Millaisia suhteita on homoilla jotka eivät uskalla ulos kaapista?

Anonyymi-ap

Olen miettinyt exäni kohdalla asiaa…
Homous selittäisi monta haastetta, joita hän toistuvasti naisten kanssa kohtaa.
Hän ei tunnu kykenevän luomaan aitoja tunnesiteitä, ei osoita juurikaan seksuaalista kiinnostusta ja pienenkin epämukavuuden kohdalla henkisesti tai fyysisesti hylkää kylmästi. Hänelle on parisuhdetta tärkeämpää olla erinäisissä miesporukoissa viettämässä aikaa, ei siis esimerkiksi vain viikonloppuisin, vaan aina kun mahdollista.
Hän on myös luonteeltaan sellainen, että kaapista tulo olisi täysi mahdottomuus: Hänelle tietynlainen imago on hyvin tärkeää ja hän miettii toimensa aina sen mukaan, mitä muut ajattelevat… Ja jokin alitajuinen häpeä tuntuu olevan läsnä. Olenkohan ihan hakoteillä? Tämä ajatus tuli mieleen kun juttelin hänen uusimman exänsä kanssa ja heillä oli ollut aivan samat haasteet.

40

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies joka ei alistu naisen eteen polvilleen on eittämättä gay.

• Anonyymi

En tarkoita sellaista… minä olin hänelle varsin mukava & kiltti, jälkeenpäin ajateltuna liiankin, nähden siihen että hän ei vastineeksi ollut kovinkaan mukava. Ajattelisin että myös vain itsekkyys ja muu sellainen selittäisi, mutta huomioiden seksuaalisuus (tai sen olemattomuus) ja se että miesten seurassa hän näytti nauttivan olostaan (toisin kuin seuristelukumppaneiden).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita sellaista… minä olin hänelle varsin mukava & kiltti, jälkeenpäin ajateltuna liiankin, nähden siihen että hän ei vastineeksi ollut kovinkaan mukava. Ajattelisin että myös vain itsekkyys ja muu sellainen selittäisi, mutta huomioiden seksuaalisuus (tai sen olemattomuus) ja se että miesten seurassa hän näytti nauttivan olostaan (toisin kuin seuristelukumppaneiden).

Tiedän mitä tarkoitat. Koin narsistini kanssa tuota samaa
        Mutta toi mitä sanoin alistumisesta on hyvä testi. Yleensä näille gay miehille toinen asia on se että se suurin rakkaus on yleensä toinen mies. Joten nainen on heille vain esine.
        Tuossa suhteessa nainen saa sitensä hakata vaikka päänsä seinään. Toi mies ei muutu kuin kuolemalla. Ja siihen ei kannata käsiään liata. Vaan juosta karkuun ja kovaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Koin narsistini kanssa tuota samaa
        Mutta toi mitä sanoin alistumisesta on hyvä testi. Yleensä näille gay miehille toinen asia on se että se suurin rakkaus on yleensä toinen mies. Joten nainen on heille vain esine.
        Tuossa suhteessa nainen saa sitensä hakata vaikka päänsä seinään. Toi mies ei muutu kuin kuolemalla. Ja siihen ei kannata käsiään liata. Vaan juosta karkuun ja kovaa.

Gay-miehet eivät yleensä esineellistä naisia - heteromiehet tekevät niin. Naiset ovat gay-miehille ihan vain ihmisiä, joten heidän kanssa on tavallisesti tosi helppoa olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gay-miehet eivät yleensä esineellistä naisia - heteromiehet tekevät niin. Naiset ovat gay-miehille ihan vain ihmisiä, joten heidän kanssa on tavallisesti tosi helppoa olla.

Totta varmasti tuo… silti jostain syystä mietityttää että päteekö tuo lähinnä kaapista tulleisiin homoihin, tai yleensäkin ihmisiin jotka ovat sinut itsensä kanssa. Sitä näkökulmaa pohdin että miten paljon se vaikuttaa, jos tosiaan häpeää omaa seksuaalisuutta ja kääntää häpeän vähän sellaiseksi passiivis-aggressiiviseksi vihaksi ja halveksunnaksi. Tietysti voi olla monia muitakin taustoja jotka tuohon olisivat voineet johtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa gubbe eli aapee synkkä monologi, lol

• Anonyymi

Mitäpä sitä miettimään. Olkoon hänen henkilökohtainen asiansa, niinkuin kaikkien seksuaalisuus. Ei homous ole häpeä. Ja voihan olla bi, jos kuitenkin naisten kanssa ollut.

• Anonyymi

Niin, tuosta suhde- kokemuksesta jäi vain itsellekin niin monta kysymysmerkkiä ja haavaa, että kai sitä etsii selitystä. Minun mielestäni homoudessa ei olisi mitään väärää, mutta todella satuttavan ja surullistakin jos sen peittelyn takia pilaisi oman elämän ja satuttaisi monia.

• Anonyymi

Ei kuulu muille suuntautuneisuus. Se varmasti kerrotaan niille, joiden kuuluu tietää.

• Anonyymi
        UUSI

Aika irrallinen kommentaari tämän palstaäijän näytelmään, mutta jotain pitää vissiin stormailla

• Anonyymi

No ei kuulosta tuon perusteella homolta. Ehkä ujo naisten kanssa tai alhaisempi libido. Jokainenhan saa olla oma itsensä.

• Anonyymi

Ei kaikki ole homoja, jotka ei sinusta kiinnostu, eikä exät.
      Jos muistelee paljon inttiaikoja ja tuntui siellä viihtyvän, on todennäköisesti homo. Monella homolla on ensirakkaus niiltä ajoilta, saattavat tapailla kymmeniä vuosia myöhemmin.

• Anonyymi
        UUSI

Eivät varmastikaan… silti jotain oli toisin. Pitkään ajattelinkin että olin itse jotenkin vain liian huono, että jostain syystä halusi pitää mutta silti tuntui ettei halua mitään. Nyt keskustelu toisen samaa kokeneen kanssa laittoi ajatukset toisille urille.

• Anonyymi

Brokeback Mountain oli muuten kaunis elokuva.

• Anonyymi
        UUSI

Oli hyvä, mutta olihan se tosi surullinenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Miehet viihtyhät yleisesti ottaen vapaa-ajallaan paremmin miesten seurassa ja näin on ollut aina. Miehillä ja naisilla on loppujen lopuksi vähän yhteistä. Yleensä se on lapset ja nykyään harvemmin niitäkään. Muutenkin nykyään painotetaan liiaksi yhteistä aikaa. Miehiä ja naisia ei ole luotu yhteiseen aikaan ja olemaan saman kuution sisällä koko aikaa. Se on myytti jota yritetään kertoa nykyajassa niin kuin me muuttuisimme yhtäkkiä tuosta vain. Miehet on aina olleet poissa työn perässä, sodissa tai etsimässä ruokaa. Nykyään on autot, pääosin rauhallista ja ruokaa saa supermarketista. Eksä etsi myös itselleen parasta kaveria ja en oikein itse pystynyt näkemään asiaa sillä tavalla.

• Anonyymi
        UUSI

"Miehillä ja naisilla on loppujen lopuksi vähän yhteistä."

On paljon naisia ja miehiä, jotka eivät vastaa stereotyyppisiä käsityksiä siitä, millainen on mies tai millainen on nainen. Kyllä sellaiset ihmiset löytävät paljonkin yhteistä vastakkaisesta sukupuolesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On paljon naisia ja miehiä, jotka eivät vastaa stereotyyppisiä käsityksiä siitä, millainen on mies tai millainen on nainen. Kyllä sellaiset ihmiset löytävät paljonkin yhteistä vastakkaisesta sukupuolesta.

Kyllä poikkeukset vahvistavat säännöt. Kyse ei ole stereotypiasta vaan biologiasta. Tämä on yksi asioista joita kuvitellaan voiravan muuttaa, koska ajat muuttuvat. Se mitä mies halajaa ei muutu ajan saatossa. Naisilla ei ole oikeutta määritellä mitä miehet ovat tai saavat olla, vaikka kovasti sitä nykyään yritetäänkin ja moni mies sortuu. Sitten ihmetellään laskenutta testosteronitasoa ja masennusta. En sano, etteikö ole pareja joilla on yhteisiä harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita. Tietysti on. Hyvin usein niitä ei kuitenkaan ole niin paljoa, niin mies hakeutuu toisten miesten seuraan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä poikkeukset vahvistavat säännöt. Kyse ei ole stereotypiasta vaan biologiasta. Tämä on yksi asioista joita kuvitellaan voiravan muuttaa, koska ajat muuttuvat. Se mitä mies halajaa ei muutu ajan saatossa. Naisilla ei ole oikeutta määritellä mitä miehet ovat tai saavat olla, vaikka kovasti sitä nykyään yritetäänkin ja moni mies sortuu. Sitten ihmetellään laskenutta testosteronitasoa ja masennusta. En sano, etteikö ole pareja joilla on yhteisiä harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita. Tietysti on. Hyvin usein niitä ei kuitenkaan ole niin paljoa, niin mies hakeutuu toisten miesten seuraan.

No, minä olen nainen, joka viihtyy paljon paremmin miesten seurassa kuin naisten. Ei kiinnosta ne "perinteiset" naisten aiheet ja enemmän on juttuyhteys kunnossa miesten suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä ja naisilla ei ole mitään yhteistä, ihmettelen et miks ne yleensä edes on yhdessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, minä olen nainen, joka viihtyy paljon paremmin miesten seurassa kuin naisten. Ei kiinnosta ne "perinteiset" naisten aiheet ja enemmän on juttuyhteys kunnossa miesten suuntaan.

Sama juttu. Johtuu varmaan aiemmasta opiskelu- ja työhistoriasta. Miesporukassa naisena on leppoisampaa ja reilumpaa. Naisporukassa usein klikkiydytään ja aletaan syrjiä tai juonia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu. Johtuu varmaan aiemmasta opiskelu- ja työhistoriasta. Miesporukassa naisena on leppoisampaa ja reilumpaa. Naisporukassa usein klikkiydytään ja aletaan syrjiä tai juonia.

Tämän allekirjoitan, koska olen kuullut samaa monelta naiselta etenkin työelämässä. Noissa tilanteissa olette kuitenkin monesti ns. yksi pojista eikä kyse ole varmaan seurustelusuhteista, kun kyse oli niistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseä häiritsee se, että naiset (yleistetysti) puhuu jatkuvasti muista ihmisistä. Lapsista varsinkin. Ei minua kiinnosta sellainen, kun itse olen lapseton ja minua kiinnostaa asiat enemmän kuin ihmiset. Miehet vähemmän kertoilee mitä lapset on tehneet ja minkälaisia nuhakuumeita niillä on taas ollut. Ei ne kaikki miehetkään mitään kiinnostavia ole. Ennemmin olen yksin kuin miesporukassa, jossa puhutaan ryyppäämisestä, rumasti naisista tai autoista. Onneksi sellaisia miespuolisia kavereita ei ole. Ja onneksi on myös niitä naisia kavereina, joiden kanssa voi puhua päivänpolitiikasta, kansainvälisistä jutuista tai vaikka taiteesta. Yksi tuollainen naiskaveri onkin sitten kemian alan dippi-inssi, joten ei mikään ns. stereotyyppinen nainen.

Että tuolta pohjalta palaan alkuperäiseen pointtiin siitä, että poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista. Harva ihminen mun elämänpiirissä on tyypillinen mies tai nainen, eli ei ole nämä jutut biologiasta kiinni. Ennemmin vaikuttaa esim. koulutustausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voiko syytä olla siinä että olet ns.hyvä jätkä? Monet haluavat ehkä naisellisen naisen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voiko syytä olla siinä että olet ns.hyvä jätkä? Monet haluavat ehkä naisellisen naisen.

Entä sitten? Ei minua kiinnosta pätkääkään minkälaisen naisen miehet haluaa. En ole miesporukassa mittauttamassa "markkina-arvoani".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän allekirjoitan, koska olen kuullut samaa monelta naiselta etenkin työelämässä. Noissa tilanteissa olette kuitenkin monesti ns. yksi pojista eikä kyse ole varmaan seurustelusuhteista, kun kyse oli niistä.

Siitä tässä oli kyse, että onko miesten ja naisten välillä mitään yhteistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisihän sen kiinnostaa jos ihmettelee miksi mies ei halua. En nyt tahdo lisätä vettä myllyyn mutta suhteessa on aina kaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisihän sen kiinnostaa jos ihmettelee miksi mies ei halua. En nyt tahdo lisätä vettä myllyyn mutta suhteessa on aina kaksi.

Tämä siis tuohon ylempään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseä häiritsee se, että naiset (yleistetysti) puhuu jatkuvasti muista ihmisistä. Lapsista varsinkin. Ei minua kiinnosta sellainen, kun itse olen lapseton ja minua kiinnostaa asiat enemmän kuin ihmiset. Miehet vähemmän kertoilee mitä lapset on tehneet ja minkälaisia nuhakuumeita niillä on taas ollut. Ei ne kaikki miehetkään mitään kiinnostavia ole. Ennemmin olen yksin kuin miesporukassa, jossa puhutaan ryyppäämisestä, rumasti naisista tai autoista. Onneksi sellaisia miespuolisia kavereita ei ole. Ja onneksi on myös niitä naisia kavereina, joiden kanssa voi puhua päivänpolitiikasta, kansainvälisistä jutuista tai vaikka taiteesta. Yksi tuollainen naiskaveri onkin sitten kemian alan dippi-inssi, joten ei mikään ns. stereotyyppinen nainen.

Että tuolta pohjalta palaan alkuperäiseen pointtiin siitä, että poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista. Harva ihminen mun elämänpiirissä on tyypillinen mies tai nainen, eli ei ole nämä jutut biologiasta kiinni. Ennemmin vaikuttaa esim. koulutustausta.

Moni nainen aloittaa heti puhumaan lapsistaan, jos ei ole esim mainittavaa työuraa.
        Mikään ei tapa tehokkaammin kiinnostusta, kuin naisten lapsijutut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Que...? En minä ihmettele "miksi mies ei halua". En ymmärrä mistä ihmeestä edes sait tuon luulon päähäsi. :/ Ei minua kiinnosta haluaako miehet minua vai ei. Minulle ei ole yhtään mitään väliä sillä, mitä miehet pitävät haluttavana tai eivät pidä, koska en ole itse noista miehistä kiinnostunut millään tasolla. Puhut nyt jostain ihan eri asiasta kuin minä olen tässä koko ajan puhunut. Minä vastasin siihen eriävällä mielipiteellä, kun sanottiin, että miehillä ja naisilla on tuskin mitään yhteistä. Ei tässä mitään seksuaalista vetovoimaa olla mittaamassa mihinkään suuntaan eikä aihe voisi vähempää minua ainakaan edes kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on miespuolisia kavereita ollut lapsesta saakka, koska harrastukseni olivat samoja kuin useimmilla pojilla ja miehillä ja sama jatkuu edelleen.
        Eli siis kyllä voi olla yhteisiä juttuja.

• Anonyymi
      UUSI

Millaista seksielämänne oli? Miehestä usein huomaa, rakastaako hän naisia ja naisen kehoa. Saako hän kiksejä naisen tyydytyksestä. Itsellä on ollut hyvin heteroita kumppaneita, joilla alkaa seisoa pienestäkin vilauttelusta tai naisen kumartelusta. Joiden on vaikea pitää ns.näppejä erossa vanhemmallakaan iällä. Joille seksitön viikko aiheuttaa alakuloa ja kiukuttelua.

• Anonyymi
        UUSI

Oli poikkeava, en ole samaa kokenut missään aiemmassa suhteessa. Hän ei spontaanisti koskenut, ei näyttänyt ”aidosti” haluavan, tuntui vähän kuin velvollisuudesta joskus tekevän aloitetta, kaikki toiminta myös sänkyyn päästyämme jäi minulle ja hän tuntui toivovan että homma olisi nopeasti ohi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli poikkeava, en ole samaa kokenut missään aiemmassa suhteessa. Hän ei spontaanisti koskenut, ei näyttänyt ”aidosti” haluavan, tuntui vähän kuin velvollisuudesta joskus tekevän aloitetta, kaikki toiminta myös sänkyyn päästyämme jäi minulle ja hän tuntui toivovan että homma olisi nopeasti ohi.

Kuulostaa tyypilliseltä turhautuneelta naisen käytökseltä, jos suhteeseen on päädytty ilman seksuaalista kemiaa, velvollisuudesta. Ennen vanhaan oli paljon tällaisia suhteita varmaankin. Itse olen niin "tottunut" aiemmin kertomani tyyppisiin miehiin, että en päätyisi yhteen tuollaisen miehen kanssa vaan hän jäisi automaattisesti kaveriksi tms.

• Anonyymi
      UUSI

Kaappihomo homottelee muita miehiä säilyttääkseen hetero imagonsa.Myöskin herpes huulessa on raamatussakin mainittu homon merkki.

• Anonyymi
      UUSI

tai sitten hän ei ole löytänyt vain oikeaa jota haluaisi. eikä tyytyväinen elämäänsä tai itseensä. mutta ei tuokaan välttämättä väärä ajatus ole. kaikki me exät ollaan jotenkin saman tyyppisiä, joten ymmärrän ajatuksesi.

• Anonyymi
      UUSI

Jassooh että tällänen rooli nyt menossa, älä jaksa.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle omasta mielestäsi tulkutat kun vastailet tälle tukahtuneita tunteitaan käsittelemälle äijälle? Selvästi käsittelee ristiriitaisia tunteita samaa sukupuolta kohtaan de facto. Onko tämä lausuma nyt sitten jtn vihapuhetta?

• Anonyymi
      UUSI

Sehän on selvää että homous on ongelma, jos siitä ei halua kertoa kenellekään. Ovat ns. salasuhteessa naisen kanssa, vaikka rakkaudesta ei ole silloin kyse ollenkaan! Minusta ei ole sellaiseen suhteeseen!

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata varmaan ketään epäillä etukäteen. Aina on sitä, mitä tekee. Ei muut tekemiset tai luonteenpiirteet tarkoita, että ihminen on tai tekee jotakin muuta myös. Kaksoiselämän viettäminen on pahasta kaikille. Se ei rakenna ihmistä itseäänkään, vaan nakertaa sisältä päin. Jos olen ymmärtänyt oikein, homous tarkoittaa sitä, että on kiinnostunut seksuaalisesti samaa sukupuolta olevista. Sekään ei selitä asiaa, koska tosiasiassa, he voivat vain olla seksuaalisesti kiinnostuneita tai tekemisissä toisten homoseksuaalien kanssa. Se on vähän eri asia kuin, että mies on kiinnostunut miehistä tai nainen naisista. Se ei ole mahdollista konkreettisesti, koska aika harvan kanssa he saisivat vastakaikua. Vasta homoseksuaalien kanssa, joita loppujen lopuksi on aika vähän, he saavat ehkä kontaktin. Toki kaikkia täytyy kunnioittaa, mutta heidänkin on kunnioitettava myös heteroja. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      104
      6568
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      525
      4521
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3023
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1261
    5. 43
      1181
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      896
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      872
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      834
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      811
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      24
      764
    Aihe