Useat lomamatkani ovat ajoittuneet vuoden vaihteen tietämille.
Pari kertaa olen viettänyt Itsenäisyyspäivää Maken hotellissa ja siellä katsottiin silloin aina Tuntematon sotilas.
Samalla thaipojat pyörittivät vartaassa kokonaista sikaa jonka sitten pistimme makoisiin suihimme.
Kasvissyöjää en ole koskaan tuossa hotellissa tavannut; karttavat kai koko Pattayaa ja haukkuvat sitten reiluja panomiehiä kotomaasta käsin...? 😊
Toivotan kaikille Pattaya- faneille hyvää Itsenäisyyspäivää...!
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää 28x! Samoin Pattayalla olen viettänyt noin 9 itsenäisyyspäivää.
Ilotulitusskabat oli käsittääkseni tänä viikonloppuna.
Vegaanit on vajakkeja ja jos vegaani on nainen, he ovat vielä lisäksi raivohulluja, hormonit heittää laidasta laitaan ja puutostilat on valtaisia. Aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.
Naama on kalpea, lihasvoima on heikko ja he tärisevät raivosta saadessaan mitättömistä asioista raivareita. Eivät osaa vastata kysymyksiin ja katse on kuin vainajalla.
Asui muuntohuumeita käyttävä pariskunta naapurustossa aikoinaan, jonka nuori nainen oli selvänä aivan ihana tyttönen ja nätti kuin kukkanen, mutta aineissa piru pääsi irti, sähisi ja uhkaili.
Mutta siitä huolimatta siltikin hän oli aineissakin rauhallisempi ja vähemmän vaarallinen kuin pari vegaania kenet tunnen. Exän sisko esim.
Ne on mukavia tilaisuuksia nuo suomimiesten kekkerit Pattayalla. Niistä tykkää paikallisetkin. Monasti on liittynyt seuraan thaimiehiä joko jonkun tutun kautta taikka trubaduureina kavereineen.
Etelä-Pattayalle siirryttiin kerran thaimaalaisten karaokemestaan ajamalla jonkun lava-auton perässä mopoilla. Mopot parkkiin ja bileet käyntiin. Muistan että hauskaa oli kun thaimaalaiselle koetettiin opettaa suomalaisia laulun sanoja ja sitten katkesi filmi.
Ei mitään hajua miten olin päässyt kotiin ja aloin miettiä puoliltapäivin että en kai mopolla ole tullut ainakaan. Mopo ei ollut parkissa ja minulla ei ollut niiden suomalaisten puhelinnumeroita, kenen messiin lähdettiin.
Joten mopotaksi alle ja kerroin kuskille että mennäänpäs etsimään minun mopoa, että se on todennäköisesti Etelä-Pattayalla jonkun baarin edessä.
Hemmetin kuuma päivä ja oikein kunnon krapula. Ajeltiin siellä ristiin rastiin, eikä mopoa näy missään. Tallien, kauppojen ja baarien metalliset nosto-ovet oli vielä kiinni siihen aikaan sunnuntaita.
Pyysin mopotaksia jättämään minut Seiskan edessä pois, hain vesipullon ja lähdin kävellen katsomaan josko jotakin tulisi mieleen. Ei tullut. Menin sitten varjoon istumaan rakennuksen viereen ja soittamaan itselleni kyytiä.
Olin varma että mopo on varastettu taikka poliisi on nostanut sen lavalle yksityisalueelta.
Silloin kuului takaani kun nosto-ovea nostetaan auki ja sieltä kuuluu iloinen miehen ääni "Good morning! I did put your motorcycle to safe inside, here you go"
Se oli baarinpitäjä ja istuin sattumoisin juuri sen baarin portailla, jonne mopo oli jäänyt.
Aijai mikä nautinto se ilmavirta kun ajelin siitä sitten jonnekin Jompparille suomibaariin palauttavalle virvokkeelle!
2010 Kiitoksia.
Mopo on oiva ja kiva kulkupeli yksin matkaavalle eikä maksa paljon mitään.
Ensimmäistä kertaa sitä vuokratessani oppi-isäni Make sanoi että älä kerro missä hotellissa asut koska tulevat ja pöllivät sen mopon.
Totta tai ei mutta vuokrashoppariin kirjoitin hotellikseni Shit-hotellin eikä mopoa varastettu.
Kiva oli sillä prutkutella tärkeitä matkoja Jompparille ja takaisin.
Lippalakki oli silloin pään suojana.
Pari kertaa olen myös totaaliunohtanut minne mopo jäi edellisenä iltana.
Se on masentava paikka aamulla kun katsoo noiden mopojen mahtirivistöjä.
Olin palkannut nuoren ja pirtsakan oppaan.
Halusi ajaa mopoani.
Ja jumalauta sitä menoa...!
Kahva kiinni ja minä ulvoin kauhusta takana. Olin varma että kohta kolisee.
Kaikki kuitenkin hyvin ja tämä villi tyttö jatkoi rajua ratsastustaan minulla.
Oli siinä menoa ja meininkiä koko rahan edestä jotten sanoisi....- AnonyymiUUSI
Jos tytöillä on mekko tai hame, niin istuvat poikittain kyydissä. Hyvin ne on siinä oppineet istumaan vaikka vähän hirvittää, pitää olla vähän loivemmat liikkeet.
Mopojen ja polkupyörien jalkatappi on vasemmalla puolella. On kuulema peruja hevosratsastuksesta, jonka kyytiin noustaan vasemmalta puolelta, koska oikeakätisen on helpompi heittää oikea jalka pyörän yli. Siksi ketjut on sitten oikealla puolella, ettei housun lahjetta niin helposti sotke ketjurasvaan.
Mopotaksin selkään joskus arveluttaa nousta, jos kuski on sellainen pikku-ukko tai 40 kiloinen nainen, kun ne mopotkin on Waven kokoisia joissa renkaat on sellaisia tuulettajanhihnan paksuisia. Hyvin on aina perille päästy ovat ylivarovaisia ja kyytiläinen ei useinkaan halua sitä paskaista kypärää päähänsä jossa roikkuu vielä edellisen asiakkaan Kalkutan miehen kiharoita.
- AnonyymiUUSI
Yt Pasanen pahoitti kyllä mielensä kun Pattayan vihaajille ei toivotettu hyvää itsenäisyyspäivää! 😢
- AnonyymiUUSI
Niin se päivä alkoi taas tutulla ja turvallisella tavalla, pasastaan kaivaten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se päivä alkoi taas tutulla ja turvallisella tavalla, pasastaan kaivaten.
Alkoi jo aamuöisellä Pasasen perinteisellä kopiolla tästä keskustelusta. Joko siellä on haudutettu padassa jotakin vähän parempaa savulihaa?
- AnonyymiUUSI
Honda Scoopy (tyttöjen skootteri) on ihan kiva peli yksin ajella, tai kakspäällä siten että mies ajaa, mutta jos köykänen tyttö ajaa ja yli satakiloinen falle istuu satulan takareunassa niin se keulii jo parkissa tai viimeistään liikkeelle lähdettäessä.
Tämä tuli testattua kun laitoin tytön ajamaan kun itsellä oli promilleja. Siitä ei tullut mitään. Kolmen yrityksen jälkeen vinkkasin taksin itselleni ja tyttö ajoi Scoopyn kämpille. - AnonyymiUUSI
Senssu lauloi kerran piisiä päissään pauhasi että "nokkapyörä on nokkapyörä, takapyörät on apupyörät, namusia hanureita katsastaa kun Puppe päällä ratsastaa"
- AnonyymiUUSI
Aivopesu toimii yllättävän tehokkaasti.
- AnonyymiUUSI
Oliko myös Thaimaan itsenäisyyspäivä 6.12?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598078Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu963964- 1123837
- 553333
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint412670- 531824
Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi431691Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23181676Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111561Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko181438