Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle siitä suuresta rakkaudesta, jota tunnen sinua kohtaan❤️. Toivottavasti et liikaa kiusaantunut😊.
Tiedän, olen aivan liian nuori enkä voi luoda sinulle/(niin…) vielä sellaista täydellistä turvaa enkä missään nimessä ole vielä lähellekkään sinun arvoisesi.
Haluan kehittyä ja vahvistua. Olet vahvasti mielessäni tämän prosessin aikana, vaikka et tietäisi sitä.
Ehkä halusin vain muistuttaa sinulle miten ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen olet, kun ilmoitin tykkääväni sinusta. Olet niin ilmiömäisen kaunis, että en edes aina saa sanaa suustani. 😍🥰
Pienetkin ymmärryksen merkit sinun suunnaltasi kyllä pelastaa huonommankin päivän ja se, kun saa arjessa edes pieneksi hetkeksi törmätä säihkyvään kauneuteesi ja olemukseesi💖. Parempaa ei voisi edes toivoa.
Toivon koko sydämestäni, että saisit takaisin elämältä kaikkea hyvää mitä sinä olet siihen tuonut ja, että saat ansaitsemaasi rakkautta, sekä menestyt elämässä.
Olet mielestäni erityinen. Kukaan ei voi korvata sinua ikinä.❣️
Ehkä joskus ymmärrät miksi olen sellainen kuin olen😅.
Sinulle tiedoksi
38
1260
Vastaukset
- Anonyymi
Tunniste?🙂
- Anonyymi
Kyllä oikea tunnistaa😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oikea tunnistaa😁
Varmasti.
- Anonyymi
Kävelin tolppaa päin, huh 😍
- Anonyymi
Sori 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori 😂
Teinikieli viisikymppisellä, etovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinikieli viisikymppisellä, etovaa.
Mikä vtun teinikieli?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vtun teinikieli?
-sivustaJep xD
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitä haet yksinkertainen ja elämälle katkera kottarainen sillä että teeskentelet lähinnä kai itsellesi, että nämä palstaäijän kirkaisut on muka niin Hubaisia? Ei se tuolla surkuhupaisalla hohhoottelulla määs nimittäin infernaalisen ja lapsellisen kateusmaaluruksesi kohteeksi muutu. Eiköhän kohteellasiole eri ns genret muutenkin😏🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haet yksinkertainen ja elämälle katkera kottarainen sillä että teeskentelet lähinnä kai itsellesi, että nämä palstaäijän kirkaisut on muka niin Hubaisia? Ei se tuolla surkuhupaisalla hohhoottelulla määs nimittäin infernaalisen ja lapsellisen kateusmaaluruksesi kohteeksi muutu. Eiköhän kohteellasiole eri ns genret muutenkin😏🤭
Ihanan tunkkainen muuten tämän bimbon turvallisen tilan työmaa, kunhan häiritsijä ei ole henkilökuntaa niin voi päteä näillä kymmenellä hyvällä ja kauniilla
- Anonyymi
Väärä ajattelutapa muuta se ajatteluksi onko hän sinun arvoisesi mieltäen kuinka hän kohtelee sinua ja oletko mieleltäsi/mielestäsi ansainnut sen kohtelun jonka häneltä osaksesi saat kuinka katsot kauneutta hänessä jos ulkoisin perustein unohda tuskin on mahdollista että edes välität hänestä muutoin kuulemani mukaan kukaan ei ole korvaamaton joten siihennon turha tuudittautua ettäkö edes yrittäisi olla korvaamaton ymmärrän yllättävänkin paljon mutta edes ymmärrys ei ter joistain asioista hyväksyttäviä yhteiskunnassa kun on sin sääntönsä ja lakinsa niillä ensisijaisesti pyritään turvaamaan yhteiskunnan toimivuus
- Anonyymi
Vuosi meni niin, että pidin häntä tosi kauniina sen kummempia ajattelematta. Myöhemmin selvisi, että hän on oikeasti aika kiva tyyppi. Samankaltaisuutta on paljon vaikka hän ei sitä hoksaisi minusta. Ihastuin. Aloin näkemään hänestä unia ja pyöri jatkuvasti mielessä. Kaikki pienetkin jutut, joita kuulin hänen suustaan. Olen kyllä kiitollinen, jos toinen osaa arvostaa sitä rakkautta, jota minulta saa. En hyppele silmille ja kunnioitan toista.
- Anonyymi
Tällaista tekstiä ei kukaan kirjoittaisi, jos ei oikeasti välittäisi.
- Anonyymi
Joissain ihmisissä piilee myös epävarmuutta vaikka ei päällepäin itsevarmasta ihmisestä uskoisi. Siksi haluan sanoa joitain tällaisia asioita myös ääneen.
- Anonyymi
En toki tiedä, että millä sävyllä hän puhuu minusta muille. Varmaan osaa ottaa myös huumorilla tämmöset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain ihmisissä piilee myös epävarmuutta vaikka ei päällepäin itsevarmasta ihmisestä uskoisi. Siksi haluan sanoa joitain tällaisia asioita myös ääneen.
Huomasin hänen epävarmuutensa jo monia vuosia sitten, mutta se vain vaikeutti tilannetta, koska hän muistutti aivan liian paljon lasteni isää! En jaksa olla enää tekemisissä epävarmojen ihmisten kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin hänen epävarmuutensa jo monia vuosia sitten, mutta se vain vaikeutti tilannetta, koska hän muistutti aivan liian paljon lasteni isää! En jaksa olla enää tekemisissä epävarmojen ihmisten kanssa!
Selvä. Halusit kuitenkin tuoda hänet taas esiin kuitenkin, vaikka hän ei kiinnosta sinua?
Tiedämme varmasti molemmat, että teksti ei ole osoitettu sinulle.
Itse en myöskään ole ikinä ollut liian epävarma, vaikka olisin ujo välillä.
- Anonyymi
Tämä täällä on parasta: juttuja joihin voi samaistua. Tuttuja tunteita. Näin minäkin hänestä ajattelen. Kaikkea hyvää hänelle haluan. Kiitos tästä.
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Oon alkanut ymmärtää ❤️ rakastan sua ❤️
- Anonyymi
Tää on ehkä maailman söpöin teksti 💕 Voi kunpa se olisi mulle, tulisin todella onnelliseksi. 😍 Moni kohta täsmää...
- Anonyymi
…ehkä se on
- Anonyymi
Eiku mulle! 🤩
- Anonyymi
Tää ei ole kenellekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ole kenellekään
Kai se nyt jollekulle on! Kun kerran noin kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se nyt jollekulle on! Kun kerran noin kirjoittaa.
On, on. Alkaa H:lla❤️
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla se sun "pienin elein" kiinnostaisi tietää, tuskin mitään mainitsemisen arvoista.
- Anonyymi
Samaa mietin. Koko sanapari ei kyllä sovi kaivattuuni joten varmasti ohi😆
- Anonyymi
Mitä ajat takaa? Pienet eleet on mulle esim. Kädestä pitäminen, halaaminen tai jotain vastaavanlaista.
- Anonyymi
Ei ota selvää enää valitettavasti. Ennen olit avoin.
- Anonyymi
Nyt tais mennä väärälle😂.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1254993Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733752Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463188Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a223168Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391727Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401279Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381175Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3041098Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301071- 831036