Valitsee asiakkaansa lärvin perusteella. Aivan sama kuka on syylline niin kunhan on kaveri tai tuttu niin vastapuolelle porttikielto. Jos syyllinen on vastapuoli ketä tunnetaan niin katsotaan sormien läpi. tiskin takana olevat tuntevat kaikki nuorisot ,ollaan käyty damoja kouluja ja sitä rataa. Ei ne saa portteja vaikka aihettavat riitaa. Itseään ei saa puolustaa, pitää vaan ottaa turpaan ja silti sinä saat porttikiellon. Jolenen pikkukakara tiskin takaa pitäisi vaihtaa ammattiihmisiin jotka ei katso kaveruutta vaan oikeudenmukaisuutta. On vaikeaa antaa porttikielto kavereille jotka on ikänsä tuntenut niin annetaan sille toiselle oli syy mikä tahansa. Kiitos Jolene.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Onko sinne pakko tunkea ku on parempiakin paikkoja eikä ole tommosia nistiporukoita. Itse sain porttikiellon pari vuotta sitten ku kompastuin terassin korokkeeseen vahingossa niin se siitä pubista.
- Anonyymi
Et ole saanut porttikieltoa kompastumisen takia. Nolo valhe. Buu!
- Anonyymi
En itse mene ravintolaan jossa Ketä saattaa yllättäen hyökätä
- Anonyymi
Tulee koulu-ajat mieleen.Pahiksella suojaväri niin voi rauhassa potkia muita, mutta syylliseksi leimataan potkujen kohde.
- Anonyymi
Tosiaan miksi mennä jos siellä ei ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483