Jos me

Anonyymi-ap

Päästetään irti, niin se telepaattinen yhteys katkeaa. Sitäkä haluat mies vai nähdäänkö kuitenkin ensin?

40

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Telepaattista yhteyttä ei ole missään muualla kuin mielikuvituksessasi. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Aikuinen olen. Mieleltäni tarpeeksi lapsi, että löytyy iloa pienistäkin asioista. Viestini ei ollut selvästi sulle.
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen olen. Mieleltäni tarpeeksi lapsi, että löytyy iloa pienistäkin asioista. Viestini ei ollut selvästi sulle.
        -Ap

Sinä rassukka kun et saa mieleistä vastausta niin käännät aina asiat nurin niskoin. Taidat olla sellanen kaksnaamanen

• Anonyymi

Yhdyn tähän.
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyn tähän.
        -Ap

Yhtykää nyt herran tähden ja vaikka imin koko yön niin mitä se teille kuuluu. Minä sentään saan jotain aikaiseksi. Te ette mitään🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtykää nyt herran tähden ja vaikka imin koko yön niin mitä se teille kuuluu. Minä sentään saan jotain aikaiseksi. Te ette mitään🤭

Eli arvaus painosta osui kun noin pillastuit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli arvaus painosta osui kun noin pillastuit.

En ole lihavakaan. Säälittää vaan kun kiusaatte toisianne. Elämä on elämistä varten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lihavakaan. Säälittää vaan kun kiusaatte toisianne. Elämä on elämistä varten

Tarviiko vyöryä kommentoimaan, jos asia ei koske sinua? Tuommoset tukokset estää asioiden selvittelyjä, jotka ei ole niin musta-valkeita kun sun mieli.
        Btw, mitä teet täällä palstalla? Haukkumassa ja mitätöimässä toisten tunteita, vai?
        -Ap

• Anonyymi

Meillä on ainakin telepaattinen yhteys hänen kanssaan ja hyvin toimii👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko vyöryä kommentoimaan, jos asia ei koske sinua? Tuommoset tukokset estää asioiden selvittelyjä, jotka ei ole niin musta-valkeita kun sun mieli.
        Btw, mitä teet täällä palstalla? Haukkumassa ja mitätöimässä toisten tunteita, vai?
        -Ap

Kuka sä olet ja kenelle sä vastailet? Minä olen jo kohta 68vuotias mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sä olet ja kenelle sä vastailet? Minä olen jo kohta 68vuotias mies.

Olen Ap ja muut asiat ei kuulu sulle.
        P.s Sun rintsikat hiertää..

• Anonyymi

Nähdään ja lähennytään. Se on toiveeni.

• Anonyymi

Miten edetään?
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten edetään?
        -Ap

Tulet luokseni -> sanot omin sanoin, että haluat -> sanon että haluan myös -> ollaan toistemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulet luokseni -> sanot omin sanoin, että haluat -> sanon että haluan myös -> ollaan toistemme.

Tulisin, olisin. En tiedä osoitettasi, enkä ole ollut ikkunasi takanakaan 😉
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Ap

Jos teillä on telepaattinen yhteys, niin eikö hän voi kertoa osoitetta telepaattisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Ap

Hän kyllä tietää missä asun. On kerran käynytkin täällä.

• Anonyymi

Nähdään s*ksin merkeissä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvin samanlaiselta yhteydellä minkälainen minulla on yhden J-miehen kanssa. (Tämä ei liity Juhaan, Janneen, Jariin, Janiin, Jereen, Jussiin eikä Jukkaan.)

• Anonyymi

En tiedä telepatiasta mutta jotain siinä oli silloin joskus.

-j

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä telepatiasta mutta jotain siinä oli silloin joskus.

-j

Niin oli ihana mies olet😍 en uhohda koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli ihana mies olet😍 en uhohda koskaan

Miksi torjuit mut silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi torjuit mut silloin?

En ole torjunut. Luulin että sua kiinnostaa muut kissat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole torjunut. Luulin että sua kiinnostaa muut kissat.

Arvasin ettet oo hän.
        Luovutan.

-j

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin ettet oo hän.
        Luovutan.

-j

Aloitus ei ollut j-miehelle.
        -Ap

• Anonyymi

Kenenkä kanssa sinä kuvittelet olevasi telepaattisessa yhteydessä mitä mä olen oppinu ni täällä mua ei kaipaa kuin ne jotka ei ole saanu edes mahdollisuutta ja vielä enemmän veetuttaa niitä joista en välitä vähääkään ja sääliny mä en ole kuin isääni en suoraan sanonu hänelle vasten hänen kasvojaan mitään jolla olisin voinu satuttaa häntä esimerkiksi jos olisin sanonu mitä ajattelin (jos et elämälläs muuta tekemistä keksi kun juominen ni tappasit ittes) en tiedä mitä hän olis tehny riski jota en voinu ottaa koska siskolleni isämme oli tärkeä

• Anonyymi

On pahoillan kokemastasi. Mutta ole sä sitten joskus parempi isä. Viestini ei kertomasi mukaan ollut sulle. Mutta tsemppiä 🫂

• Anonyymi

Jos haluat nähdä, miksi et ehdota sitä hänelle?

Mikä tämän palstan naisia riivaa, koetaan telepatiaa ja sitten heitellään anonyyminä palstalla kysymyksiä miehelle, tuossa ei realismia ole ollenkaan.

• Anonyymi

Ap voi mennä tapaamaan sitä omaa rakastaan josta ei kertonut.

• Anonyymi

Mun mielestä tämä ap kuuluu mennä irl sen miehensä kanssa puhumaan kun kerran ovat niin hyvissä väleissä kuin täällä antaa ymmärtää.

• Anonyymi

Ei semmoista ole, ei ole ollut vuosiin. Mikä päähänpinttymä tuo on?
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tämä ap kuuluu mennä irl sen miehensä kanssa puhumaan kun kerran ovat niin hyvissä väleissä kuin täällä antaa ymmärtää.

Ei tässä kysytty keneltäkään neuvoa. Aloitus oli viesti miehelle.
        Älä uhraa ajatteluasi muiden ajatuksiin. En anna ymmärtää mitään.
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei semmoista ole, ei ole ollut vuosiin. Mikä päähänpinttymä tuo on?
        -Ap

Taidat olla ihan hiukan ding dong ja silti haukut muita täällä🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla ihan hiukan ding dong ja silti haukut muita täällä🤣🤣🤣🤣

Ite oot dingdong 🤣🤣🤣
        -Ap

• Anonyymi

Kun halaat mua, vaikka se kuvitelmaa onkin, minä elän.

• Anonyymi

En halua katkaista yhteyttä. Sanoin jo aiemmin, että olemme ansainneet mahdollisuuden. Sanoit, että kävit 4 kertaa siellä yhdessä paikassa eikä viidettä kertaa tule, joten mikä voisi olla hyvä kohtaamispaikka?

• Anonyymi

Toden totta, kävin siinä paikassa 4 kertaa, mutta en millään jaksa muistaa että olenko siitä kenellekään sanonut. Voisitko se todellakin olla ..🤔???

• Anonyymi

Ei sulla ole mitään miestä. Tuo mitä esität on teatteria toisten kiusaksi!

• Anonyymi

Whaaaat? Kenen kiusaksi?
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Whaaaat? Kenen kiusaksi?
        -Ap

Tää ap on ihan vajakki. Seilaa joella

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9678
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5452
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5065
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2250
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2165
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15