Joko on hopeinen Jellona-riipus kaulassa? Joko on neljä päivää pesemättä ollut Karjala-paita päällä? Mitenkäs puhkipiereskellyt verkkarit? Joko korkkasit kylmän Koff-pullon ja laitoit saunan lämpenemään? Mitenkäs juhlaeväs, onko HK lenkki paistumassa uunissa?
Ilta on vielä nuori, tuntematon lienee jo katsottu ja venäläiset kirottu? Mitenkäs Virosta tuotu verovapaa Vergi viina, joko kulautit?
Toivotaan tänävuonna, ettet kauheasti huutaisi perkelettä ja et löisi vaimoasi turpaan, suomalaisuus on paljon muutakin 😇
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Muistetaan, kuka sen Suomelle antoi. Eli ensin autonomia Venäjältä, joka pelasti meidät Ruotsin orjuutukselta ja myöhemmin Lenin, joka meille itsenäisyyden antoi.
Miten vietät itsenäisyyspäivää?
Anonyymi-ap
4
268
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä trolli jaksaa, jauhaa täyttä ..
Sääli niitä ihmisiä, jotka ovat joutuneet näiden idioottien pihteihin.- Anonyymi
Asiaa joka sana, siis aloittajalta.
Suomi ei ole enää itsenäinen
- Anonyymi
Hyvä kuvaus monen suomalaisen itsenäisyyspäivän vietosta 😂
Ei tarvitse olla putinisti nähdäkseen ironiaa oman kansan touhusta, katsoa jokavuosi jotain vanhaa sotaleffaa ja manata venäläiset alimpaan helvettiin. Tämä kaikki mukavasti kotisohvalla, paskaisissa arkivaatteissa. Todellista juhlan tuntua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479