Nainen miksi välttelet

Anonyymi-ap

Tätä miestä?
a ) Haluat tulla löydetyksi!

Vai

b) Kun ei nähtäisi ikinä!

Vai

c) Aivan jotan muuta ?

23

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

D en halua vastats

• Anonyymi

C) mieheni ei saa koskaan tietää

• Anonyymi

Pelkään että minulle tapahtuu luonasi jotain ja joudun selitellä tai en koskaan tule takaisin

• Anonyymi

En luota.

• Anonyymi

Olen yrittänyt pitää vähän väliä täältä, mutta sitten ikvöin niin paljon ja ajatuksiin tulee mielikuvia meistä suutelemassa ja rakastamasta jne. Se on hullua…

• Anonyymi

En välttele

• Anonyymi

C odotan miehen yhteydenottoa.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Häntä en välttelis mistään hinnasta, a & c ;)

• Anonyymi

Koska kuitenkin muutan pois niin hyvä ettei jutusta mitään tullutkaan.
      Ehkä löydät sen jota oikeasti etsit elämääsi, minähän se en ollut.

• Anonyymi

c) hänen näkemisensä satuttaa liikaa ja tulee vuoden takaiset tilanteet mieleen. En jaksa enkä pysty käymään uudestaan niitä läpi.

• Anonyymi

En haluaisi että sinuun sattuu...

• Anonyymi

A) tykkään piiloleikeistä ;)

• Anonyymi

e) Katson Pohjanmaata.

• Anonyymi

Liian köyhä

• Anonyymi

En välttele, ei vaan koskaan (enää) nähdä.

• Anonyymi

En välttelee todellakaan

• Anonyymi

A täytyy valita.

• Anonyymi
      UUSI

C) en halua tulla satutetuksi

• Anonyymi
      UUSI

No C! Tunneryöppy jo niin valtava, että muutkin sen huomaavat. Toiset alkaneet jo kysellä kiinnostumisestani sinua kohtaan. Kieltänyt olen.. Harmitellut vain sitä, että näinkö läpinäkyvä olen!!

• Anonyymi
        UUSI

Ehdottomasti haluaisin tutustua häneen. Rauhassa muiden katseilta piilossa.

• Anonyymi
      UUSI

C, Haluan hänet, mutta hän ei halua olla avoimesti yhteydessä.. Olen hänen, jos hän haluaa.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu monesta asiasta muutaman esimerkin mainitakseni jotkut naiset välttelee siksi etteivät tapa kyseistä miestä koska inhoavat tätä

https://youtube.com/shorts/sblE8Dp7LqU?si=ItvQKYBv5YozmY5g

Toiset taas siksi etteivät tule satutetuiksi koska kokevat itse ettei kelpaa kuitenkaan äripäät suurinpiirtein välille mahtuu miljoonia erimuotoja niistä miksi miehen erityisesti kannattaisi varoa ketä naista ei ymmärrä jättää rauhaan vaikka tämän olisi asian tehnyt selväksikin (ei ole olemassa mitään niin vaarallista kuin suututettu nainen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      161
      8935
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      105
      4095
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2724
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      393
      2032
    7. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1937
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      45
      1911
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1901
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe