Sulle sitten aamukahvit kauramaidolla..
Voin keittää...
18
296
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Arvaa
- Anonyymi
Mitäs muuta laittaisit tarjolle kahvien lisäksi?
- Anonyymi
Ootko håmå kun käytät kuramaitoa
- Anonyymi
No miehistä tykkään kyllä
T Ap
- Anonyymi
Aitoo maitoo olla pitää!!!
- Anonyymi
Mies vois leipoa jotakin
- Anonyymi
Vaniljakauramaitoon olentottunut niin, etten pidä enää tavallisen maidon mausta kahvissa.
- Anonyymi
Aluks kahvi maistu ihan kaurapuurolta,mut lopulta normimaito alko maistumaan pahalta
- Anonyymi
Nämä maitojutut on kunkin korvien välissä olevaa skeidaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä maitojutut on kunkin korvien välissä olevaa skeidaa
Samaa mieltä. Tyhmimmät luulee että laktoositon on se paras😅
- Anonyymi
Ei maistu kauramaito. Mielummin mustana sitten. Vaikka ei mulle kukaan oo mitään keittämässä, ei sen puoleen.
- Anonyymi
Voin tarjota sulle boever lehmän maitoa valiolta ja thl suosittelemaa tuttua turvallista rokotetta
- Anonyymi
Jep. Janskulla varmaa jo sakset ojossa ja linkkari tupesta, että pääsee sisälle?
- Anonyymi
Ottaisin mieluummin pluttanaa
- Anonyymi
🙂
☕️
Kahvit saisi söpö mies keittää🩷
-Multa- Anonyymi
Kakkostien varalaskupaikalla vai, tuotko oman termostaatin, ni mä tuon sulle uudet patterit? ;)
T. Pentti Kourija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkostien varalaskupaikalla vai, tuotko oman termostaatin, ni mä tuon sulle uudet patterit? ;)
T. Pentti KourijaMihin mä pattereita tarviin? Ja ihan väärä tie. Ei Pentille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1245337Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445002Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524437Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523281Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160