Venäjä tuhoaa omaa veljeskansaansa ja uhkailee uudinsodalla länsimaista
Miten tämä sota päättyy karman valossa?
Mikä on Venäjän karma
39
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ydinsodalla länsimaita
- AnonyymiUUSI
"Mikä on Venäjän karma"
Kollektiivisen karman lisäksi on myös jokasisen siellä asuvasn yksilöllinen karma. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on Venäjän karma"
Kollektiivisen karman lisäksi on myös jokasisen siellä asuvasn yksilöllinen karma."Mikä on Venäjän karma"
On väärin syyttää tavallisia kansalaisia maansa johtajien teoista. Tavalliset kansalaiset kärsivät siellä. Venäjä pakottaa omat kansalaisensa sotaan, ja jokainen, joka kieltäytyy menemästä sotaan, tuomitaan kymmeneksi vuodeksi vankeuteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on Venäjän karma"
On väärin syyttää tavallisia kansalaisia maansa johtajien teoista. Tavalliset kansalaiset kärsivät siellä. Venäjä pakottaa omat kansalaisensa sotaan, ja jokainen, joka kieltäytyy menemästä sotaan, tuomitaan kymmeneksi vuodeksi vankeuteen."Mikä on Venäjän karma"
Tiedän tämän, koska olen puhunut siellä luostareissa asuvien munkkien kanssa. Tunnen itsekin joitakin luostarin munkkeja, jotka ovat paenneet Intiaan ja Thaimaahan pakoon sotakutsuja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on Venäjän karma"
Tiedän tämän, koska olen puhunut siellä luostareissa asuvien munkkien kanssa. Tunnen itsekin joitakin luostarin munkkeja, jotka ovat paenneet Intiaan ja Thaimaahan pakoon sotakutsuja."Mikä on Venäjän karma"
Mutta elämä siellä jatkuu normaalisti. Tiedän tämän, koska ihmisemme ympäri maailmaa, muun muassa Italiassa, Intiassa, Kiinassa ja Yhdysvalloissa, ovat jatkuvassa yhteydessä heihin siellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on Venäjän karma"
Mutta elämä siellä jatkuu normaalisti. Tiedän tämän, koska ihmisemme ympäri maailmaa, muun muassa Italiassa, Intiassa, Kiinassa ja Yhdysvalloissa, ovat jatkuvassa yhteydessä heihin siellä.Sama asia tapahtuu Ukrainassa, koska Ukrainalaisia miehiä pidätettiin kaduilla ja pakotettiuiri sotaan, ja kadut olivat tyhjät sodan takia. Tämä ei ole sota, vaan kansanmurha, slaavilaisten kansojen tuhoaminen, aivan kuten juutalaiset haluttiin tuhota aiemmin. Ukrainalaiset ovat slaaveja ja venäläisten veljiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia tapahtuu Ukrainassa, koska Ukrainalaisia miehiä pidätettiin kaduilla ja pakotettiuiri sotaan, ja kadut olivat tyhjät sodan takia. Tämä ei ole sota, vaan kansanmurha, slaavilaisten kansojen tuhoaminen, aivan kuten juutalaiset haluttiin tuhota aiemmin. Ukrainalaiset ovat slaaveja ja venäläisten veljiä.
Venäläiset ja ukrainaliset ovat lähes sama kansa, heidän kielensäkin ovat melko samalnlaisia, ja kuka tahansa, joka osaa joitakin slaavilaisia kieliä, ymmärtää molempia kieliä jotakuinkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset ja ukrainaliset ovat lähes sama kansa, heidän kielensäkin ovat melko samalnlaisia, ja kuka tahansa, joka osaa joitakin slaavilaisia kieliä, ymmärtää molempia kieliä jotakuinkin.
Yhdeksän planeettaa vaikuttaa ihmisiin, ei kaikki, mutta astrologisesti tarkasteltuna Ukrainan huono tilanne jatkuu vielä vuosia, mikä tarkoittaa, että se pysyy huonossa tilanteessa. En puhu tässä edes sodasta, ja tämä tilanne jatkuu vuosia, mikä tarkoittaa, että Ukrainan tilanne ei parane tulevina vuosina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdeksän planeettaa vaikuttaa ihmisiin, ei kaikki, mutta astrologisesti tarkasteltuna Ukrainan huono tilanne jatkuu vielä vuosia, mikä tarkoittaa, että se pysyy huonossa tilanteessa. En puhu tässä edes sodasta, ja tämä tilanne jatkuu vuosia, mikä tarkoittaa, että Ukrainan tilanne ei parane tulevina vuosina.
Koska puhumme slaavilaisten kansojen murhasta, Ukrainalla ei ole paljon mahdollisuuksia voitta, mutta koska sodassa on jo kuollut paljon ukrainalaisia miehiä, jos venäläiset voittavat, he siirtyvät todennäköisesti seuraavaan slaavilaiseen maahan, koska kyseessä ei ole edes sota, vaan kansanmurha, ja sota on vain peite sille kansanmurhalle. Se ei ole edes sota, se on kansanmurha, joka aiemmin oli juutalaisten kansanmurha. Sota on vain peite sille kansanmurhalle. Suuri joukko venäläisiä ja ukrainalaisia on kuollut sodassa, määrää alkaa jo lähestyä juutalaisetn kansanmurhan määrää. Nykyinen sota ei ole edes aluetaistelu, vaan kansanmurha.
- AnonyymiUUSI
Molemmat niin Venäjä kuin Ukraina kohtelivat juutalaisia erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika,- AnonyymiUUSI
Mistä sellainen tieto?
- AnonyymiUUSI
Omasta muistista, oisko ollut Nikolai 1, joka määräsi kalkki juutalaset 3 viikon kuluessa poistumaan Venäjältä. Sen jälkeen kiini saadut juutalaiset armotta tapettiin. Ukrainalaiset SS-miehet taasen olivat paljon julmempia kuin saksalaset, surmasivat juutalasia nmm. apumalla metsään jne.
- AnonyymiUUSI
Oliko siellä sellaista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä sellaista?
Nykyisin juutalaisia Venäjällä voisi olla noin 600 000.
- AnonyymiUUSI
Missä sellaista kirjoitettiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellaista kirjoitettiin?
Tarkoitan sitä Nikolain juttua?
- AnonyymiUUSI
"Ja he huusivat suurella äänellä sanoen; " Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta veremme niille, jotka maan päällä asuvat?" Jlm. 6:10
- AnonyymiUUSI
"Ja he huusivat suurella äänellä sanoen;
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta.En halveksi mikään uskontoa. Minulle kaikki maailman uskonnot ovat samanarvoisia. En halveksi kristinuskoa enkä islamia. En halveksi jainalaisuutta enkä buddhalaisuutta. En halveksi myöskään ateisteja. En kuitenkaan voi sietää sitä, että joku tyrkyttää uskomuksiaan muille vuosikausia, tuhansia kertoja. Minulle ei ole väliä, mistä uskonnosta on kyse, mutta inhoan sitä, kun joku toistaa loputtomasti samaa asiaa omasta uskonnostaan tuhansia kertoja ja tekee kaikki muut uskonnot merkityksettömiksi. Olipa kyseessä kristitty, muslimi tai joku muu, kohtelen kaikkia uskontoja ja niiden kannattajia tasavertaisesti, edellyttäen että he eivät pakota muita väkivalloin. Vaikka se olisi sanottu tuhansia kertoja, en yksinkertaisesti kestä sitä enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta.Venäjän karmastahan oli puhe kästääkseni ja vastasin vain siihen,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän karmastahan oli puhe kästääkseni ja vastasin vain siihen,
Mite se karmaan liitty?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mite se karmaan liitty?
"Molemmat niin Venäjä kuin Ukraina kohtelivat juutalaisia erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika,"
Täällä hindujen vihaajat kohtelivat hinduja erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika," - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mite se karmaan liitty?
Zelenskyhan itse on myös juutalainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyhan itse on myös juutalainen.
Volodymyr Zelensky on juutalainen, ja se on osa hänen taustaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Volodymyr Zelensky on juutalainen, ja se on osa hänen taustaansa.
Lisäksi Putin ei hallitse, vaan hänen kaksoisolentonsa, ja hänellä itsellään ei ole valtaa. Jos hän kuolee, toinen kaksoisolento ottaa hänen paikkansa. Putin kuoli kauan sitten, joku muu hallitsee hänen nimissään, mutta hän on pelkkä marionetti. Putinin vaimo sanoi, että hänen miehensä kuoli kauan sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi Putin ei hallitse, vaan hänen kaksoisolentonsa, ja hänellä itsellään ei ole valtaa. Jos hän kuolee, toinen kaksoisolento ottaa hänen paikkansa. Putin kuoli kauan sitten, joku muu hallitsee hänen nimissään, mutta hän on pelkkä marionetti. Putinin vaimo sanoi, että hänen miehensä kuoli kauan sitten.
https://www.youtube.com/watch?v=onUz4B0LJzE
Ljudmila Putina - Putin kuoli - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=onUz4B0LJzE
Ljudmila Putina - Putin kuoliMieheni on kuollut kauan! – Ljudmila Putina
https://www.museum-ukraine.info/?p=92
Valitettavasti mieheni on jo kauan sitten kuollut. Minun on pakko tunnustaa tämä julkisesti, koska en voi enää katsella, mitä hänen nimissään tapahtuu. Nämä ovat kauheita ihmisiä. He eivät kaihda mitään keinoja. Pelkään, että nyt he tappavat minut ja tyttäreni, kuten he tappoivat hänet.
Perhettämme ei voinut kutsua ihanteelliseksi. Kun menin naimisiin, olin rakastunut tiedustelu-upseeriin. Mutta todellisuus osoittautui aivan toisenlaiseksi. Putin osoittautui ilkeäksi, julmaksi ihmiseksi, tyranniksi. Hän ei koskaan ottanut minua huomioon, ei edes huomannut olemassaoloani. Hän tarvitsi minua vain todistamaan perheen kokoonpanon ja äitinä lapsilleen. Minun on vaikea puhua tästä, mutta Putin löi minua, nöyryytti minua ja pilkkasi minua. Elämä hänen kanssaan oli kidutusta.
Mutta sitä, mitä hänen kuolemansa jälkeen tapahtui, ei voi sanoin kuvailla.
Hänellä oli silloin vaikea vaihe. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan sulkeutui entisestään. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei yöllä tyttäremme pois ilman varoitusta – en edes tiennyt minne.
Sitten hän katosi kokonaan. Yöllä kotiimme tuli joitakin ihmisiä – joitakin heistä tunsin, toisia näin ensimmäistä kertaa. He käänsivät kaiken ylösalaisin, tutkivat kaikki paperit, koputtivat kaikkia talon seiniä. He sanoivat minulle vain yhden asian: ”Jos haluat elää, ole hiljaa.” Kaikkeen miehestäni koskeviin kysymyksiin he vastasivat lyhyesti, että hän tulisi pian, että hänellä oli tärkeä kokous muualla ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei kannattanut keskustella asiasta kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin ilmestyi hänen ensimmäinen... sijaisensa. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin murha oli valmisteltu etukäteen, ja hänet eliminoitiin, kun ensimmäinen kaksoisolento oli käytännössä valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkonäöltään hän oli tietysti hyvin samanlainen kuin Putin – olin hämmästynyt. Mutta hän oli täysin eri ihminen.
He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja minulle esitettiin ultimaatti – joko esitin uskollista vaimoa tai minua ja tyttäriäni ei enää olisi. Minulla ei ollut valinnanvaraa. Olin jo aiemminkin yrittänyt välttää julkisia tilaisuuksia. Journalistien utelias huomio, juonittelut ja juorut – kaikki tämä inhottaa minua. Mutta vielä kauheampaa oli esittää vieraan miehen vaimoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni on kuollut kauan! – Ljudmila Putina
https://www.museum-ukraine.info/?p=92
Valitettavasti mieheni on jo kauan sitten kuollut. Minun on pakko tunnustaa tämä julkisesti, koska en voi enää katsella, mitä hänen nimissään tapahtuu. Nämä ovat kauheita ihmisiä. He eivät kaihda mitään keinoja. Pelkään, että nyt he tappavat minut ja tyttäreni, kuten he tappoivat hänet.
Perhettämme ei voinut kutsua ihanteelliseksi. Kun menin naimisiin, olin rakastunut tiedustelu-upseeriin. Mutta todellisuus osoittautui aivan toisenlaiseksi. Putin osoittautui ilkeäksi, julmaksi ihmiseksi, tyranniksi. Hän ei koskaan ottanut minua huomioon, ei edes huomannut olemassaoloani. Hän tarvitsi minua vain todistamaan perheen kokoonpanon ja äitinä lapsilleen. Minun on vaikea puhua tästä, mutta Putin löi minua, nöyryytti minua ja pilkkasi minua. Elämä hänen kanssaan oli kidutusta.
Mutta sitä, mitä hänen kuolemansa jälkeen tapahtui, ei voi sanoin kuvailla.
Hänellä oli silloin vaikea vaihe. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan sulkeutui entisestään. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei yöllä tyttäremme pois ilman varoitusta – en edes tiennyt minne.
Sitten hän katosi kokonaan. Yöllä kotiimme tuli joitakin ihmisiä – joitakin heistä tunsin, toisia näin ensimmäistä kertaa. He käänsivät kaiken ylösalaisin, tutkivat kaikki paperit, koputtivat kaikkia talon seiniä. He sanoivat minulle vain yhden asian: ”Jos haluat elää, ole hiljaa.” Kaikkeen miehestäni koskeviin kysymyksiin he vastasivat lyhyesti, että hän tulisi pian, että hänellä oli tärkeä kokous muualla ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei kannattanut keskustella asiasta kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin ilmestyi hänen ensimmäinen... sijaisensa. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin murha oli valmisteltu etukäteen, ja hänet eliminoitiin, kun ensimmäinen kaksoisolento oli käytännössä valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkonäöltään hän oli tietysti hyvin samanlainen kuin Putin – olin hämmästynyt. Mutta hän oli täysin eri ihminen.
He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja minulle esitettiin ultimaatti – joko esitin uskollista vaimoa tai minua ja tyttäriäni ei enää olisi. Minulla ei ollut valinnanvaraa. Olin jo aiemminkin yrittänyt välttää julkisia tilaisuuksia. Journalistien utelias huomio, juonittelut ja juorut – kaikki tämä inhottaa minua. Mutta vielä kauheampaa oli esittää vieraan miehen vaimoa.https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB5b-cpW3qPtkl7TG_yvFm2Nv6YbtiMJqc_g&s
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mite se karmaan liitty?
Eräs munkki meni Budhan luokse ja kysyi miten hän valaistuisi nopeasti?
Budha vastasl, mene nukkuvan tiikerin luolaan ja nykäise sitä viiksikarvasta ja valaistu.
Miten karma liittyi munkin kysymykseen, ehkä keksit sen ja valaistut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB5b-cpW3qPtkl7TG_yvFm2Nv6YbtiMJqc_g&s
https://www.youtube.com/watch?v=cuGXa3ZKi_4
PUTININ kaksoisolennot: Kuka hallitsee Venäjää? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cuGXa3ZKi_4
PUTININ kaksoisolennot: Kuka hallitsee Venäjää? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eräs munkki meni Budhan luokse ja kysyi miten hän valaistuisi nopeasti?
Budha vastasl, mene nukkuvan tiikerin luolaan ja nykäise sitä viiksikarvasta ja valaistu.
Miten karma liittyi munkin kysymykseen, ehkä keksit sen ja valaistut.Hän halusi palkinnon ilman syitä.
Mutta karmassa mikään ei tapahdu ilman syy–seurausketjua.
Valaistuminen ei ole äkillinen “temppu”, vaan seuraus pitkän sisäisen työn kypsymisestä.
Hän oli kiinnittynyt haluun valaistua.
Tämä on myös karma: mielentila, joka synnyttää seuraavan teon ja seuraavan kärsimyksen.
Mitä enemmän haluaa valaistumista, sitä kauemmas se yleensä pakenee.
Miksi Buddha käski nykäistä tiikeriä viiksikarvasta?
Se ei ollut neuvo, vaan peili:
Jos munkki todella menisi tiikerin luolaan, hänen olisi pakko kohdata pelko, ego ja kuoleman ajatus — juuri ne, jotka pitävät kiinni karmasta.
Jos hän ymmärtää, ettei kukaan “valaistu nopeasti”, hän näkee Buddhan vastauksen tyhjyyden ja päästää irti halustaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän halusi palkinnon ilman syitä.
Mutta karmassa mikään ei tapahdu ilman syy–seurausketjua.
Valaistuminen ei ole äkillinen “temppu”, vaan seuraus pitkän sisäisen työn kypsymisestä.
Hän oli kiinnittynyt haluun valaistua.
Tämä on myös karma: mielentila, joka synnyttää seuraavan teon ja seuraavan kärsimyksen.
Mitä enemmän haluaa valaistumista, sitä kauemmas se yleensä pakenee.
Miksi Buddha käski nykäistä tiikeriä viiksikarvasta?
Se ei ollut neuvo, vaan peili:
Jos munkki todella menisi tiikerin luolaan, hänen olisi pakko kohdata pelko, ego ja kuoleman ajatus — juuri ne, jotka pitävät kiinni karmasta.
Jos hän ymmärtää, ettei kukaan “valaistu nopeasti”, hän näkee Buddhan vastauksen tyhjyyden ja päästää irti halustaan.tiikeri = oma mieli
viiksikarvan nykäisy = kiinnittymisen katkaisu
valaistuminen = oivallus siitä, ettei ole mitään, joka valaistuisi
Ehkä näin karma liittyi munkin kysymykseen:
Hän halusi valaistua ilman että ymmärsi, että juuri halu oli hänen karminsa ydin — ja että siitä irtipäästäminen avaisi oven siihen, mitä hän etsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putinin, Stalinin, Jeltsinin ja Gorbatshovin kaksoisolennot
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ
https://www.youtube.com/watch?v=XIjdkjJ0_IYPutin kuoli paljon vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putin kuoli paljon vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQSuomen lehdissäkin kirjoitettiim jotakin sellaista muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834483Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243248Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392904Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172707- 162630
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432547Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142085Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737