Ajattelen sinua kiitollisuudella

Anonyymi-ap

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mitään. Sinulla on täysin vapaa tahto, en ole sinun tielläsi. Saat olla rauhassa.

Miehelle naiselta.

49

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niinhän se menee. Onko se harvinaista tässä kulttuurissa? Tällä palstalla?

Minusta tuntuu silti pahalta, ettet vastaa minulle, kun tunnistat minut täällä.

Mistä se johtuu? Olen kuitenkin täällä siksi, että voisimme keskustella. Etkö halua keskustella? Etkö pidä siitä, että tiedän sinun olevan täällä? Etkö pidä siitä, että minä olen täällä? Etkö välitä minun tunteistani? Sillä vaikka sinulla on vapaus valita, siihen kuuluu myös vastuu. Kysymyksiini vastaaminen olisi vastuullista, sillä olen kysynyt sinulta vain kohteliaita kysymyksiä.

• Anonyymi
        UUSI

Laitappas joku tunniste. Ehkä sitten oikea tietää vastata.

• Anonyymi
        UUSI

Ikävä tosiasia on se, etten seuraa näitä keskusteluja. En koe, että tätä kautta voisi keskustella yhtään mistään merkityksellisestä.
        Olen pahoillani, mutta minun aikani ei riitä näillä sivuilla oleiluun.

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi olla varma mistään

• Anonyymi
        UUSI

Mistä voit tietää hänen olevan täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tosiasia on se, etten seuraa näitä keskusteluja. En koe, että tätä kautta voisi keskustella yhtään mistään merkityksellisestä.

Tarkoitan niitä keskusteluita, jotka hän on itse aloittanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tulee kommentoitua eikä enää katso kyseistä txtiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joskus nukkunut hänen kanssaan samassa sängyssä vai onko vain hyvänpäivän tuttu se nainen?

• Anonyymi
        UUSI

Valitettavasti totuus on se, että ei sinua täällä kukaan tunnista.

sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

valitettavasti täällä ei voi keskustella rauhassa, aina on väliintulijoita ja kun ei käytetä tunnisteita, ei voi tietää kuka oikeasti kommentoi...

• Anonyymi
        UUSI

Minä yhtä hyvin tunnistan aloittajan ja koen että kirjoittaa minulle. Silti harvemmin enää vastaan näihin, kuten en tähänkään muuta kuin sinulle. Valitettavasti vain luulet tunnistavasi aloittajan. Sori. Kuten minäkin. Oikeasti molemmat ovat väärässä.
        Sivusta nainen50+

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

valitettavasti täällä ei voi keskustella rauhassa, aina on väliintulijoita ja kun ei käytetä tunnisteita, ei voi tietää kuka oikeasti kommentoi...

Ok. Ihan turha sivusto. Moro

• Anonyymi
        UUSI

Keneksi aloittajan "tunnistat"?

K-nainen? H-nainen? Vai M-nainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keneksi aloittajan "tunnistat"?

K-nainen? H-nainen? Vai M-nainen?

Aloittaja näyttäisi olevan mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on k nainen. Nuorempi joka väittää miehelle nimekseen j

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että täällä on ihan mahdotonta tunnistaa ketään, enkä minä ainakaan odota sen takia vastauksia keneltäkään. Vastailen, jos näen kysymyksen ja jos se yhtään vaikuttaa relevantilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joskus nukkunut hänen kanssaan samassa sängyssä vai onko vain hyvänpäivän tuttu se nainen?

Olemme olleet samassa sängyssä, mutta ei siellä nukkua ehditty. Oli parempaakin tekemistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No just se sama itseään monin eri äänin ylistävä spede ku aina ennenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa "Miehelle naiselta."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on k nainen. Nuorempi joka väittää miehelle nimekseen j

Niin minäkin tulkitsin tämän K-naisen aloitukseksi. Tod.näk. sama kuin rekattu MustaSydän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin tulkitsin tämän K-naisen aloitukseksi. Tod.näk. sama kuin rekattu MustaSydän.

Niin sen nimi on Kati

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tuo on hyvää joulua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sen nimi on Kati

Ja sinä tiedät tämän mistä? Edes ylläpito ei tiedä, keitä kirjoittajat ovat.

• Anonyymi
      UUSI

Kerrankin ihminen, jolla on malttia rakastuneenakin. m>n

• Anonyymi
      UUSI

Olisin halunnut r*kastella kanssassi, mutta en vaadi sinulta mitään vaan olen kiitollinen jo tästäkin vähästä. Olet jiotain todella kaunista.

Mieheltä Naiselle

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, sinä ymmärrät, olet ihana <3 terveisin R

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, sinä ymmärrät, olet ihana <3 terveisin R

Tuo viesti olisi hyvinkin voinut olla minulta, vaikka halusin sinun kanssa paljon muutakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo viesti olisi hyvinkin voinut olla minulta, vaikka halusin sinun kanssa paljon muutakin.

Korjaus: Haluan vieläkin.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos ja Huomenta päivää

• Anonyymi
      UUSI

Nyt JO?

• Anonyymi
      UUSI

Moni ei osaa näköjään lukea rivien välistä tai edes suoraan ja aloittajasta maalataan jotain unelmaa.
      "en ole sinun tielläsi" tähän omat silmäni jäi kiinni! Perästä puuttuu vain sana enää 😉

• Anonyymi
        UUSI

Minusta nämä sinun daijut kirjoitelmat itsellesi on vähän eskapistisia meriselityksiä olen mies ikuisesti kiitollinen, mutta yhteisen matkamme on päätyttävä ennen kuin se alkaakaan😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta nämä sinun daijut kirjoitelmat itsellesi on vähän eskapistisia meriselityksiä olen mies ikuisesti kiitollinen, mutta yhteisen matkamme on päätyttävä ennen kuin se alkaakaan😏

Tiedätkö muuten apäijä mitä se tarkoittaa kun nainen sanoo esim että tulet ikuisesti olemaan minun sydämessä, mutta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö muuten apäijä mitä se tarkoittaa kun nainen sanoo esim että tulet ikuisesti olemaan minun sydämessä, mutta?

Jopa se penikka koittaa taas Kraapia jtn. Hymähdys

• Anonyymi
      UUSI

Paljon hyvää ja menestystä sinun suuntaan. Onneksemme meille ei sitä poikalasta tullut. Siitä olen kiitollinen. Siinä mielessä elämä vielä edessä.

• Anonyymi
        UUSI

En koskaan puhunut lapsen sukupuolesta. Joten ohi.
        AP

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan puhunut lapsen sukupuolesta. Joten ohi.
        AP

Mutta joko sinulla dramaattisia huuhaa monologeja käsikirjoittava on aloittajaäijä se lippalakki joka tiedottaa että pojilla on pipeli ja tytöillä on..?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta joko sinulla dramaattisia huuhaa monologeja käsikirjoittava on aloittajaäijä se lippalakki joka tiedottaa että pojilla on pipeli ja tytöillä on..?

Kerro sinä vanha ja maaninen miestenvihaaja.

• Anonyymi
      UUSI

Omalla kohdalla vaikea ajatella kiitollisuudella. Hän oli kaikin puolin epäreilu vaikka itse pilasi kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta annan anteeksi, ajattelen ettei hän sillä hetkellä parempaankaan pystynyt, ja lipulta katkeruus ei koskaan ole ratkaisu. Se on kuin joisi itse myrkkyä ja toivoisi että toinen kuolee siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta annan anteeksi, ajattelen ettei hän sillä hetkellä parempaankaan pystynyt, ja lipulta katkeruus ei koskaan ole ratkaisu. Se on kuin joisi itse myrkkyä ja toivoisi että toinen kuolee siihen.

"lopulta" peräti

• Anonyymi
        UUSI

Miksi epäreilu?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi me ei voida olla lähellä toisiamme kun olen ollut sulle vuoden uskollinen? Tässä ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja vähän useamman vuoden istunut jalat ristissä. Nyt riittää.

• Anonyymi
      UUSI

Saat häiriköidä mua niin paljon,ku haluut🩷

• Anonyymi
      UUSI

Itse ajattelen vähän eri tavalla miehenä ja naiselle? Olen kiitollinen kaikesta kokemastani hänen kanssa. Olen saanut jonkun verran henkistä ja tasapainottavaa tuntemusta, kokemaa häneltä > josta olen kiitollinen hänelle, jos hän on ajatellut minua edes vähän?

Hän voisi päätellä minun reagoinneista häneen jotain... (ajasta mm. voisi jotain päätellä)? Toivon mukaan jotain hyvää ja merkityksellistä? En halua painostaa, enkä tuottaa mieli pahaa. En halua olla ehdoton. Annan aikaa tarvittaessa ja joustan, kuuntelen kaikessa.

Vapaus antaa itsestään jotain toiselle... henkistä tmv. on lahja, jota arvostan, oli se mitä tahansa? Pakko ei synnytä koskaan mitään hyvää, jota arvostaisin toisessa tai itsessäni. Olen periaatteellinen, sen voi kokea monella tapaa. Kompromisseja ja ymmärrystä.

Ajattelen monesti, että samoin kokeva olisi itselle monella tapaa mieleen. Yksinkin pärjään, mut silti... mielessä kelaan paljon asioita. Ja yhdessä oikeanlaisen kanssa olisin paljon enemmän ja ehkä hänkin? Siksi elän toivossa paremmasta, vaikka toivo välillä onkin karussa?

• Anonyymi
        UUSI

Ole suoraan yhteydessä. Hukkaan menee ajatuksesi täällä.

En lue, en seuraa palstaa, enkä arvaile. Liian väsynyt kaikkeen. Nyt vain eksyin muistelemaan, kun katsoin romanttista hömppää ja muistin miltä tuntui olla rakastunut hölmö. Tai ehkä se johtuu tästä vuodenajasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole suoraan yhteydessä. Hukkaan menee ajatuksesi täällä.

En lue, en seuraa palstaa, enkä arvaile. Liian väsynyt kaikkeen. Nyt vain eksyin muistelemaan, kun katsoin romanttista hömppää ja muistin miltä tuntui olla rakastunut hölmö. Tai ehkä se johtuu tästä vuodenajasta.

Lisään vielä että sivusta tämä. En tee aloituksia koskaan. Luen harvoin ja kommentoin vielä harvemmin.

• Anonyymi
      UUSI

Kaunis ajatus jollekin. Voi kuitenkin olla, ettei sitten edes tiennyt tunteista mitään. Ehkä ei siksi osannut toimia. No, noinkin on hyvä, jos niin päättää. Voimia! (sivusta).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      161
      8935
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      105
      4095
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2724
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      393
      2032
    7. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1937
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      45
      1911
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1901
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe