Onko noloa

Anonyymi-ap

Onko noloa tuntea läheisyyttä siitä, että ollaan samaan aikaan kirjautuneena Facebookiin? Ei olla edes kavereita siellä.

T. Nimim. turbostalkkeri

19

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sä näet, että on online, jos ette oo frendejä? Joo, on tosi noloa 😄

• Anonyymi

Aloin seuraamaan hänen profiiliaan, lähetin hänelle viestin johon ei vastannut ja nyt näkyy.

• Anonyymi

Minä ainakaan ehdi facebookissakaan olemaan. Pyyntöjä on kymmeniä, mutta kerron kasvotusten, etten ehdi siellä olemaan.

• Anonyymi

Kuvittelet olevasi yhdynnässä eiku sori yhteydessä häneen😂

• Anonyymi

Miten näät jos on laitettu esto?

• Anonyymi

Luon rinnakkaisprofiilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luon rinnakkaisprofiilin.

Olisit nyt suoraan luonut rinnakkaistodellisuuden 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt suoraan luonut rinnakkaistodellisuuden 🤣

Tässä rinnakkaistodellisiudessa hengitämme saman huoneen ilmaa, vaikka todellisuudessa meitä yhdistää vain aktiivisuustatuksen samanaikaisuus.

• Anonyymi

se mikä tässä on noloa niin on se et ylipäänsä olet facebookissa

• Anonyymi

Ja Suomi24 keskustelut eivät sitten ole noloja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Suomi24 keskustelut eivät sitten ole noloja?

Me ollaan sentään jo vainottujakin.
        Anneli Auerin juttu kääntyi meidän anonyymien eduksi ja meistä tuli VAINOTTUJA SUOMALAISIA.

Tämä on aika paha, koska me oltiin jo sen takia anonyymejä, ettei kukaan tunnista meitä niin päästiin vielä lehteen ja käräjille!

Onneksi Facebook juttu on vain minun henkilökohtainen asia, mutta tämä SUOMI24 anonyymien vainous on vähän laajempi, koska ala-ikäiset LAPSET VAINOAA MEITÄ.

• Anonyymi

Tämä oli hauska🤣

• Anonyymi

Tuntuu että leikitään piiloleikkiä. Kun hän on online, minäkin tulen linjoille. Sitten kun hän menee pois, menen piiloon, ja odotan että hän tulee takaisin.

• Anonyymi

Minun aktiivisuustasoni ei näy hänelle, ja näin ollen.myös ei hänkään minulle juurikin tuosta syystä, että se sattuu, sen vihreän pallon näkeminen.

• Anonyymi

Minä rakastan nähdä että hän on linjoilla. Videopuhelu olisi yhden napinpainalluksen päässä, mutta hillitsen itseni.

• Anonyymi

Laitoin estot niin sun ei tarvi enää vaivaantua😊

• Anonyymi

Voi ei, laitoit estot jollekin muulle kuin minulle 😁

• Anonyymi00021

Nyt voi mennä nukkumaan kun vihreä pallo katosi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      49
      3251
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2579
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2399
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2254
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2014
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1665
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      130
      1622
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      173
      1575
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1545
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      380
      1500
    Aihe