Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?
43
778
Vastaukset
- Anonyymi
miksi mä haluaisin muistella sitä enää?
- AnonyymiUUSI
Annoin jouluni ensimmäisen lahjan hänelle, suklainen tervehdys. Hän on mielessä ja synnytti minussa toivon paremmasta huomisesta, tahtomattaan? Hän on siksi minulle ihmeellinen nainen.
- Anonyymi
Joo. Kaipaamani nainen halusi synttärilahjaksi autotalliinsa jotain mikä kiihtyy nollasta sataan muutamassa sekunnissa. Synttäripäivän aamuna nainen lähti iloisesti kävelemään kohti autotallia ja avasi oven. Keskellä sitä oli pieneen pakettiin paketoitu lahja. Nainen avasi sen ja siellä oli puntari. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
En tietääkseni ole mutta olisiko pieni pyöreä vaaleanpunainen laukku ?
- Anonyymi
hmm minulla ei pyöreä. Oliko sisällä jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmm minulla ei pyöreä. Oliko sisällä jotain?
Avec karkkipussi
- Anonyymi
Kudoin hänelle villasukat. Tekosyynä oli se, että ne olivat kiitoslahja, mutta oikea syy oli se, että olin rakastunut ja halusin jotenkin osoittaa hänelle välittäväni.
- Anonyymi
Mitä hän tykkäsi niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän tykkäsi niistä?
Kiitti kohteliaasti. Sai hymyn kasvoilleni ja antajalle jäi hyvä mieli.
- Anonyymi
En tietääkseni poitsun äiteelle annoin lahjaksi kerran vuodessa vähä normaalia veskaa kalliimman käsilaukun kiitoksena että jakso mua taas vuoden mä olen mielenterveydelle haitallinen parisuhteessa nääs etenkin siinä kohti kun toinen ei ole ainakaan siinä samassa parisuhteessa
- Anonyymi
Annoin pussillisen sitä mikä parantaa sperman laatua.
- Anonyymi
Karkkia
- Anonyymi
Viiniä ja anteeksipyyntö
- Anonyymi
Olisinpa mä saanut myös.
Ees jomman kumman.
- Anonyymi
Hän antoi armottoman vtutuksen 🤣
Toivottavasti tunne on molemminpuolinen!- Anonyymi
Kyllä on! Kiitos!
- Anonyymi
Muistelisin, että annoin joskus kauan aikaa sitten läksiäislahjan.
- Anonyymi
Jaa pakkasiko kamat kasaan? 😝
- Anonyymi
Joululahjan, syntymäpäivä ja ystänvänpöivä lahjat. Jotain pientä ne oli vaan.
- Anonyymi
Joo olen kyllä muistanut häntä
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
En ikinä saanut annetuksi. Mietin aina että mitä hankkisin mutta jäi hankkimatta.
Olisin antanut sen suoraan sydämestä. Hän olisi sen ansainnut❤️ - Anonyymi
Juu, jotain sydäntä muistuttavaa. Punainen
- Anonyymi
Suklaata ja pipon! Ja minkä vuoksi... niin suuhun hyvää ja kauniiseen päähän lämmintä ja muisto minusta kiven kylmettämästä sielusta jonka sisällä kuitenkin kivimassa hohtaa lämpöä ja rakkautta.. Seuraava lahja on jo minulla ja se on sormeen
- Anonyymi
Lahjan joka tulee n 9 kk päästä 🤭
- Anonyymi
Oujee!
- Anonyymi
Oho, no mitä nyt mies? Milloin tapahtuu?
- Anonyymi
Ja taas eri miehen kanssa eikö nykyisen kansa voi🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, no mitä nyt mies? Milloin tapahtuu?
Olen nainen ja tämä on yhteinen lahja❤️
- Anonyymi
Miksi täällä olet/olette jos yhteinen vauva tulossa?
- Anonyymi
Hanki nyt apua jo!
- Anonyymi
Kuinka monta kk jäljellä?
- Anonyymi
Olen antanut kauniille naiselle käyttöesineen lahjaksi. m>n
- Anonyymi
Korun? ❤️
- Anonyymi
Mulla oli hänelle (miehelle) lahja
mutta enpä saanut antaa sitä ikinä hänelle. :(- Anonyymi
Miksi et saanut antaa?
- Anonyymi
Miksi et antanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et saanut antaa?
Koska se päätti ettei haluakaan olla tekemisissä.
- Anonyymi
Rakkaudesta annoin pieniä lahjoja..🥰
- Anonyymi
Olen antanut 2 viherkasvia ja yhdet housut sille miehelle.
- Anonyymi
Visvasyylä tuli annettua. Ei arvostanut😔
- Anonyymi
Junan, jotta pääsee matkustamaan luokseni.
- Anonyymi
Vaaleanpunaisen Quessin laukun, joka oli juuri silloin esitelty ja jonka hankkimisessa oli melkoisesti hommaa, mutta sain sen hänelle 2017 jouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491