mitä hyötyä järkeilystä on, jos se ei vaikuta mihinkään..?
Selvästikin ajatus sinusta tekee minut onnelliseksi; kuvitelma siitä että ajattelet minua yhtä usein kuin minä sinua, kaipaat ja haaveilet.
Ehkä pitäisi luovuttaa
11
312
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän minä teenkin lähes taukoamatta. Ajattelen, kaipaan ja haaveilen...
- Anonyymi
Hyvä. Kuka sitten oletkin, kuvittelu ei ole vahingoittanut minua, joten ei varmaan sinuakaan.
- Anonyymi
munäkin ajattelen sinua koko ajan
- Anonyymi
Järkeily jolla yritetään hallita tunteita ja estää lähestymästä toista, tekee hulluksi ja on turhaa. Olo käy vaan hankalammaksi. Ei muuta kuin tuntemaan, ottamaan selvää toisen osapuolen tunteista ja jos ne on jo tiedossa, sitten jarru pois päältä.
- AnonyymiUUSI
No tämä, mutta välissä oli mutka, jossa raju pudotus jyrkänteeltä. sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tämä, mutta välissä oli mutka, jossa raju pudotus jyrkänteeltä. sivu
Miksi oli mutka ja jyrkänne?
- AnonyymiUUSI
Tunnen onnellisuuden tunnetta, kun ajattelen sinua.
- AnonyymiUUSI
Minä olen huomannut järkeilyn olevan monesti vain itsensä rajoittamista. Pitää kiinni jostain keksitystä periaatteesta, jolla ei ole oikeasti mitään väliä, jos molemmat olisivat onnellisia yhdessä. Oikeat syyt ovat sitten taas asia erikseen, jos toinen on vaikka väkivaltainen.
- AnonyymiUUSI
Myös henkinen väkivalta.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Aikaisemmin moitin aina itseäni siitä, että ajattelen häntä. On säälittävää ikävöidä, kun ei kuitenkaan saa mitään muuta aikaiseksi, ja ällöttävää haaveilla jostakusta, joka kuitenkin vain kiusaantuisi, jos tietäisi.
Mutta, mä en kirjoittelen hänelle kuin tällä palstalla, enkä muutenkaan häiritse hänen elämäänsä. Miksi se siis haittaisi häntä tai ketään muutakaan, että kaipaan häntä täällä, jos se ilahduttaa minua itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598648Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1014052- 1143902
- 553373
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint422704Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23731918- 551883
Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi441823Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111801Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201511