Enempää...
Miksi et uskalla mitään
23
382
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkään että nolaan itseni taas.
- Anonyymi
En ajattele että olisit nolannut itseäsi silloin aiemminkaan. No, ainakaan et ole liian päällekäyvä, ainakaan enää
- Anonyymi
Jotain omia taustalla olevia traumoja, jotka sai sulkeutumaan liiallisen läheisyyden kasvaessa. Nyt näistä onneksi päässyt toipumaan kun sai kiinni että mistä johtuu sellainen pelkoreaktio. Mutta tarviin tietty että teet sen itse tarpeeksi selväksi niin silloin uskallan tehdä liikkeitä sunkin suuntaan
- Anonyymi
Naiset tunnustavat tykkäävänsä flirtistä tai iskuyrityksistä, vaikka eivät tykkäisi välttämättä siitä joka ne tekee. Tämä on monesti se ongelma, kun huomio kyllä kelpaa. Nainen ei kuitenkaan ikinä koe tarpeelliseksi tehdä itse mitään, vaikka tunteet muuttuisi. Siksi miehen on paras jatkaa matkaansa ja panostaa naisiin, jotka on heti mukana, kun teet liikkeen. Ei kannata jahdata.
- Anonyymi
En tahdo mitään enempää 💔
.Asia mitä rakastin hänessä olikin pelkkää harhaa.💔
Sivusta- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
ja hienosti ikävä palstalla horiset mistä teitä sikiää 🤮
- Anonyymi
Ymmärsin livenä että näin on nyt hyvä.
- Anonyymi
Hyvä ja hyvä, mutta ok
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ja hyvä, mutta ok
Sivusta.No minun ei ole hyvä olla, mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minun ei ole hyvä olla, mutta minkäs teet.
Yhden olisi kannattanut miettiä sitä kuukausia sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden olisi kannattanut miettiä sitä kuukausia sitten
Miksi pyörit täällä vielä jos noin on? Vai kaipaatko sitä joka vierelläsi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pyörit täällä vielä jos noin on? Vai kaipaatko sitä joka vierelläsi on?
Ei ole vierellä ketään minulla.
- Anonyymi
Miksi et itse uskalla tehdä muuta kuin anonyyminä kirjoitella palstalle ja vaatia toiselta enemmän.
Opettele edes häpeämään itseäsi.- Anonyymi
No hyh. Miksi pitäisi hävetä itseään??
- sivusta
- Anonyymi
Kenen pitäs uskaltaa ja mitä saan vapaat kädet ilman seuraamuksia vankilatuomion muodossa ni voin näyttää millasen maailmasta saa yksi ihminen vuodessa
- Anonyymi
Ei tupata kun ei tykätä. Pysyn poissa.
- Anonyymi
Koska mä viihdyn siellä.
- Anonyymi
Estot tuli muiden avustuksella. Ei semmoisen jälkeen enää uskalla.
- Anonyymi
Tein jo tarpeeksi joka ei riittänyt eikä johtanut edes minkään alkuun.
- Anonyymi
Eiköhän sekin päivä vielä tule kun jaksat oottaa😉
- Anonyymi
Ei ole kiinni uskaltamisesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1187415Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26584857Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243174Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501315
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931194Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1401113Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55973Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50864