Maan vankiloissa luotettavampia ihmisiä kuin tässä maakunnassa keskimäärin?

Anonyymi-ap

Jopa useimmat konnat tietää ettei toisia ihmisiä voi puukottaa selkään. Luulen että maan vankiloissa on prosentuaalisesti enemmän sellaisia konnia jotka eivät puukota toisia ihmisiä selkään.

Mutta tässä maakunnassa elää vapaana pilvin pimein ihmisiä jotka ilman mitään syytä puukottaa selkään toisia ihmisiä heti kun tulee tilaisuus. Pelkurimaisia ja raukkamaisia moraalittomia sellaiset.

13

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu niin on Lehtonen ja Vornanen aikovat myös muuttaa Lieksaan 🤠

• Anonyymi

Mielenhäiriöinen vajakki aloitta taas uuden marmatusketjun, ja toinen vajakki säestää.

• Anonyymi

Elä puutu joka asiaan Jatkis. Hoida ne Yamalin asiat ensin kuntoon.

• Anonyymi

Vajakki on halventava tai vanhahtava sana henkilölle, joka on älyllisesti vajaavainen, vammainen, heikkolahjainen tai ei ymmärrä asioita kunnolla; se kuvaa jotakuta, joka tuntuu "vajaa" tai puutteellinen jostain ominaisuudesta, usein älyllisesti tai toimintakyvyltään. Sanaa käytetään sekä vanhassa kansanperinteessä (sääliä herättävä) että nykyään arjessa haukkumasanana tai humoristisesti ilmaisemaan, että joku on todella hidas tajuamaan jotain.

• Anonyymi

Vajavaisia on kaikki ihmiset jollain tavalla. Se ei ole häpeä. Mutta monasti on kyse ihan silkasta pahuudesta kun puhutaan pahaa muista tai kieroillaan yms toimitaan ilkeästi.

Olisiko pahuuden harjoittaminen vain vajavaisuutta? Vai onko se nimensä mukaisesti pahuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vajavaisia on kaikki ihmiset jollain tavalla. Se ei ole häpeä. Mutta monasti on kyse ihan silkasta pahuudesta kun puhutaan pahaa muista tai kieroillaan yms toimitaan ilkeästi.

Olisiko pahuuden harjoittaminen vain vajavaisuutta? Vai onko se nimensä mukaisesti pahuutta?

Aloittaja on todella vajakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on todella vajakki.

Vajakki kuulostaa halventamiselle. Mutta vajavainen olen ehdottomasti

• Anonyymi

Isäni haukkui minua tolloksi ja veljeäni umpitolloksi 🫣

• Anonyymi

En ihmettele yhtään! Olet varsin omahyväinen eläjä, joka löytää vikoja vain toisista? Itse olet olevinaan muita parempi.

• Anonyymi

Nyt tuli paha mieli, itkettää

• Anonyymi

Olen onnellinen kun kierrekynttilää vetelen ahnukseeni päivittäin.

• Anonyymi00014

Vankiloissa on aina puukotettu milloin mihinkin kohtaan, vatsaan, selkään, kylkeen ja jopa kaulaan. Joten voin sanoa, että aloittsja vajakki puhuu silkkaa paskaa.

• Anonyymi00015

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37