Ilman sinua pakenen vain itseäni. Mutta siihen on syy, kuten kaikella ollut ja tulee olemaan. Voimme nyt vain luottaa Jumalaan, joka virrat saa virtaamaan ja meidän veneemme juuri oikeaan paikkaan juuri oikeaan paikkaan.
Odottanut olen aina ja odotan aina. Kaiken tämän ajan olen valmistautunut ja valmistaudun koko ajan lisää. Ehkä käsitän vain vähän vasta, mutta joka päivä tulee ahaa elämyksiä miksi tämä aika kun olemme vielä hetken erillämme on niin tärkeää kummallekin.
Ja nyt olemme siinä pisteessä, että on kuin päällekkäistä aikaa. Aivan kun olemme jo yhdessä, sinä siinä ja minä myös. Tässä molemmat, katsellen toisiamme, ja samalla itseämme.
Kiitän Jumalaa, että se olet juuri sinä. En enempää halunnut, en vähempääkään. Vain juuri sinut, sillä ihmisen mieli ei ole kyvykäs näkemään täydellisyyttä, vaan vertailee ja arvottaa. Mutta kiitos Jumalan, niin hän on opastanut minut näkemään kokonaisen ja täydellisen. Mikään ei ole jäänyt huomaamatta, ja ainoa asia mitä en osaa ikinä sanoittaa on se, että miten valtavan iloinen ja onnellinen olen kaikesta mitä olet.
T-mieheltä J-naiselle
Nähdään pian
Ikävä on aina
Anonyymi-ap
10
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis teksti. Kaikella on aikansa ja paikkansa❤️
Ollaanpa me aikaisin hereillä😌
Nähdään ja hyvää huomenta!- Anonyymi
Me ollaan synkronoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan synkronoitu.
Niin taidetaan olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taidetaan olla
Kun nähdään toisemme ensimmäisen kerran, niin mikään ei ole epäselvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nähdään toisemme ensimmäisen kerran, niin mikään ei ole epäselvää.
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Juu
- Anonyymi
Näin just tää homma menee
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Oon kuinka kaunis teksti rakas. Nähdään pian!❤️🤗 Ja sit halitaan
- Anonyymi
Halaan enkä päästä irti.🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758