Herää epäilys, että näin on. On pakko olla.
Kirjoitaako tänne sellaisia, jotka ei ole Lieksalaisia
64
681
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon keravalta!
- Anonyymi
no miksi olet täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi olet täällä?
Koska olen Keravalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen Keravalta!
Vastauksesi on järjetön, siinnä ei ole mieltä.
- Anonyymi
Riihimäki kutsuu kuuntelen, toistan Riih...
- Anonyymi
Asuin joskus Lieksassa, mutta selvisin sieltä elävänä pois. Ja melkein täysjärkisenä. Nyt on mukavaa ja turvallista seurata tapahtumia näin kauempaa.
- Anonyymi
Missä on Lieksa, onko se siellä väärällä puolella Pielistä oleva kylä, pitäis olla Kolin puolella.
- Anonyymi
Niin pitäs olla Kolin puolella, mutta onneksipa ei oo.
- Anonyymi
Jäikö Lieksa 1944 rauhassa Neuvostoliiton puolelle?
- Anonyymi
Etkö muka putinin trollina tiedä?
- Anonyymi
Jäi vahingossa Suomelle.
- Anonyymi
Lieksalaisilla oli sodassa hurja maine, kun joku huusi kovalla äänellä, että LIEKSA niin vastapuolella vaikka oli kasakoita, koko rintama irrottautui ja lähti pakoon.
Kertooko tuo mitään... - Anonyymi
Täne ei saa kukaa kirjoitaa mitaan, jos ei ole tarpeeksi veroja makselut kuntaan, muuten minu ja peräarskan ilmaiset suihkuvuorot satamasa lopuvat!
- Anonyymi
Kukapa tänne muu kirjoittelisi kuin paikalliset.
Ketä kiinnostaa etelässä Lieksan asiat.
Nyt tuli kiire hakemaan kaljaa 🤠- Anonyymi
Minäkin olen Nurmeksesta ja on kiva trollata lieksaa.
- Anonyymi
Minäkin lähden hakemaan 🏃♀️ pirccaa ja sitten alan keskittymään linnanjuhlien katsomiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa Nurmeksessa on väestö erilaista. Koko maakunta täys kateutta ja juoruilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinun järjellä voi muuta tehdäkään, vajakki kun olet.
- Anonyymi
Nähdäänkö viskoutuvia kansanedustajia?
- Anonyymi
Naisia takapuolesta puristelevia humalaisia persuja voi olla useampikin.
- Anonyymi
Saattaa baarikierroksella kuulua nyös laukauksia mutta onneksemme ampuminen tapahtuu silkkihansikoin 🤫
- Anonyymi
Minkälaisista laukauksista nyt puhutaan?
- Anonyymi00074
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisista laukauksista nyt puhutaan?
3,2 sekunnissa pinppiin.
- Anonyymi
Vapaapalokunta saapuu paikalle!
- Anonyymi
Lieksan palstaa luetaan arkadianmäellä kovasti, aamutoimet alkaa palstaa lukemalla.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan lukenut tätä palstaa, enkä tule lukemaan. En myskään aio ikinä kirjoittaa tänne mitään 🫤
- Anonyymi
Minä tulin Lieksaan isäni kasseissa ja oli pitkään pilkkeenä isäni silmäkulmassa kunnes tapahtui se ja vointin uintikilpailun.
Olen poistunut Lieksasta ainostaan armeija aikana joka oli kovin lyhyt aika 2 vko.
Mielestäni olen Lieksalainen ja kenkäni numero on huomattavasti pienempi kuin ÄÖ- Anonyymi
🖕😝💨💨💨
- Anonyymi
Toisin päin. ÄÖ on pienempi kuin mono.
- Anonyymi
Minä mielelläni seuraan miten teidän pioneerien tekemä juoksusilta valmistuu. Kaaret suli maisemasta kesän edetessä ja kommetit lässähti täysin. Kai salaiset Lieksalaiset pohtii että tämä on uusi normaali tilanne, että mitäpä tuota turhaa kommentoimaan.
- Anonyymi
"Kaaret suli maisemasta kesän edetessä ja kommetit lässähti täysin."
Kaupungin kiinteistöissä on kielletty kaarisillasta puhuminen. Kaupunginjohtajako kieltänyt?
- Anonyymi
Ne on hölmöillyt muilla palstoilla niin täällä voivat suoltaa sitä samaa
- Anonyymi
Mielipiteesi on älytön, mieltä vailla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteesi on älytön, mieltä vailla!
🖕😝💨💨💨
- Anonyymi
Minä olen, pidän vain Lieksasta.
- Anonyymi
Olen entinen kepulainen nykyinen ituhippi Lieksalaisten kiusaksi.Asun kallioluolassa,että voin samaistua Lieksan urveloihin.
- Anonyymi
eli olet 13v jonka äiti herätti hetki sitten ja olet lähdössä kouluun
- Anonyymi
Kaikille eri palstoille voi kuka tahansa kirjoitella. Ei ole mitenkään estetty. Ei siis ole mikään ihme, että muualla olevat kirjoittelevat myös tänne.
- Anonyymi
Kun niiden oman paikkakunnan palstat on tyhjänä? Kirjoittavat vain toisista pahaa, niin kuin muuan vajakki Lieksan palstalla? Se on ottanut elämäntyökseen karjalaisten ihmisten haukkumisen. Lähes kymmenen aloitusta viikossa samoista aiheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun niiden oman paikkakunnan palstat on tyhjänä? Kirjoittavat vain toisista pahaa, niin kuin muuan vajakki Lieksan palstalla? Se on ottanut elämäntyökseen karjalaisten ihmisten haukkumisen. Lähes kymmenen aloitusta viikossa samoista aiheista.
Vai niin se sulla on ja vielä tunnustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin se sulla on ja vielä tunnustat.
Osuit oikeaan, vain vajakki tekee päivittäin monia aloituksia syytelle karjalaisia ihmisiä. Enkö olekin säälittävä tapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuit oikeaan, vain vajakki tekee päivittäin monia aloituksia syytelle karjalaisia ihmisiä. Enkö olekin säälittävä tapaus?
Jatkis on kyllä erikoinen. Syyytelee karjalaisiakin kokoajan. Itse asuu Yamalissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkis on kyllä erikoinen. Syyytelee karjalaisiakin kokoajan. Itse asuu Yamalissa.
Rintamakarkuri putinin armeijasta valehtelee kuten aina. Milläpä todistat minun asumisen jamalissa ja millä todistat jamalin ihmemaailman todeksi? Et millään. Et ole tähänkäänasti pystynyt. Joten jatkat jatkuvasti valehtelua. Kuten olit sotasankari putlerinarmeijassa. Tökis sinähä laskit vain housuihisi vetelät.
- Anonyymi00079
Anonyymi kirjoitti:
Rintamakarkuri putinin armeijasta valehtelee kuten aina. Milläpä todistat minun asumisen jamalissa ja millä todistat jamalin ihmemaailman todeksi? Et millään. Et ole tähänkäänasti pystynyt. Joten jatkat jatkuvasti valehtelua. Kuten olit sotasankari putlerinarmeijassa. Tökis sinähä laskit vain housuihisi vetelät.
Sinun jatkuvasyyttelysi kuuluu yamalista viekiin asti.
- Anonyymi
Kyllä oon Roukojärven salolta nimi körkkö jurvanen.
- Anonyymi
Kirjoittelen täältä Dubaista 🙋♂️
- Anonyymi
Pitää kysyä onko puleriarmeijaan liitynyt törkyturpa lieksalainen. Ja on käynyt pietarin trollitehtaan koulutuksen. Sekä palkka on tähänasti maksettu ruplissa. On jopa käynyt hakemassa venäjältä palkkansa. 0n ite kertonut reissustaan.
- Anonyymi00072
Tökis on koko ikänsä ollut valehtelia. Jatkis on oikessa.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tökis on koko ikänsä ollut valehtelia. Jatkis on oikessa.
Keron vielä tökikselle. Olen ylpeä pohjois karjalainen ja se on osa minun sielunmaisemaa. Enkä ole haukkunut karjalaisia. Sihän olet jatkuvasti tehnytsitä. Esm kevätniemen onnettomuus. Haukuit ja valehtelit ja puhuit paskaa uhreista. Jopa rienasit kuollutta. Joten se haukkuja olet sinä. Etkä ollut karjalainen lieksasta kun liityit putlerin hyökkäysvoimiin. Josta karkasit,ja ukrainan puolustajat sinut pelastipaskathousuissa itkemässä. Ja olethan käynyt pietarin trollitehtaan käynyt.
- Anonyymi00078
Anonyymi00073 kirjoitti:
Keron vielä tökikselle. Olen ylpeä pohjois karjalainen ja se on osa minun sielunmaisemaa. Enkä ole haukkunut karjalaisia. Sihän olet jatkuvasti tehnytsitä. Esm kevätniemen onnettomuus. Haukuit ja valehtelit ja puhuit paskaa uhreista. Jopa rienasit kuollutta. Joten se haukkuja olet sinä. Etkä ollut karjalainen lieksasta kun liityit putlerin hyökkäysvoimiin. Josta karkasit,ja ukrainan puolustajat sinut pelastipaskathousuissa itkemässä. Ja olethan käynyt pietarin trollitehtaan käynyt.
Onpa jatkikselle jäänyt pahat traumat kevätniemen bemarikolarista...
Aja varovammin ensi kerralla niin ei tule kuolleita.
- Anonyymi00075
Minä en ole Lieksalainen vaan Vaaraniemeläinen.
Asun hatarassa saunamajassa lammen äärellä . Akkaa en ole saanut kovista yrityksistäni huolimatta. Kukapa akka tällaiseen saunamökkiin tulisikaan . Niille pitäisi olla rahamies, tiilitalot ja jatkuvat pohattapirskeet. Minun sokotakin on niin vanha ja uutta ei ole vara ostaa. Ahistaa kun muilla menee paremmin ja ajavat paremmilla autoillakin ja niillä on naisetkin.- Anonyymi00076
Joko Matti on humalassa näin aamusta?
- Anonyymi00077
Minä olen Kongosta...! 🙋♂️
- Anonyymi00080
Minä olen yamalin saunakylästä, olen jatkis...! 🙋♂️
- Anonyymi00082
Kuumat naiset valmiina juttelemaan kanssasi 💦 https://Katie.hoty.lat/Katie#/?/?/whp2921p6
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761230
- 741214
- 491099
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041038- 511015
- 34757
- 49714
- 56673
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577