Hyvää itsenäisyyspäivää jos olet minusta irl kiinnostunut nainen.
Hyvää itsenäisyyspäivää jos olet minusta irl kiinnostunut nainen
23
152
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei muuta.
Näytä kiinnostuksesi tänään laittamalla viestiä mulle asiasta muualla irl.- AnonyymiUUSI
En lue yhtään kommenttia tästä, koska kiinnostunut nainen laittaa viestiä mulle asiasta muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En lue yhtään kommenttia tästä, koska kiinnostunut nainen laittaa viestiä mulle asiasta muualla.
Ei muuta.
Vain muualla.
Ellei sitten ei ole kiinnostunut minusta irl. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta.
Vain muualla.
Ellei sitten ei ole kiinnostunut minusta irl.Ja luonnollisesti jatkan elämääni vetäytyneenä täysin kuoreeni kuten olen tehnyt nyt puoli vuotta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja luonnollisesti jatkan elämääni vetäytyneenä täysin kuoreeni kuten olen tehnyt nyt puoli vuotta.
Jatkan elämääni vetäytyneenä täysin kuoreeni.
Tämä näin ikuisesti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja luonnollisesti jatkan elämääni vetäytyneenä täysin kuoreeni kuten olen tehnyt nyt puoli vuotta.
Ilmeisesti siellä kuoressa on hyvä nettiyhteys, kun spämmi palstalle onnistuu kuitenkin koko ajan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti siellä kuoressa on hyvä nettiyhteys, kun spämmi palstalle onnistuu kuitenkin koko ajan?
Mene helvettiin trolllaamasta vajakki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun suomenkielen sanakirjassasi on vain muutama esimerkkilause, eikö niin? Kuulostat todella rajoittuneelta.
- AnonyymiUUSI
Hyvää itsenäisyyttä
- AnonyymiUUSI
En ota toivotusta näin vastaan.ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota toivotusta näin vastaan.ap
😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂
- AnonyymiUUSI
Ei muuta. Jatkossa en ole palstalla ja olen vetäytynyt kuoreeni Pysyvästi kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän ja kenen kanssa on ollut jotain sutinaa, kahdenvälistä tai vaikka omaa fantasiaa naista kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Se on oikein, jätä ne seksikkäät naiset oman onnensa nojaan ja anna rumillekin joku mahdollisuus.
- AnonyymiUUSI
Ja jos ei ole niin huonoa?
- AnonyymiUUSI
Silloin en toivota
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin en toivota
Ja luonnollisesti en ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa kuka ei ole kiinnostunut minusta irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja luonnollisesti en ole missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa kuka ei ole kiinnostunut minusta irl.
Tämä luonnollisesti näin.
- AnonyymiUUSI
Ja itsenäisyyspäivän viestin laitto aika ei ole enää voimassa.
Ei muuta.ap- AnonyymiUUSI
Pysyn jatkossakin kuoressani kaikilta seksikäiltältä naisilta kenet tiedän ja kenestä olen ollut kiinnostunut tai nainen on ollut kiinnostunut minusta.ymw
- AnonyymiUUSI
Jatkossakaan en ole missään tekemisissä kenenkään tietämäni sekskinkåån naisen kanssa joka on mielestäni seksikäs ja olen ollut kiinnostunut hänestä tai hän minusta ymw.
Olen vain silloin tekemisissä jos nainen on kiinnostunut minusta irl.
En muuten, ikinä.
Ei muuta ikinä. - AnonyymiUUSI
Laitan sulle viestiä 😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541