Tuleeko uuteen s markettiin edes

Anonyymi-ap

Huotoasemaa tai edes kahvilaa? Ei kyllä näytä edes vanhaa isommalta. Mitä järkeä oli tehdä uusi ja tuhlata turhaa rahaa jos mitään edistystä tai parempaa ole? Samankokonen uus rakennus ja tuotteiden hinnat vaan ylös että maksatetaan uus kauppa asiakkailla. Tuleeko edes uutta pullokonetta johon sais kaataa laariin kaikki ettei tarvi yksitellen syöttää niinkuin jokaisessa muussa kaupassa nivalassa ja seisoa tyhmänä 15 minuuttia pulloja syöttämässä. Joo,o eipä ole edelleenkään syytä käydä nivalan 1980luvulle jääneessä kivikautis tekniikan kaupoissa. Kerta viikkoon ylivieska reissu ja sieltä sitte kaikki niinkuin 20vuotta on tullut tehtyäkin. Tb:kin kun hävisi ja samalla kilpailu niin eiköhän st1:kin nivalassa samantien nostanut bensan hintaa "huomaamatta" 30snt litralta. Joo, o ei ei kyllä tulee ylivieskassa käytyä jatkossakin.

16

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuivannäköinen laatikkomainen halli näyttää tulevan, kaiken takana taitaa olla vain energiatehokkaammat toimintaedellytykset.

• Anonyymi

Kyllä siitä tulee Nivalan paras kauppa, odotellaan vaan sen valmistumista.

• Anonyymi

Minä ihmettelen jo ihan kelan perustulon suuruutta mikä pitää jäädä käteen asumisen ja välttämättömien menojen jälkeen eli yksinäinen saa ruoka ja käyttörahaa 600 e. Ei minulla pienipalkkasena mene ko 200 ruokaan ja hyvin syö. Oikeudenmukaista että rahan jakoa kiristetään , voishan saaja jotain hyödyllistäkin tehä sen eteen niinkun muualla pitää.

• Anonyymi

Tuosta huomaa että äitisi elättää sinua kodissaan..! Tai sitten asut tuetussa asumisyksikössä. Ja käyttörahasi on vain käyttöraha

• Anonyymi

Tullee sinne kahvila, mutta kahvi ja pulla pittäää valita tietokoneella maksu kortilla ja kuitilla pääsee veräjästä ulos. Tämä teille suurimmalle osalle niin vaikea , että ottakaa kahvit termariin jos aiotte kauemmin viipyä.

• Anonyymi

Kyllä minä meen juttutuvalle kahville tulee paljon halvemmaksi.

• Anonyymi00008

Ja parempaa sumppia!

Ei oo millää ABCeelä voinu koskaa kahavia osta on se nii huonua, että oisivat jättäny ne porot kokonaa pois ei mistää ois huomannu .

Ärrältä saatu kunnon kahavit.jos se nyt loppuu sanottaan hyvästit mukaville asioille.

Hekulla kans pula böönistä, ja pelekkää sumppia myyvät oikian kahavin hinnalla, js Nesteellä pelekkää nestettä.

Ärrä takasi!!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja parempaa sumppia!

Ei oo millää ABCeelä voinu koskaa kahavia osta on se nii huonua, että oisivat jättäny ne porot kokonaa pois ei mistää ois huomannu .

Ärrältä saatu kunnon kahavit.jos se nyt loppuu sanottaan hyvästit mukaville asioille.

Hekulla kans pula böönistä, ja pelekkää sumppia myyvät oikian kahavin hinnalla, js Nesteellä pelekkää nestettä.

Ärrä takasi!!

Nivalan R-kioski jatkaa toimintaa, ei ollut lopetuslistalla.
        https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/r-kioskeja-katoaa-kovaa-vauhtia-haapajarvi-ja-kannus-sulkevat-kun-taas-kaustinen-kokkola-ja-niva

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja parempaa sumppia!

Ärrä takasi!!

Ärrän kahvista en tiedä, mutta Nesteen kahvista karmeat kokemukset minulla vahvan kahvin ystävällä. Tosin en tiedä tämän päivän tlannetta vieläkö säästävät pöönien määrässä.

• Anonyymi00011

Olen juonut kahvia eri Apseilla, Nivalan Nesteellä, Hekulla (eniten Nivalassa), enkä oo ikinä (poikkeus voi vahvistaa säännön) saanut huonoa kahvia. Ärrällä en oo juonut, joten aivan huippua täytyy olla.

• Anonyymi00012

Hyvää muuten ollut, mutta nesteellä oksettavan laihaa

• Anonyymi00013

Onko se autonpesu automaatti jo käytössä kun ei ole missään näkynyt mainosta? Ja paljonko maksaa?

• Anonyymi00015

Hei. On ollut käytössä jo useamman viikon.

• Anonyymi00014

Mistä helevetistä sinä kuvittelet tietäväs ettei tule YHTÄÄN MITÄÄN parannusta uuteen S-markettiin? Ja miten sulla on niin paljon pulloja että menee 15 minsaa syöttäessä? Ettei vaan kalja maistuis......

• Anonyymi00016

Olen tiedostava vihreä nuori ja kävelen aina kivennäismaku vesi kädessäni..heh.Siitä pullot kertyy.
        Sarkasmi varoitus.

• Anonyymi00017

Ivana. R kioski. Tiloissa kaadetaan muovi ym

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4580
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2642
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1675
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1156
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      872
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      45
      865
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      120
      833
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe