan kiinnostanut. Vain omani. Valitettavasti se on muuttunut sinusta päinvastaiseksi tässä vuoden aikana. Se vanha sinä on kokonaan kadonnut ja uusi sinä on pelottava ja kylmä.
- AnonyymiUUSI
Miksi iso mies kirjoittelee tällasta skeidaa itselleen vastaillen? Kertokaa joku viisaampi tai sellaista yrittävä
- AnonyymiUUSI
Olen kasvanut siihen ettei minun tunteilla ole mitään väliä. Muutenkin joutunut kävelemään munankuorilla. En voi suhteilla kovin läheisesti koska jäisin alakynteen ja se tuottaa minulle suunnatonta stressiä. En usko että minulle näinä minä minä -aikoina on sopivaa kumppania yhteiseloon.
- AnonyymiUUSI
Nykytekemisesi ja sen odottelu, mitä seuraavaksi, aiheuttaa minulle suunnatonta ahdistusta, stressiä ja uupumusta. Onneksi olet pitänyt hetken hiljaiseloa, että saan kerättyä voimia. Näen vain mielessäni ilkeän virnuilusi ja miten jossain elostelet menemään. Miksi mun piti aikoinaan olla niin naiivi ja osoittaa tunteeni? Mitään en ole enempää katunut.
- AnonyymiUUSI
Bunny,,Veera taitaa olla vain mielikuvitusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443