Jossa menimme naimisiin..
Näin kerran unta..
18
951
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tahdotko sinä ottaa tämän ihmispoloisen puolisoksesi ja rakastaa häntä myötä- ja vastoinkäymisissä siihen asti, kunnes kuolema teidät erottaa? Vastaa rehellisesti.
- AnonyymiUUSI
Riippuu kuka kyselee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka kyselee
No se sinun.
- AnonyymiUUSI
Siitä oli sitten helpotus herätä
- AnonyymiUUSI
Ohi. Ei kenenkään kanssa unissakaan menossa naimisiin
- AnonyymiUUSI
Se oli enneuni.
- AnonyymiUUSI
Ehkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
Ei mitään ehkiä!
- AnonyymiUUSI
Oho, en olisi uskonut tällaista kokevani? Milloin tällainen uni oli? Tuskin on mulle kuitenkaan?
- AnonyymiUUSI
En menisi naimisiin kenenkään muun kun mieheni kanssa. Valitan.
- AnonyymiUUSI
Täällä on varmaan jonkin verran varattuja tyyppejä kuvittekemassa, että heitä kaivataan epätoivoisesti. Tapa se on tuokin luoda suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään.
- AnonyymiUUSI
Aloitus sai tajuamaan, etten oo koskaan nähnyt unta häistä enkä omastakaan naimisiinmenosta. Enkä oo oikeassa elämässäkään ollut koskaan naimisissa. Nyt tilaan itelle omat unihäät😊
- AnonyymiUUSI
Ja lisään vielä, että tilaan ne oikeatkin häät, universumi olen valmis.
- AnonyymiUUSI
oon just niin narsisti että voisin mennä naimisiin sen mekkoni kanssa. :)
- AnonyymiUUSI
Mä oon nähnyt monesti sellaista unta. 🫢
- AnonyymiUUSI
Unen siivin vain luonasi oon...
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt monta kertaa unta jossa olet puolisoni. Unet eivät ole lainkaan olleet ahdistavia.
- AnonyymiUUSI
Mä olen nähny unta kerran, että olin menossa naimisiin mutta viime hetkellä, 5min ennen häitä lähdin salaa pakoon ja lujaa🫢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541