Venäjä tuhoaa omaa veljeskansaansa ja uhkailee uudinsodalla länsimaista
Miten tämä sota päättyy karman valossa?
Mikä on Venäjän karma
32
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ydinsodalla länsimaita
- Anonyymi
"Mikä on Venäjän karma"
Kollektiivisen karman lisäksi on myös jokasisen siellä asuvasn yksilöllinen karma.
- Anonyymi
Molemmat niin Venäjä kuin Ukraina kohtelivat juutalaisia erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika,- Anonyymi
Mistä sellainen tieto?
- Anonyymi
Omasta muistista, oisko ollut Nikolai 1, joka määräsi kalkki juutalaset 3 viikon kuluessa poistumaan Venäjältä. Sen jälkeen kiini saadut juutalaiset armotta tapettiin. Ukrainalaiset SS-miehet taasen olivat paljon julmempia kuin saksalaset, surmasivat juutalasia nmm. apumalla metsään jne.
- Anonyymi
Oliko siellä sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä sellaista?
Nykyisin juutalaisia Venäjällä voisi olla noin 600 000.
- Anonyymi
Missä sellaista kirjoitettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellaista kirjoitettiin?
Tarkoitan sitä Nikolain juttua?
- Anonyymi
"Ja he huusivat suurella äänellä sanoen; " Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta veremme niille, jotka maan päällä asuvat?" Jlm. 6:10
- Anonyymi
"Ja he huusivat suurella äänellä sanoen;
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta.En halveksi mikään uskontoa. Minulle kaikki maailman uskonnot ovat samanarvoisia. En halveksi kristinuskoa enkä islamia. En halveksi jainalaisuutta enkä buddhalaisuutta. En halveksi myöskään ateisteja. En kuitenkaan voi sietää sitä, että joku tyrkyttää uskomuksiaan muille vuosikausia, tuhansia kertoja. Minulle ei ole väliä, mistä uskonnosta on kyse, mutta inhoan sitä, kun joku toistaa loputtomasti samaa asiaa omasta uskonnostaan tuhansia kertoja ja tekee kaikki muut uskonnot merkityksettömiksi. Olipa kyseessä kristitty, muslimi tai joku muu, kohtelen kaikkia uskontoja ja niiden kannattajia tasavertaisesti, edellyttäen että he eivät pakota muita väkivalloin. Vaikka se olisi sanottu tuhansia kertoja, en yksinkertaisesti kestä sitä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vain huutaa, sillä ei ole väliä, kyse ei ole kristinuskon palsta.Venäjän karmastahan oli puhe kästääkseni ja vastasin vain siihen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän karmastahan oli puhe kästääkseni ja vastasin vain siihen,
Mite se karmaan liitty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mite se karmaan liitty?
"Molemmat niin Venäjä kuin Ukraina kohtelivat juutalaisia erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika,"
Täällä hindujen vihaajat kohtelivat hinduja erittäin julmasti,
Oisko tullut laskun maksun aika," - Anonyymi
Lisäksi Putin ei hallitse, vaan hänen kaksoisolentonsa, ja hänellä itsellään ei ole valtaa. Jos hän kuolee, toinen kaksoisolento ottaa hänen paikkansa. Putin kuoli kauan sitten, joku muu hallitsee hänen nimissään, mutta hän on pelkkä marionetti. Putinin vaimo sanoi, että hänen miehensä kuoli kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi Putin ei hallitse, vaan hänen kaksoisolentonsa, ja hänellä itsellään ei ole valtaa. Jos hän kuolee, toinen kaksoisolento ottaa hänen paikkansa. Putin kuoli kauan sitten, joku muu hallitsee hänen nimissään, mutta hän on pelkkä marionetti. Putinin vaimo sanoi, että hänen miehensä kuoli kauan sitten.
https://www.youtube.com/watch?v=onUz4B0LJzE
Ljudmila Putina - Putin kuoli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=onUz4B0LJzE
Ljudmila Putina - Putin kuoliMieheni on kuollut kauan! – Ljudmila Putina
https://www.museum-ukraine.info/?p=92
Valitettavasti mieheni on jo kauan sitten kuollut. Minun on pakko tunnustaa tämä julkisesti, koska en voi enää katsella, mitä hänen nimissään tapahtuu. Nämä ovat kauheita ihmisiä. He eivät kaihda mitään keinoja. Pelkään, että nyt he tappavat minut ja tyttäreni, kuten he tappoivat hänet.
Perhettämme ei voinut kutsua ihanteelliseksi. Kun menin naimisiin, olin rakastunut tiedustelu-upseeriin. Mutta todellisuus osoittautui aivan toisenlaiseksi. Putin osoittautui ilkeäksi, julmaksi ihmiseksi, tyranniksi. Hän ei koskaan ottanut minua huomioon, ei edes huomannut olemassaoloani. Hän tarvitsi minua vain todistamaan perheen kokoonpanon ja äitinä lapsilleen. Minun on vaikea puhua tästä, mutta Putin löi minua, nöyryytti minua ja pilkkasi minua. Elämä hänen kanssaan oli kidutusta.
Mutta sitä, mitä hänen kuolemansa jälkeen tapahtui, ei voi sanoin kuvailla.
Hänellä oli silloin vaikea vaihe. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan sulkeutui entisestään. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei yöllä tyttäremme pois ilman varoitusta – en edes tiennyt minne.
Sitten hän katosi kokonaan. Yöllä kotiimme tuli joitakin ihmisiä – joitakin heistä tunsin, toisia näin ensimmäistä kertaa. He käänsivät kaiken ylösalaisin, tutkivat kaikki paperit, koputtivat kaikkia talon seiniä. He sanoivat minulle vain yhden asian: ”Jos haluat elää, ole hiljaa.” Kaikkeen miehestäni koskeviin kysymyksiin he vastasivat lyhyesti, että hän tulisi pian, että hänellä oli tärkeä kokous muualla ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei kannattanut keskustella asiasta kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin ilmestyi hänen ensimmäinen... sijaisensa. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin murha oli valmisteltu etukäteen, ja hänet eliminoitiin, kun ensimmäinen kaksoisolento oli käytännössä valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkonäöltään hän oli tietysti hyvin samanlainen kuin Putin – olin hämmästynyt. Mutta hän oli täysin eri ihminen.
He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja minulle esitettiin ultimaatti – joko esitin uskollista vaimoa tai minua ja tyttäriäni ei enää olisi. Minulla ei ollut valinnanvaraa. Olin jo aiemminkin yrittänyt välttää julkisia tilaisuuksia. Journalistien utelias huomio, juonittelut ja juorut – kaikki tämä inhottaa minua. Mutta vielä kauheampaa oli esittää vieraan miehen vaimoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni on kuollut kauan! – Ljudmila Putina
Valitettavasti mieheni on jo kauan sitten kuollut. Minun on pakko tunnustaa tämä julkisesti, koska en voi enää katsella, mitä hänen nimissään tapahtuu. Nämä ovat kauheita ihmisiä. He eivät kaihda mitään keinoja. Pelkään, että nyt he tappavat minut ja tyttäreni, kuten he tappoivat hänet.
Perhettämme ei voinut kutsua ihanteelliseksi. Kun menin naimisiin, olin rakastunut tiedustelu-upseeriin. Mutta todellisuus osoittautui aivan toisenlaiseksi. Putin osoittautui ilkeäksi, julmaksi ihmiseksi, tyranniksi. Hän ei koskaan ottanut minua huomioon, ei edes huomannut olemassaoloani. Hän tarvitsi minua vain todistamaan perheen kokoonpanon ja äitinä lapsilleen. Minun on vaikea puhua tästä, mutta Putin löi minua, nöyryytti minua ja pilkkasi minua. Elämä hänen kanssaan oli kidutusta.
Hänellä oli silloin vaikea vaihe. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan sulkeutui entisestään. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei yöllä tyttäremme pois ilman varoitusta – en edes tiennyt minne.
Sitten hän katosi kokonaan. Yöllä kotiimme tuli joitakin ihmisiä – joitakin heistä tunsin, toisia näin ensimmäistä kertaa. He käänsivät kaiken ylösalaisin, tutkivat kaikki paperit, koputtivat kaikkia talon seiniä. He sanoivat minulle vain yhden asian: ”Jos haluat elää, ole hiljaa.” Kaikkeen miehestäni koskeviin kysymyksiin he vastasivat lyhyesti, että hän tulisi pian, että hänellä oli tärkeä kokous muualla ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei kannattanut keskustella asiasta kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin ilmestyi hänen ensimmäinen... sijaisensa. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin murha oli valmisteltu etukäteen, ja hänet eliminoitiin, kun ensimmäinen kaksoisolento oli käytännössä valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkonäöltään hän oli tietysti hyvin samanlainen kuin Putin – olin hämmästynyt. Mutta hän oli täysin eri ihminen.
He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja minulle esitettiin ultimaatti – joko esitin uskollista vaimoa tai minua ja tyttäriäni ei enää olisi. Minulla ei ollut valinnanvaraa. Olin jo aiemminkin yrittänyt välttää julkisia tilaisuuksia. Journalistien utelias huomio, juonittelut ja juorut – kaikki tämä inhottaa minua. Mutta vielä kauheampaa oli esittää vieraan miehen vaimoa.https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB5b-cpW3qPtkl7TG_yvFm2Nv6YbtiMJqc_g&s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mite se karmaan liitty?
Eräs munkki meni Budhan luokse ja kysyi miten hän valaistuisi nopeasti?
Budha vastasl, mene nukkuvan tiikerin luolaan ja nykäise sitä viiksikarvasta ja valaistu.
Miten karma liittyi munkin kysymykseen, ehkä keksit sen ja valaistut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB5b-cpW3qPtkl7TG_yvFm2Nv6YbtiMJqc_g&s
https://www.youtube.com/watch?v=cuGXa3ZKi_4
PUTININ kaksoisolennot: Kuka hallitsee Venäjää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cuGXa3ZKi_4
PUTININ kaksoisolennot: Kuka hallitsee Venäjää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs munkki meni Budhan luokse ja kysyi miten hän valaistuisi nopeasti?
Budha vastasl, mene nukkuvan tiikerin luolaan ja nykäise sitä viiksikarvasta ja valaistu.
Miten karma liittyi munkin kysymykseen, ehkä keksit sen ja valaistut.Hän halusi palkinnon ilman syitä.
Mutta karmassa mikään ei tapahdu ilman syy–seurausketjua.
Valaistuminen ei ole äkillinen “temppu”, vaan seuraus pitkän sisäisen työn kypsymisestä.
Hän oli kiinnittynyt haluun valaistua.
Tämä on myös karma: mielentila, joka synnyttää seuraavan teon ja seuraavan kärsimyksen.
Mitä enemmän haluaa valaistumista, sitä kauemmas se yleensä pakenee.
Miksi Buddha käski nykäistä tiikeriä viiksikarvasta?
Se ei ollut neuvo, vaan peili:
Jos munkki todella menisi tiikerin luolaan, hänen olisi pakko kohdata pelko, ego ja kuoleman ajatus — juuri ne, jotka pitävät kiinni karmasta.
Jos hän ymmärtää, ettei kukaan “valaistu nopeasti”, hän näkee Buddhan vastauksen tyhjyyden ja päästää irti halustaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän halusi palkinnon ilman syitä.
Mutta karmassa mikään ei tapahdu ilman syy–seurausketjua.
Valaistuminen ei ole äkillinen “temppu”, vaan seuraus pitkän sisäisen työn kypsymisestä.
Hän oli kiinnittynyt haluun valaistua.
Tämä on myös karma: mielentila, joka synnyttää seuraavan teon ja seuraavan kärsimyksen.
Mitä enemmän haluaa valaistumista, sitä kauemmas se yleensä pakenee.
Miksi Buddha käski nykäistä tiikeriä viiksikarvasta?
Se ei ollut neuvo, vaan peili:
Jos munkki todella menisi tiikerin luolaan, hänen olisi pakko kohdata pelko, ego ja kuoleman ajatus — juuri ne, jotka pitävät kiinni karmasta.
Jos hän ymmärtää, ettei kukaan “valaistu nopeasti”, hän näkee Buddhan vastauksen tyhjyyden ja päästää irti halustaan.tiikeri = oma mieli
viiksikarvan nykäisy = kiinnittymisen katkaisu
valaistuminen = oivallus siitä, ettei ole mitään, joka valaistuisi
Ehkä näin karma liittyi munkin kysymykseen:
Hän halusi valaistua ilman että ymmärsi, että juuri halu oli hänen karminsa ydin — ja että siitä irtipäästäminen avaisi oven siihen, mitä hän etsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin, Stalinin, Jeltsinin ja Gorbatshovin kaksoisolennot
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQ
https://www.youtube.com/watch?v=XIjdkjJ0_IYPutin kuoli paljon vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin kuoli paljon vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=PAghgT5JfYQSuomen lehdissäkin kirjoitettiim jotakin sellaista muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni on kuollut kauan! – Ljudmila Putina
He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja minulle esitettiin ultimaatti – joko esitin uskollista vaimoa tai minua ja tyttäriäni ei enää olisi. Minulla ei ollut valinnanvaraa. Olin jo aiemminkin yrittänyt välttää julkisia tilaisuuksia. Journalistien utelias huomio, juonittelut ja juorut – kaikki tämä inhottaa minua. Mutta vielä kauheampaa oli esittää vieraan miehen vaimoa.Jännää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää.
Niin on.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13411194Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793570Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.701474Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3161355Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2561286Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431255Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121206- 491160