Kirjoitaako tänne sellaisia, jotka ei ole Lieksalaisia

Anonyymi-ap

Herää epäilys, että näin on. On pakko olla.

64

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon keravalta!

• Anonyymi

no miksi olet täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miksi olet täällä?

Koska olen Keravalta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen Keravalta!

Vastauksesi on järjetön, siinnä ei ole mieltä.

• Anonyymi

Riihimäki kutsuu kuuntelen, toistan Riih...

• Anonyymi

Asuin joskus Lieksassa, mutta selvisin sieltä elävänä pois. Ja melkein täysjärkisenä. Nyt on mukavaa ja turvallista seurata tapahtumia näin kauempaa.

• Anonyymi

Missä on Lieksa, onko se siellä väärällä puolella Pielistä oleva kylä, pitäis olla Kolin puolella.

• Anonyymi

Niin pitäs olla Kolin puolella, mutta onneksipa ei oo.

• Anonyymi

Jäikö Lieksa 1944 rauhassa Neuvostoliiton puolelle?

• Anonyymi

Etkö muka putinin trollina tiedä?

• Anonyymi

Jäi vahingossa Suomelle.

• Anonyymi

Lieksalaisilla oli sodassa hurja maine, kun joku huusi kovalla äänellä, että LIEKSA niin vastapuolella vaikka oli kasakoita, koko rintama irrottautui ja lähti pakoon.
      Kertooko tuo mitään...

• Anonyymi

Täne ei saa kukaa kirjoitaa mitaan, jos ei ole tarpeeksi veroja makselut kuntaan, muuten minu ja peräarskan ilmaiset suihkuvuorot satamasa lopuvat!

• Anonyymi

Kukapa tänne muu kirjoittelisi kuin paikalliset.
      Ketä kiinnostaa etelässä Lieksan asiat.
      Nyt tuli kiire hakemaan kaljaa 🤠

• Anonyymi

Minäkin olen Nurmeksesta ja on kiva trollata lieksaa.

• Anonyymi

Minäkin lähden hakemaan 🏃‍♀️ pirccaa ja sitten alan keskittymään linnanjuhlien katsomiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokkopa Nurmeksessa on väestö erilaista. Koko maakunta täys kateutta ja juoruilua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinun järjellä voi muuta tehdäkään, vajakki kun olet.

• Anonyymi

Nähdäänkö viskoutuvia kansanedustajia?

• Anonyymi

Naisia takapuolesta puristelevia humalaisia persuja voi olla useampikin.

• Anonyymi

Saattaa baarikierroksella kuulua nyös laukauksia mutta onneksemme ampuminen tapahtuu silkkihansikoin 🤫

• Anonyymi

Minkälaisista laukauksista nyt puhutaan?

• Anonyymi00074
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisista laukauksista nyt puhutaan?

3,2 sekunnissa pinppiin.

• Anonyymi

Vapaapalokunta saapuu paikalle!

• Anonyymi

Lieksan palstaa luetaan arkadianmäellä kovasti, aamutoimet alkaa palstaa lukemalla.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan lukenut tätä palstaa, enkä tule lukemaan. En myskään aio ikinä kirjoittaa tänne mitään 🫤

• Anonyymi

Minä tulin Lieksaan isäni kasseissa ja oli pitkään pilkkeenä isäni silmäkulmassa kunnes tapahtui se ja vointin uintikilpailun.
      Olen poistunut Lieksasta ainostaan armeija aikana joka oli kovin lyhyt aika 2 vko.
      Mielestäni olen Lieksalainen ja kenkäni numero on huomattavasti pienempi kuin ÄÖ

• Anonyymi

🖕😝💨💨💨

• Anonyymi

Toisin päin. ÄÖ on pienempi kuin mono.

• Anonyymi

Minä mielelläni seuraan miten teidän pioneerien tekemä juoksusilta valmistuu. Kaaret suli maisemasta kesän edetessä ja kommetit lässähti täysin. Kai salaiset Lieksalaiset pohtii että tämä on uusi normaali tilanne, että mitäpä tuota turhaa kommentoimaan.

• Anonyymi

"Kaaret suli maisemasta kesän edetessä ja kommetit lässähti täysin."
        Kaupungin kiinteistöissä on kielletty kaarisillasta puhuminen. Kaupunginjohtajako kieltänyt?

• Anonyymi

Ne on hölmöillyt muilla palstoilla niin täällä voivat suoltaa sitä samaa

• Anonyymi

Mielipiteesi on älytön, mieltä vailla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteesi on älytön, mieltä vailla!

🖕😝💨💨💨

• Anonyymi

Minä olen, pidän vain Lieksasta.

• Anonyymi

Olen entinen kepulainen nykyinen ituhippi Lieksalaisten kiusaksi.Asun kallioluolassa,että voin samaistua Lieksan urveloihin.

• Anonyymi

eli olet 13v jonka äiti herätti hetki sitten ja olet lähdössä kouluun

• Anonyymi

Kaikille eri palstoille voi kuka tahansa kirjoitella. Ei ole mitenkään estetty. Ei siis ole mikään ihme, että muualla olevat kirjoittelevat myös tänne.

• Anonyymi

Kun niiden oman paikkakunnan palstat on tyhjänä? Kirjoittavat vain toisista pahaa, niin kuin muuan vajakki Lieksan palstalla? Se on ottanut elämäntyökseen karjalaisten ihmisten haukkumisen. Lähes kymmenen aloitusta viikossa samoista aiheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun niiden oman paikkakunnan palstat on tyhjänä? Kirjoittavat vain toisista pahaa, niin kuin muuan vajakki Lieksan palstalla? Se on ottanut elämäntyökseen karjalaisten ihmisten haukkumisen. Lähes kymmenen aloitusta viikossa samoista aiheista.

Vai niin se sulla on ja vielä tunnustat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin se sulla on ja vielä tunnustat.

Osuit oikeaan, vain vajakki tekee päivittäin monia aloituksia syytelle karjalaisia ihmisiä. Enkö olekin säälittävä tapaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuit oikeaan, vain vajakki tekee päivittäin monia aloituksia syytelle karjalaisia ihmisiä. Enkö olekin säälittävä tapaus?

Jatkis on kyllä erikoinen. Syyytelee karjalaisiakin kokoajan. Itse asuu Yamalissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkis on kyllä erikoinen. Syyytelee karjalaisiakin kokoajan. Itse asuu Yamalissa.

Rintamakarkuri putinin armeijasta valehtelee kuten aina. Milläpä todistat minun asumisen jamalissa ja millä todistat jamalin ihmemaailman todeksi? Et millään. Et ole tähänkäänasti pystynyt. Joten jatkat jatkuvasti valehtelua. Kuten olit sotasankari putlerinarmeijassa. Tökis sinähä laskit vain housuihisi vetelät.

• Anonyymi00079
        Anonyymi kirjoitti:

Rintamakarkuri putinin armeijasta valehtelee kuten aina. Milläpä todistat minun asumisen jamalissa ja millä todistat jamalin ihmemaailman todeksi? Et millään. Et ole tähänkäänasti pystynyt. Joten jatkat jatkuvasti valehtelua. Kuten olit sotasankari putlerinarmeijassa. Tökis sinähä laskit vain housuihisi vetelät.

Sinun jatkuvasyyttelysi kuuluu yamalista viekiin asti.

• Anonyymi

Kyllä oon Roukojärven salolta nimi körkkö jurvanen.

• Anonyymi

Kirjoittelen täältä Dubaista 🙋‍♂️

• Anonyymi

Pitää kysyä onko puleriarmeijaan liitynyt törkyturpa lieksalainen. Ja on käynyt pietarin trollitehtaan koulutuksen. Sekä palkka on tähänasti maksettu ruplissa. On jopa käynyt hakemassa venäjältä palkkansa. 0n ite kertonut reissustaan.

• Anonyymi00072

Tökis on koko ikänsä ollut valehtelia. Jatkis on oikessa.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Tökis on koko ikänsä ollut valehtelia. Jatkis on oikessa.

Keron vielä tökikselle. Olen ylpeä pohjois karjalainen ja se on osa minun sielunmaisemaa. Enkä ole haukkunut karjalaisia. Sihän olet jatkuvasti tehnytsitä. Esm kevätniemen onnettomuus. Haukuit ja valehtelit ja puhuit paskaa uhreista. Jopa rienasit kuollutta. Joten se haukkuja olet sinä. Etkä ollut karjalainen lieksasta kun liityit putlerin hyökkäysvoimiin. Josta karkasit,ja ukrainan puolustajat sinut pelastipaskathousuissa itkemässä. Ja olethan käynyt pietarin trollitehtaan käynyt.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Keron vielä tökikselle. Olen ylpeä pohjois karjalainen ja se on osa minun sielunmaisemaa. Enkä ole haukkunut karjalaisia. Sihän olet jatkuvasti tehnytsitä. Esm kevätniemen onnettomuus. Haukuit ja valehtelit ja puhuit paskaa uhreista. Jopa rienasit kuollutta. Joten se haukkuja olet sinä. Etkä ollut karjalainen lieksasta kun liityit putlerin hyökkäysvoimiin. Josta karkasit,ja ukrainan puolustajat sinut pelastipaskathousuissa itkemässä. Ja olethan käynyt pietarin trollitehtaan käynyt.

Onpa jatkikselle jäänyt pahat traumat kevätniemen bemarikolarista...
        Aja varovammin ensi kerralla niin ei tule kuolleita.

• Anonyymi00075

Minä en ole Lieksalainen vaan Vaaraniemeläinen.
      Asun hatarassa saunamajassa lammen äärellä . Akkaa en ole saanut kovista yrityksistäni huolimatta. Kukapa akka tällaiseen saunamökkiin tulisikaan . Niille pitäisi olla rahamies, tiilitalot ja jatkuvat pohattapirskeet. Minun sokotakin on niin vanha ja uutta ei ole vara ostaa. Ahistaa kun muilla menee paremmin ja ajavat paremmilla autoillakin ja niillä on naisetkin.

• Anonyymi00076

Joko Matti on humalassa näin aamusta?

• Anonyymi00077

Minä olen Kongosta...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00080

Minä olen yamalin saunakylästä, olen jatkis...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00082

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 76
      1230
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1214
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1099
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1038
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1015
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      56
      673
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe