Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle siitä suuresta rakkaudesta, jota tunnen sinua kohtaan❤️. Toivottavasti et liikaa kiusaantunut😊.
Tiedän, olen aivan liian nuori enkä voi luoda sinulle/(niin…) vielä sellaista täydellistä turvaa enkä missään nimessä ole vielä lähellekkään sinun arvoisesi.
Haluan kehittyä ja vahvistua. Olet vahvasti mielessäni tämän prosessin aikana, vaikka et tietäisi sitä.
Ehkä halusin vain muistuttaa sinulle miten ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen olet, kun ilmoitin tykkääväni sinusta. Olet niin ilmiömäisen kaunis, että en edes aina saa sanaa suustani. 😍🥰
Pienetkin ymmärryksen merkit sinun suunnaltasi kyllä pelastaa huonommankin päivän ja se, kun saa arjessa edes pieneksi hetkeksi törmätä säihkyvään kauneuteesi ja olemukseesi💖. Parempaa ei voisi edes toivoa.
Toivon koko sydämestäni, että saisit takaisin elämältä kaikkea hyvää mitä sinä olet siihen tuonut ja, että saat ansaitsemaasi rakkautta, sekä menestyt elämässä.
Olet mielestäni erityinen. Kukaan ei voi korvata sinua ikinä.❣️
Ehkä joskus ymmärrät miksi olen sellainen kuin olen😅.
Sinulle tiedoksi
26
781
Vastaukset
- Anonyymi
Tunniste?🙂
- Anonyymi
Kyllä oikea tunnistaa😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oikea tunnistaa😁
Varmasti.
- Anonyymi
Kävelin tolppaa päin, huh 😍
- AnonyymiUUSI
Sori 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori 😂
Teinikieli viisikymppisellä, etovaa.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Mitä haet yksinkertainen ja elämälle katkera kottarainen sillä että teeskentelet lähinnä kai itsellesi, että nämä palstaäijän kirkaisut on muka niin Hubaisia? Ei se tuolla surkuhupaisalla hohhoottelulla määs nimittäin infernaalisen ja lapsellisen kateusmaaluruksesi kohteeksi muutu. Eiköhän kohteellasiole eri ns genret muutenkin😏🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haet yksinkertainen ja elämälle katkera kottarainen sillä että teeskentelet lähinnä kai itsellesi, että nämä palstaäijän kirkaisut on muka niin Hubaisia? Ei se tuolla surkuhupaisalla hohhoottelulla määs nimittäin infernaalisen ja lapsellisen kateusmaaluruksesi kohteeksi muutu. Eiköhän kohteellasiole eri ns genret muutenkin😏🤭
Ihanan tunkkainen muuten tämän bimbon turvallisen tilan työmaa, kunhan häiritsijä ei ole henkilökuntaa niin voi päteä näillä kymmenellä hyvällä ja kauniilla
- AnonyymiUUSI
Tuo tuo minulle mieleen sellaisen asian, jota en ymmärtänyt ja siksi olin kauhuissani, kun asuin ensimmäisessä omassa asunnossani, että se häiriköinti alkoi jo silloin! Luulin että olin henkisesti sairastunut! Miksi aloititte projektin minulta lupaa kysymättä, se oli yhtä kuin henkinen murhaaminen!
- AnonyymiUUSI
Miltä tuntuu teistä projektille luvan antaneista se tieto, että teidän takia minua on murhattu henkisesti jo kymmenen vuoden ajan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu teistä projektille luvan antaneista se tieto, että teidän takia minua on murhattu henkisesti jo kymmenen vuoden ajan!
Oletko koskaan osannut itse ajatella että olet sen kenties ihan itse toiminnallasi ansainnut
- AnonyymiUUSI
Väärä ajattelutapa muuta se ajatteluksi onko hän sinun arvoisesi mieltäen kuinka hän kohtelee sinua ja oletko mieleltäsi/mielestäsi ansainnut sen kohtelun jonka häneltä osaksesi saat kuinka katsot kauneutta hänessä jos ulkoisin perustein unohda tuskin on mahdollista että edes välität hänestä muutoin kuulemani mukaan kukaan ei ole korvaamaton joten siihennon turha tuudittautua ettäkö edes yrittäisi olla korvaamaton ymmärrän yllättävänkin paljon mutta edes ymmärrys ei ter joistain asioista hyväksyttäviä yhteiskunnassa kun on sin sääntönsä ja lakinsa niillä ensisijaisesti pyritään turvaamaan yhteiskunnan toimivuus
- AnonyymiUUSI
Vuosi meni niin, että pidin häntä tosi kauniina sen kummempia ajattelematta. Myöhemmin selvisi, että hän on oikeasti aika kiva tyyppi. Samankaltaisuutta on paljon vaikka hän ei sitä hoksaisi minusta. Ihastuin. Aloin näkemään hänestä unia ja pyöri jatkuvasti mielessä. Kaikki pienetkin jutut, joita kuulin hänen suustaan. Olen kyllä kiitollinen, jos toinen osaa arvostaa sitä rakkautta, jota minulta saa. En hyppele silmille ja kunnioitan toista.
- AnonyymiUUSI
Tällaista tekstiä ei kukaan kirjoittaisi, jos ei oikeasti välittäisi.
- AnonyymiUUSI
Joissain ihmisissä piilee myös epävarmuutta vaikka ei päällepäin itsevarmasta ihmisestä uskoisi. Siksi haluan sanoa joitain tällaisia asioita myös ääneen.
- AnonyymiUUSI
En toki tiedä, että millä sävyllä hän puhuu minusta muille. Varmaan osaa ottaa myös huumorilla tämmöset asiat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joissain ihmisissä piilee myös epävarmuutta vaikka ei päällepäin itsevarmasta ihmisestä uskoisi. Siksi haluan sanoa joitain tällaisia asioita myös ääneen.
Huomasin hänen epävarmuutensa jo monia vuosia sitten, mutta se vain vaikeutti tilannetta, koska hän muistutti aivan liian paljon lasteni isää! En jaksa olla enää tekemisissä epävarmojen ihmisten kanssa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin hänen epävarmuutensa jo monia vuosia sitten, mutta se vain vaikeutti tilannetta, koska hän muistutti aivan liian paljon lasteni isää! En jaksa olla enää tekemisissä epävarmojen ihmisten kanssa!
Selvä. Halusit kuitenkin tuoda hänet taas esiin kuitenkin, vaikka hän ei kiinnosta sinua?
Tiedämme varmasti molemmat, että teksti ei ole osoitettu sinulle.
Itse en myöskään ole ikinä ollut liian epävarma, vaikka olisin ujo välillä.
- AnonyymiUUSI
Tämä täällä on parasta: juttuja joihin voi samaistua. Tuttuja tunteita. Näin minäkin hänestä ajattelen. Kaikkea hyvää hänelle haluan. Kiitos tästä.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on.
- AnonyymiUUSI
Oon alkanut ymmärtää ❤️ rakastan sua ❤️
- AnonyymiUUSI
Tää on ehkä maailman söpöin teksti 💕 Voi kunpa se olisi mulle, tulisin todella onnelliseksi. 😍 Moni kohta täsmää...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758