Nyt tul näppeille vasureille

Anonyymi-ap

Paikallisesti.
Mitä teettä Meijjän mieluskylästen etteen. Koulua ootta ollu lyömäsä ovet säppiin hallituksen pöyvässä.
Miten käy valttuustossa vasurien nousukauvella?

39

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joutaa sulkea

      • Anonyymi

        Muuttaa pois Haapavedeltä sehän on ratkaisu kun muu ei auta.


      • Anonyymi00032

        Näin on. Ja jokainen omilla aivoilla ajatteleva voi siihen lopputulokseen tulla.
        Ja Jos joku Törmälehto on vaaliteltalla jotain muuta puhunut, niin sen puheenhs voi jättää omaan arvoonsa. Niinkuin muutenkin voi.
        T. Faktat ensin. Sitten päätös.


    • Anonyymi

      tämähän tullee menemmään niin että koulu mennee kiinni. sitten aletaan tutkimaan muitten koulujen kunto. todetaan että huonossa kunnossapa ovat. hommaillaan parakkeja mäkirinteen kaukalon vierelle. opiskellaan niissä muutama vuosi ja haikaillaan mielukylän koulun perään että oispa kannattanunna hetki aatella ite.

      • Anonyymi00033

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Entä ite keskusta? Mikä tämä koukka oikein on. Nuori kokematon tyttönen. Uusi naama politiikassa ja heti keskustan puheenjohtaja. Kuka uskoo tähän. Keskustako antaisi vallan täysin kokemattomalle nuorukaiselle. Kyllä joku muu tekee päätökset ja tämä Koukka on vain juoksutyttö kepun koneistossa. Metsäharjulta haluan vastauksen miksi äänesti tyhjää. Mieluskylä ansaitsee jatkoa ja kyse on vain yhdestä oppilaasta ja sitten viidestä. Onko pakko sulkea?

    • Anonyymi

      Luulenpa että tämä tyttö aattelee puhtailla, järkevillä ja kirkkailla aivoilla joita ei ole politiikka sumentanut - hieno temppu kepulta valita uusi johtohenkilö

      • Anonyymi

        Jäärät sanelee taustalla.


      • Anonyymi

        Mitä tämmönen mistään tietää. On vain laitettu paikalle käskytettäväksi. En ole koskaan kuullutkaan tämmösestä Koukasta. Heti on kuitenki lopettamassa meiltä koulua. Hyvin alko tällä politiikan ura.


    • Anonyymi

      Mikä samperin etuus on pitää koulua, vaikkei ole oppilaita.

      Verorahojen tuhlausta. Bussi kulkee jo yläkoululle säännöllisesti.

      • Anonyymi00031

        Just näin.


    • Anonyymi

      Teijo lupas koulun pittää teltalla. Ny nähhään onko miehessä mittaa

      • Anonyymi

        Vaikuttaa että osa haapavetisistä haluais koko ikäsä käyvä sitä alakoulua !

        Kepulla taas on koko maasa paniikki .pesevät ny kasvojaan kuten kissat ikään

        Nuoria ja täysin kokemattomia ja tietämättömiaä pannaan johtopaikoille. Takapi..t sitte kuiskii mitä pitää millonki sanua.


      • Anonyymi00030

        No onpa nyt oltu vaaliteltalla tosimielellä. Höpö höpö ja järki käteen. Mistä ihmeestä on ylipäätään oikeutus vaatia koulun jatkumista kun ei oppilaita ole. Raamit on, ja muutkin kylät ovat niihin tyytyneet. Mikä tämä mieluskylän ihme vatulointi on?


    • Anonyymi

      Saattaa nousukaus jäähä pätkän mittaan. Kepu ei nouse vaa onko se hary vai ps. Sen näyttää aika

      • Anonyymi

        Paikkakunnalla on laskelmat, .mit en ekaluokan alottajat vähenee.
        Jos VAS on hallituksessa ehottanu koulun lakkauttamista, se on oikiassa.. .vatuloitu vuosikymmen , keploteltu ja tekohengitetty.. että saahaan valtiolta kyniä kulut, ei oo tervettä pllu aikoihin..


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunnalla on laskelmat, .mit en ekaluokan alottajat vähenee.
        Jos VAS on hallituksessa ehottanu koulun lakkauttamista, se on oikiassa.. .vatuloitu vuosikymmen , keploteltu ja tekohengitetty.. että saahaan valtiolta kyniä kulut, ei oo tervettä pllu aikoihin..

        Just näin. Sairasta kyläpolitikointia vailla järjen häivää. Voi Haapves ja sen nyyhkyt valtuutetut.


    • Anonyymi

      Vanhat jo tiietähän. Vaan miten äänesttääkö uuvet vasemmanvaltuutetut törmälehto & puolitaival co. kylien elämän puolesta

      • Anonyymi

        On yks kyläpahanen haapavesi, jos etes sen saisitta elosa
        piettyä?


      • Anonyymi

        Ei vaadi kovin monimutkaista loogista päättelykykyä huomata, että sieltä kyliltä on jo se elämä muutenkin hiipumassa. Jos ei olisi, niin ei tämmöistä koulukeskustelua tarvisi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaadi kovin monimutkaista loogista päättelykykyä huomata, että sieltä kyliltä on jo se elämä muutenkin hiipumassa. Jos ei olisi, niin ei tämmöistä koulukeskustelua tarvisi käydä.

        Uudessa M-kylän koulussa 50-luvulla aloitti toista sataa oppilasta uuden kouluvuotensa . Nyt vaikka mistä koitetaan haalia oppilaita ei sitä 40:tä saada kokoon. Olisi aika kunnassa alkaa pohtia muuta käyttöä hyvälle rakennukselle ja koulukkaat kuskata kirkolle. Rakennus on kunnan ja hyvässä kunnossa eiku "herrat ja rouvat" ideariihtä puimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudessa M-kylän koulussa 50-luvulla aloitti toista sataa oppilasta uuden kouluvuotensa . Nyt vaikka mistä koitetaan haalia oppilaita ei sitä 40:tä saada kokoon. Olisi aika kunnassa alkaa pohtia muuta käyttöä hyvälle rakennukselle ja koulukkaat kuskata kirkolle. Rakennus on kunnan ja hyvässä kunnossa eiku "herrat ja rouvat" ideariihtä puimaan.

        Vuokrata Oulaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaadi kovin monimutkaista loogista päättelykykyä huomata, että sieltä kyliltä on jo se elämä muutenkin hiipumassa. Jos ei olisi, niin ei tämmöistä koulukeskustelua tarvisi käydä.

        Koko kylältä hiipuu elämä siis haapaveeltä...syrjäkylät kuolee eka sitte keskusta....


    • Anonyymi

      Oppilaat loppuu myös Hyttikalliolta ja Mäkirinteeltä. Uutta alakoulua haikaillaan. Laittakaa Mäkirinne kiinni ja osa oppilaista Hyttikselle ja osa Mieluskylälle. 10 miljoonan säästö.

      • Anonyymi

        Laskitko ihan ite vai mistä tommoset säästöt vedit?


    • Anonyymi

      Hyvä päätös sulkea koulu jos ei ole riittävästi oppilaita, ei kait sinne korpeen kannata alkaa muualta kuskaamaan oppilaita

    • Anonyymi

      Kauhiaa ko lupasivat pittää puolia ja ny tämmöstä

      • Anonyymi

        Mite sitä voi tuota puoliautiota kirkonkyllää nui pelätä?


    • Anonyymi00027

      Hyvän päätöksen ovat valtuutetut tekemässä, Mielyskylän koulu joutaa kiinni, ei lapsia riittävästi - ei koulua!.

      • Anonyymi00034

        No näin kait se yleensä menee. Eli järkipuhetta kommentoijalta.
        Lukekaapa tämä myös te valtuutetut.
        Pilvilinnat erikseen ja ne saa unohtaa.


    • Anonyymi00028

      Milloin voi käydä siellä koululla? Vanha koulu tykkään.

    • Anonyymi00035

      Jospa se vetelät kokoomuslaiset hoitaa jatkon

    • Anonyymi00037

      Ens kuntavaaleissa menee vasurit nollaan... eivät haapaveelä aja tavallisen asiaa.

    • Anonyymi00038

      Vasemmisto.
      Aina järkevä kuntapolitiikassa ja varmasti HAAPAVEDEN asialla.

      • Anonyymi00039

        Perustelut kiitos. Miten niin järkevä kuntapolitiikkassa ja aina Haapaveden asialla?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Perustelut kiitos. Miten niin järkevä kuntapolitiikkassa ja aina Haapaveden asialla?

        Sinä varmaan seuraat kunnallispolitiikkaa

        Onko järkevää pitää kyläkouluja, jos oppilasmäärä on mitä on. Jo aikoja sitten päätettiin, oppilasmääristä. Ei se ole ketään vastaan vaan Haapavetisen veronmaksajan puolesta.
        (tämä siitä näpille saamisesta)
        Mikä on tulevaisuus Haapavetisen kannalta esimerkiksi tulivoiman rakentamisen suhteen. Mikä on verotulojen tulevaisuus.
        Mites vanhustenhuolto, työllisyyspalvelut, ihmisten tasa-arvo.
        Miten yleinen käyttäytyminen ja toisten arvostaminen
        Vain raapaisu, mutta olennaisia asioita, Haapavetisiä asioita

        Näin minun mielestä ja korostan, että olen VAIN äänestäjä, hiljainen kannattaja, joka arvostaa tuollaista politiikan tekemistä. Korostin KUNNALLIS sanaa, sillä valtakunnantasolla en todellakaan kannata Vasemmiston agendaa ..


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Sinä varmaan seuraat kunnallispolitiikkaa

        Onko järkevää pitää kyläkouluja, jos oppilasmäärä on mitä on. Jo aikoja sitten päätettiin, oppilasmääristä. Ei se ole ketään vastaan vaan Haapavetisen veronmaksajan puolesta.
        (tämä siitä näpille saamisesta)
        Mikä on tulevaisuus Haapavetisen kannalta esimerkiksi tulivoiman rakentamisen suhteen. Mikä on verotulojen tulevaisuus.
        Mites vanhustenhuolto, työllisyyspalvelut, ihmisten tasa-arvo.
        Miten yleinen käyttäytyminen ja toisten arvostaminen
        Vain raapaisu, mutta olennaisia asioita, Haapavetisiä asioita

        Näin minun mielestä ja korostan, että olen VAIN äänestäjä, hiljainen kannattaja, joka arvostaa tuollaista politiikan tekemistä. Korostin KUNNALLIS sanaa, sillä valtakunnantasolla en todellakaan kannata Vasemmiston agendaa ..

        "Se ole ketään vastaan vaan Haapavetisen veronmaksajan puolesta".
        Hyvä! Tässä on järkeä! Tällä eteenpäin jatkossa!


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        "Se ole ketään vastaan vaan Haapavetisen veronmaksajan puolesta".
        Hyvä! Tässä on järkeä! Tällä eteenpäin jatkossa!

        Minen vasureita äänestä ku esuskunttaan
        Paikalliset hassaa rahamma haapamökkiin ja kulttuuriin, volkkiin sekä opisttoon. Oon "the" outolintu. Äänestän persuja paikalliseen, vasureita valtakunttaan


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      26
      3308
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2254
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1884
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      40
      931
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      801
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe