Moi, Maukkulassa asuvana on ihan pakko kysästä ohi mennen: olisko halukkaita juki juki hommiin? Eli miesten välistä rakkautta. Jos tunteita tai viisari heräsi niin jätä kommentti. -Mies 57 v.
Kiinnostuneita?
20
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittaa kun useampi vuosi viime treffeistä
- Anonyymi
https://cruisingmap.net/ on Ilomantsin volvo ja bemmipoikien tapaamispaikkojen kartta
- Anonyymi
😀😍 löytyykö myös mammalle inttipoikaa’ niihin’ hommiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀😍 löytyykö myös mammalle inttipoikaa’ niihin’ hommiin?
Ei löyvy
- Anonyymi
Itse cruisailen mapissa homospotteja läpi
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Itse cruisailen mapissa homospotteja läpi
Ite cruisaan joka perjantai ja lauantai esitteleen volvon pakoputkea linjaauto-asemalle
- Anonyymi
Joku yrittää musta maalata keksityllä kyselyllä.
- Anonyymi
Juki jukittaja, eli kundi, tai toisin sanoen, homostelu, on ihan normaalia puuhaa.
- Anonyymi
Jigillä jigitetään ja jukilla jukitetaan. Siinä eroavaisuudet
- Anonyymi
Selevä-
- Anonyymi
Osta lammas itelles, tosin se ei kyllä nakuta sinnuu
- Anonyymi
👍🏿
- Anonyymi
Kiinnostusta löytyy!! Minua kiinnostaisi pukeutua maajussiksi, päälle haalari ja kumisaappaat. Luonnollisesti takahalkiolla.
- Anonyymi
Homous on sairaus
- Anonyymi
Kalle, päälle vaiko alle
- Anonyymi
Maukkula, tuo Ilomantsilainen haireuden ja synnin pesäke. Viimeisellä ehtoollisella ortodoksitkin synteineen muistetaan.
- Anonyymi
Tässä maailmanmenossa olis hyvä muistaa,että olitpa ortodoksi tai muuhun uskoon kastettu. Kyllä meillä on tuomari taivaanportilla. Siellä nähdään miten katalasti on elämässä toimittu. On turha uskontoja erotella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maailmanmenossa olis hyvä muistaa,että olitpa ortodoksi tai muuhun uskoon kastettu. Kyllä meillä on tuomari taivaanportilla. Siellä nähdään miten katalasti on elämässä toimittu. On turha uskontoja erotella.
Ihmisen toimista paljon perustuu ihmisen henk.kohtaiseen omaantuntoon. Sitä joillakin on taikka sitten ei ollenkaan.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa hirven sarvista baikal ja päästää ittes pahasta.
- Anonyymi
Otappa kuule ihan ite!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191