Olla aika ikävä toisiamme? Mitä tälle ikävälle tekee? Olen yrittänyt ja välillä pääsen eteenpäin mutta en edes halua lopulta.
On tainnut molemmilla
23
572
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet mies niin sama täällä😉
- Anonyymi
Huomaako sen muutkin?
- Anonyymi
Sinusta en tiedä. Ei ota selvää.
- Anonyymi
On minullakin ikävä sinua. Onko jo aika myöntää, että nämä tunteet on pysyviä.
- AnonyymiUUSI
Varmaan myöntää tunteet ylipäänsä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan myöntää tunteet ylipäänsä
Ollaan jo aiemmin myönnetty tunteet.
- AnonyymiUUSI
Siltä kyllä alkaa vahvasti vaikuttamaan. ❤️
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Oisko aika kohdata?🤗🩷
- Anonyymi
Itselläni tuo ihan sama homma. En halua hänestä irti, enkä myöskään pysty. Miksi taistella sellaista asiaa vastaan, mille ei mitään mahda?
- Anonyymi
Samaa mieltä, ei siihen ainakaan aikaa tai energiaa kannatta käyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, ei siihen ainakaan aikaa tai energiaa kannatta käyttää.
Siis mihin??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mihin??
Lue uudestaan, ehkä sitten avautuu.
- Anonyymi
On ♥️
- Anonyymi
Ainakin minulla on. Eteenpäin haluan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Kuvittelet
Vain sulla on Ikävä . Mulla ei ole .
Mees vaikka runkulle ja etsi uusi nainen .
Hei hei.
Naiselta miehelle- AnonyymiUUSI
Kyllä sut on jo unohdettu että voit luopua tästä palstasta ikävien kommenttiesi kera.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sut on jo unohdettu että voit luopua tästä palstasta ikävien kommenttiesi kera.
Mikä saa aikuisen naisen avautumaan palstamiehen luomalle hologrammille näin sentimentaalista tekstiä keskellä yötä? TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt tuksari kuitenkin tarkemmin tästä..jostain mistä tällä kertaa tälle äijälle avaudut? Ei tämä toki ollenkaan psy koottista käytöstä ole.
- AnonyymiUUSI
On ollut ikävä. Ei sille mitään mahda.
- AnonyymiUUSI
Taidetaan joo molemmat ikävöidä toisiamme. Ollaan sitten ajatuksissamme yhdessä ja eletään muuten omia elämiämme. Minä saan paljon henkistä virtaa ja hyvää oloa kun tiedän tunteistasi minua kohtaan. Vaikka en voi väittää ettenkö välillä haluaisi ihan hirveästi nähdä sinut ja halata ja näyttää olemuksellani, kuinka tärkeä ihminen sinäkin olet minulle. Tiedämme silti rajoitteemme. 🫂
- AnonyymiUUSI
Emme tiedä rajoitteita puhu omasta puolestasi zivusta
- AnonyymiUUSI
❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758