Tunne siitä mitä tapahtuu

Anonyymi-ap

Kun menet sinne, hänen luokse takaisin, oli/ on liian vahva. En pääse siitä yli. Se on isoin syy miksi asiat on näin.

16

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varattua kaipailet, oot ihan sekopää

• Anonyymi

Haluatko aamuyön yksäri runoilla lisää tästä vanhan piian vedätyksestä palstaäijän aloitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko aamuyön yksäri runoilla lisää tästä vanhan piian vedätyksestä palstaäijän aloitukseen?

Sattuu sitä nääs ns tuksahtamisia paremmissakin piireissä ja katkera koppelo marssittaa koko hienon herrasväen kohti julkista häpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuu sitä nääs ns tuksahtamisia paremmissakin piireissä ja katkera koppelo marssittaa koko hienon herrasväen kohti julkista häpeää.

Herpespotilaana toki varmasti itte tiedät, kehen oot milloinkin "tuksahtanu"? Tai ainaki pitäis. ;)
        -soinikukuubassakonsensus

• Anonyymi

Antaa nyt oonhennainopauliin ja hänen olla sitten rauhassa olit pska ja sulla ei mitä ilmeisimmin riittänyt. Pskat jää aina yksin ne on ne ylijäämät. Olen sitä itsekin kasvoin sellasen kanssa ja nyt kasvatan omiani niin.

• Anonyymi

En ymmärrä

• Anonyymi

Sitten sä palstaäijä heräsit, tai et koska et nuku psykoosissas, ja tajusit itseinhossas että tänäänkin istut prse homeessa suoltaen naisvihaa pitkin nettiä. Taitaa olla leuat loksahtaneet jo aika monella, saatat jäädä jopa historiankirjoihin, ei hyvällä mutta kuitenkin

• Anonyymi

no miten ne asiat nyt sitten on?

Voisit yllättää ja vastata kysymykseen :) Tällaisiin kysymyksiin kun ei kukaan täällä vastaa kun alkuperäinen asia jätetään vähän "hyhmäiseksi"...

• Anonyymi

Mutta en halua fyysistä yhteyttä kuin sinuun. Puhumattakaan henkisestä, jota en ilmeisesti pystyisi antamaan tarpeeksi sinun suuntasi.
      Navigointi sumussa tällä hetkellä.

• Anonyymi

Haluaisin niin kovasti uskoa tähän.

• Anonyymi
        UUSI

Tule luokseni ja näytä että näin on. Se poistaisi kaiken epävarmuuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule luokseni ja näytä että näin on. Se poistaisi kaiken epävarmuuden.

Olen ollut sinun koko tämän ajan, tiedä se, sinun. Me ollaan oltu yhtä.
        Rupeaa tuntumaan nyt raskaalta. Et halua minua mutta haluat.
        Mulla on sulle oikeaa asiaakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut sinun koko tämän ajan, tiedä se, sinun. Me ollaan oltu yhtä.
        Rupeaa tuntumaan nyt raskaalta. Et halua minua mutta haluat.
        Mulla on sulle oikeaa asiaakin.

Kyllä haluan sinut. Se on aivan selvä. Tiedät kyllä, ettei se koskaan ole halustani kiinni ollut.

Kuulisin mielelläni asiasi, kun olet valmis sen kertomaan.

• Anonyymi

Takaisin? Hänen kanssaan olen ollut koko ajan.

• Anonyymi

Kenen hlvetin luokse takaisin?

• Anonyymi
      UUSI

Hell no

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      162
      9217
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      111
      4124
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3932
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      397
      3534
    5. 55
      3403
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      43
      2730
    7. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      49
      1989
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1961
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1947
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1541
    Aihe