Nähnyt minusta unia??
Oletko..
22
259
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt miehestä.
- AnonyymiUUSI
En onneksi!
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt useasti. Onneksi, sillä en ole nähnyt häntä irl aikoihin.
- AnonyymiUUSI
En tiiä miksi työkaveri kummittelee nyt unissa!!
- AnonyymiUUSI
Näin unta, jossa suutelimme S:an kanssa intohimoisesti. Ensimmäinen kerta, kun näen hänestä unta!
- AnonyymiUUSI
Näin unta hänestä, jossa hän ojensi ujostuneena pienillä paperilla kirjoitetun viestin.
- AnonyymiUUSI
elä viitti, sivusta
- AnonyymiUUSI
En mutta olen muistellut seksiämme ja masturboinut samalla
- AnonyymiUUSI
Olen joskus, outo uni joka ei normaalilla tavoin katkennut lopuksi. Unessa olimme paikassa joka muistutti hämärästi kiinalaista oopiumi luolaa, olimme siellä jostain syystä aivan kaksin ja siellä oli vuodepaikkoja useampia. Kutsuin hänet viereeni vuoteelle mutta hän kieltäytyi kutsusta ja poistui kohteliaasti hetkestä. Jäin miettimään epäkohteliaisuuttani ja hieman häpeää tuntien poistuin hänen peräänsä. Uni jatkui vuosien kuluttua kuin takaumana, siinä istuimme vuoteella vierekkäin ja vedettyäni hänet vuoteelle viereeni, tiedostin hänen vaatteidensa värien alta hänen vartalonsa muodot kuin lakanalla peitetyn hahmon, kosketin kädellä hänen kauniita kasvojaan ja suudellessa puristin häntä kuin merihädässä, hän tuntui periksiantamattomalta kuin rakkauteen suuresti kaipaava nainen. Koskettelimme rakkaudella ja nostaessani likaisen peiton päältämme, hymyilimme hämärän keskellä onnellisena ja viivytellen.
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt kaivatusta naisesta märkiä unia.. enkä ole enää mikään poikanen. 🫣
- AnonyymiUUSI
Kumma juttu en ole koskaan nähnyt unessa ihastustani.
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt, monta kertaa. Harmi vain, että unissani hän on useimmiten yhtä saavuttamaton kuin oikeassakin elämässä...
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt🩶🩵
- AnonyymiUUSI
Olen miehestä..ja useasti
- AnonyymiUUSI
Voi kuule.
- AnonyymiUUSI
Näin viime yönä, hän oli jossain kohtauksessa hetken.
- AnonyymiUUSI
Oliko sairauskohtaus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sairauskohtaus?
Uimahallin pukuhuone. Menin sinne vahingossa ja sitten lähdin häveliäästi pois kun näin hänen valmistautuvan.
- AnonyymiUUSI
no olen 🤏👩❤️💋👩💋 huh huh kuumia unia 😜
- AnonyymiUUSI
Näin hänestä vähän aikaa sitten unta. En muista unen tapahtumia muuten, kuin että olimme samassa tilassa. En muista että hän olisi vieraillut unissani aiemmin, vaikka pitkään ollaan jo tunnettu. On ollut aiemmin aika helppoa irrottautua ihmisistä. Tässä jokin mättää.
- AnonyymiUUSI
En.
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt useasti yhdestä naisesta, jota en ole koskaan edes tavannut. Saman naisen kanssa unessa useasti seikkailaan:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275504
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333603Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533522Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263407Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1242996Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222413Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202390- 442230
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205