Miksihän luonnoltaan hienoimmassa itä-suomessa on kateus niin hirmuisissa mittasuhteissa verrattuna muuhun maahan?
itä-suomessa elämä perustuu kateuteen ilmeisesti.
Kateuden määrä hirmuinen
10
342
Vastaukset 10
- Anonyymi
Korkea työttömyys voi aiheuttaa närää?
- Anonyymi
kateudella on estetty alueen korkea työllisyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kateudella on estetty alueen korkea työllisyys
Kateus vie kalat kattilastakin.
- Anonyymi
Ainut ilon aihe on kun jollakin menee vieläkin huonommin. Jos jollakin menee hyvin, niin yritetään kaikin keinoin pilata sen elämä.
- Anonyymi
Mutta miksi usein nekin joilla menee hyvin, on vahingoniloisia. täällä on lähes miljonäärejä jotka on olleet kiusanhenkisiä köyhille
- Anonyymi
Kateus ja vahingonilo on kantava voima.
- Anonyymi
Siis Imatran voima 🤣
- Anonyymi00009
heti kun jollain on vähänkään massia niin joku köyhä vinkuu..
- Anonyymi00010
Suomalaisilla vaurastumista ja muutakin kehitystä on ollut vähemmän aikaa moniin muihin maihin verrattuna, on oltu metsäläisiä ja maalaisia kauemmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496