Onko rotujengiä olleet? Liittyykö Viipurinkadun kolarointipahoinpitelyyn?
Näkee että koulut on käyty.
Kuka ampunut pizzeriassa Haminassa
15
2013
Vastaukset 15
- Anonyymi
Poliisi hälytettiin usean partion voimin Haminassa sijaitsevaan ravintolaan lauantai-iltana itsenäisyyspäivänä epäillyn ampumisen vuoksi.Kaakkois-Suomen poliisin tiedotteen mukaan henkilön epäillään ampuneen ampuma-aseella ravintolan tiloissa.Tilanteesta ei poliisin mukaan aiheutunut henkilövahinkoja.Poliisi on ottanut asiaan liittyen kiinni kaksi henkilöä.Poliisi ei toistaiseksi tiedota asiasta enempää.Hälytys epäillystä ampumisesta tehtiin kello 18.37.
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Mitä porukkaa? - Anonyymi
onko bar ohku lähellä
- Anonyymi
Olispa ollu harmittavaa jos poliisi olis ampunu edes toisen näistä epäillyistä.
Molempien poistaminen olisi ollut jo kansantaloudelle merkittävä teko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa ollu harmittavaa jos poliisi olis ampunu edes toisen näistä epäillyistä.
Molempien poistaminen olisi ollut jo kansantaloudelle merkittävä teko.Ketkä oli kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä oli kyseessä?
Veljet
- Anonyymi
Ei ollu paikallisia.
- Anonyymi
Oliko Persut liikkeellä taas.
- Anonyymi
Poitsilass baari ko
- Anonyymi
Eikö näitä saha millään kurii.kun jatkuvasti tekevät .
- Anonyymi
Nämähän oikeen Rosmot.kuka tekee milloinkin mitä vaan.milloin ryövätää ihmisiltä rahat ja kaikki muukin.kyllä nämä on ihan paikkalisia.lind
- Anonyymi00012
Ja koulutus on ammatti koulun auton asentajan linja
- Anonyymi00013
Parempi sekin kuin ei koulutusta ollenkaa, joka paistaa läpi tuosta ulostulostasi aika voimakkaasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Parempi sekin kuin ei koulutusta ollenkaa, joka paistaa läpi tuosta ulostulostasi aika voimakkaasti.
Elämän koulun yli opisto kanta pään kautta
- Anonyymi00015
Ompa tullu pientä rumpalipoikaa hanurilla soitettua, mahatautia jo liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556