Mittarissa 400 tkm.
Kori on ulkoisesti kohtuullisessa kunnossa.
Hitsauksia on vain taka kontin lokasuojan kaarissa.
Autossa toimii kone, vaihteisto jne.
Vikoja on jarruissa ja sähköissä, vain ajovalo toimivat.
Vain yksi merkkivalo toimii.
Omistaja on aloittanut kunnostuksen tervaamalla alustaa tiikerimassalla.
Kun mietin ostoa tuli mieleen paljastaa alustan (ruoste) vauriot poistamalla tiikerimassa ja vanhat suoja-aineet.
Raapiminen on työläs tapa.
Miten soodapuhallus joko tilattuna tai itse tehtynä, kokemuksia ja hinta??
Entäpä kuivajääpuhallus hinta ja toimivuus?
Kuumavesipaine pesu, toimiiko?
Hiekkapuhallus on riskaabelia koska sitten sitä hiekkää on joka paikassa.
Olen ostatellut vanhaa 1988 autoa
Anonyymi-ap
4
207
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä ne siitä kuivettuu jos on ruostetta alla, VARSINKIN kesä kuumalla.
- Anonyymi
Mihin kysymykseen vastasit?
Vai etkö ymmärrä koko asiaa?
- Anonyymi
Kokemuksestani tiikerimassa on pahin ruostumisen aiheuttaja. En tiedä mikä olii helpoin tapa poistaa. Epäilen ettei soodapuhaalus toimi. Hiekkapuhallus saattaisi toimia.
Vastaavia massoja olen poistanut rälläkällä siihen kiinnitetyllä punotulla teräsharjalla. Se perinteinen ei toimi. On liian pehmeä. Samalla lähtee ruostetkin melko hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546