Kiuruvedellä on paljon tyhjän vänisijöitä, joista ei itsestään ole mihinkään muuhun kuin ahkeria ja yritteliäitä ihmisiä nälvimään.
KIURUVEDELLÄ TYHJÄN VÄNISIJÖITÄ
6
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo Lähin rakentamaan Moskovaa mistä sain tilit Haka ja YIT mm , onnistuuko
saatanan Nato HUORILTA . Omaa leipää suuhun 1970 . - AnonyymiUUSI
Niin on ja paljon
- AnonyymiUUSI
Kanssasi olen samaa mieltä! Täällä on vuosikausia pyörinyt vänisijöiden anonyymien arvostelu- ja valituskerho! Itse eivät kykene mihinkään vaan kyllä tekeviä ihmisiä osataan arvostella!
- AnonyymiUUSI
Niihän tuota tunnut vänisevän itsekkii.
- AnonyymiUUSI
Minä olen elämääni oikein tyytyväinen eikä minun tarvitse vänistä kenellekkän eikä mistään!
Ihmettelen vaan niitä, jotka kaikesta päätellen tuntuvat syyttävän muita ihmisiä siitä, kun oma elämä on perseestä!
- AnonyymiUUSI
Näin on! Kateellisia, kieroja, pahantahtoisia, yhteistyökyvyttömiä ja häikäilemättömiä omaneduntavoittelijoita riittää! Kaiken naama nurin murjottamiseen ja toisten kampittamiseen käyttämänsä ajan kun käyttäisivät johonkin myönteiseen tekemiseen, niin jopa tapahtuisi positiivista kehitystä kunnassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541