Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ääneen silloin kun olisi pitänyt?
Miten te elätte sen kanssa, että jotkin tunteet jäivät kertomatta?
Mitä olisitte sanonut hänelle?
50
874
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä niinkään tiettyjä sanomattomia sanoja, mutta harmittelen joitain tilanteita, joissa olin kiusallisen mykkä, kun en osannut sanoa mitään.
- Anonyymi
Näin käy ihastuneille useinkin. Itsestä tulee ihan päinvastainen typerä tuppisuu. 🙄 Muille osaa puhua kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin käy ihastuneille useinkin. Itsestä tulee ihan päinvastainen typerä tuppisuu. 🙄 Muille osaa puhua kyllä.
Jep, varmaan vaikutin aika tylyltä välillä, vaikka olin vain hämmentynyt. Ja luulen että mulla on melko hyvä pokerinaama, ainakin sellaista oon monesti tarvinnut aikaisemmassa elämässä.
- Anonyymi
En harmittele mitään, tein ja sanoin sen mitä kykenin tekemään ja sanomaan siinä vaiheessa missä silloin olimme.
- Anonyymi
Olisin sanonut hänelle miehelle, että välitätkö sinä oikeasti minusta. Mitä se kaikki oikein oli? Mitä oikein halusit?
- Anonyymi
Kenelle näin halusit sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle näin halusit sanoa?
Miehelle, jonka käytöstä en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna jokin vinkki?
- Anonyymi
Välitin ja välitän edelleenkin ja toivon että sulla on kaikki hyvin ja oot onnellinen mutta sä et halunnut edes tutustua muhun joten jätin sut rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitin ja välitän edelleenkin ja toivon että sulla on kaikki hyvin ja oot onnellinen mutta sä et halunnut edes tutustua muhun joten jätin sut rauhaan.
Kyllä mä halusin, en pystynyt sitä vain näyttämään.
- Anonyymi
Ja pystyisitkö nyt?
Vaikka tuskin se sä oot kuitenkaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä halusin, en pystynyt sitä vain näyttämään.
Miksi et pystynyt näyttämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pystynyt näyttämään?
Olin varattu ja tilanne muutenkin epäselvä.
- Anonyymi
Kyllä mä mietin viime vuoden syksyä ja jos olisin ollut silloin rohkeampi. Vaikeaa tää eläminen on kun asiaa ei suoraan ole kertonut.
- Anonyymi
Voisitko vielä uskaltaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vielä uskaltaa?
Voisin ja haluan. Tämä syö minua joka päivä.
- Anonyymi
Mulla sama juttu. Harmittaa että sanomatta jäi.
Rakastan ja kaipaan itseni hautaan😔
- Anonyymi
Hyvin ei mulla ole jääny kertomatta mikään mitä olen itse halunnu kertoa sille jolle olen kertonu mulla vain on omat tapani kommunikoida ettei siitä/niistä asioista tiedä kukaan muu miksi kun maailma on täynnä epätoivoisiakin jotka kuvittelevat saavansa kenet haluaa joillain tunnisteilla unohditteko että vaikka eivät nimeä tie tietävät miltä kaipauksen kohde näyttää
- Anonyymi
Olen sanonut kaiken tarpeellisen ja enemmänkin. Olen tyytyväinen siihen.
- Anonyymi
Sitä odottaa, että näkis vielä uudelleen jossain kahden kesken.
- Anonyymi
Onko ihan pakko velloa ja pitkittää asioita?
- Anonyymi
Mäkin haluisin nähdä sinua mies☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin haluisin nähdä sinua mies☺️
En jaksa uskoa enää 😞
En elättele enää mitään toivoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa enää 😞
En elättele enää mitään toivoa.Tänään yritin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään yritin
Missä? Mua ei näe kovin monessa eri paikassa.
- Anonyymi
Et halunnut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halunnut...
Haluanpas! Joka armas päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluanpas! Joka armas päivä!
Jos nyt antaisit mun vastata, kun sulta ei kysytty yhtään mitään. Kyllä mä haluaisin mutta sä torjuit mut jo.
- Anonyymi
Ois silloin rappukäytävässä voinut sanoa muutakin kuin" moi"
- Anonyymi
Jännitti niin❤️
Aluksi höpöttelin ja hihittelin mutta sitten tuli niin suuret tunteet että menin sanattomaksi. - Anonyymi
Missä rappukäytävässä näit?
- Anonyymi
No onneksi olen ymmärtänyt että tämän elämän merkitys ei tule siitä, miten hyvin romanttinen rakkaus onnistuu, vaan siitä mitä Jumalalla on lopulta meidän elämistä sanottavana. On vain oltava kiltisti ja tehtävä hyvää valittamatta ja turvattava Jeesuksen sovintovereen pelastuksenaan.
- Anonyymi
Olis varmaan pitänyt mennä sanomaan, että sähän oot ihan m*lkku mua kohtaan.
- Anonyymi
Naisille ei kannata tunteita kertoa ellei ole ensin saanut kunnolla pillua.
Naiset eivät kunnioita tunteellisia nyhveröitä, pelästyvät miehen heikkoutta ja "herkkyyttä".- Anonyymi
Siinä taas kommentoidaan vaikka ei tiedetä mistään mitään. 🙄
- Anonyymi
Olisin sanonut rakastavani. Elämä olisi saattanut mennä erilailla mutta turha sitä on enää miettiä.
- Anonyymi
Ei ole enää mitään tuollaista tarvetta. Joskus todella kauan sitten harmittelin jonkin aikaa yhtä tilannetta, mutta sen jälkeen on tapahtunut paljon, ja koko ajatus pn nykyään ajateltuna monellakin tavalla lähinnä surkuhupaisa.
- Anonyymi
No on ja jollekkin jotakin ois ehkä voinut vielä sanoa, nätisti, mutta... se vaan on niin, että on 3 asiaa joita ei saa takaisin: tehty teko, sanottu sana ja mennyt aika. Joku viisaampi sanoi, että älä katso eiliseen, et ole menossa siihen suuntaan. Eiköhän se aika paranna ja ikä vie muistin. Uppoaa työhön, harrastuksiin ja kuluttaa aikaa niiden ihmisten kanssa, jotka viihtyy minunkin seurassa omasta halustaan. Jaksa tässä nyt märehtiä alati omia tai muiden virheitä.
- Anonyymi
No mieti vielä asiaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti vielä asiaa…
Älä mieti, se on täysin turhaa!
- Anonyymi
Muistan sanat jotka sanoin sulle.
Sanoit kiitti. Mutta et sanonut että niin sinäkin.
Muistan senkin kuinka katselit käsiäni siinä vierellä kun seisoit.
Kuinka lämmin oli tunnelma aina niissä hetkissä sun kanssa kahdestaan.
Kuolin siinä hetkessä kun lähdit, päästit otteesi irti.
Tiedän ettei se ollut sullekaan helppoa💔 - Anonyymi
Kyllä kannattaa ennemmin miettiä että mitä voisi tänään tai heti huomenna tehdä.
En ole valmis leikkimään että elämä on ohi ja ainut mitä voi tehdä on menneiden muistelu. - Anonyymi
Ei ole, että olen suoraan sanonut tyyliin kaikki. Mutta ei se tarkoita, että olisin jotenkin esim. onnellisempi siinä suhteessa kuin muut.
Olen ehkä katunut sanomisiani. - Anonyymi
Muistot jäi elämään 😔💔
Sydän on rikki - Anonyymi
Ei ole jäänyt ketään mieleen niin, että olisi ollut tarvetta sanoa mitään kenellekään! Yksin oleminen on parasta ja alan voida pikku hiljaa paremmin, jos saan tehdä itselle mieluisaa työtä! Hetkessä eivät monien vuosien rankat kokemukset haihdu mielestä!
- Anonyymi
Ei ole jäänyt mitään kaivelemaan.
Naiselta - Anonyymi
On jäänyt. Eräs henkilö ja se yksi tilanne hänen kanssaan joskus kauan sitten. Hän luulee että koin tilanteen tosi ahdistavana, vaikka asian laita ei ole todellakaan niin. Enkä voi tätä hänelle koskaan kertoa.
- Anonyymi
Miksi et voi?
- AnonyymiUUSI
Ei ollut aikaa sanoa mitä olisin halunnut. Hän antoi ymmärtää jotain lämmintä.
Hän m ei halua olla enää tekemisissä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491