Huom. seuraava tpsitarina ei ole vakavikoille huom!
Anagnin piispa Angelotto oli läsnä, kun Cencio kertoi edellistä juttua, ja esitti samanlaisen pikku kaskun: "Eräs sukulaiseni (Angelotto sanoi miehen nimenkin) oli kerran yöllä kulkemassa aution kaupungin halki, kun hän kohtasi sattumalta naisen, kuten hän kuvitteli, ei ollenkaan hassumman näköisen, ja harrasti tämän kanssa yhdyntää. Silloin nainen muuttui hänen kauhukseen mitä hirvittävämmän olennon näköiseksi tokaisten 'Mitä tulikaan tehtyä? Taisin huiputtaa sinua, senkin typerys.' Miten vain haluat. Minä puolestani olen vastapainoksi nainut sinua takapuoleen', mies vastasi pelottomasti. "
Kotona luen ainakin minä
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mies, joka löysi unissaan kultaa
Yksissä illanistujaisissa muuan ystäväni kertoi juttua, kuinka oli unissaan löytänyt kultaa. Siihen sanoi joku läsnäolijoista: "Toivottavasti sinulle ei käynyt kuten naapurilleni, joka löysi kultaa sontaläjästä." Kun vaadimme häntä kertomaan tuon tarinan, mies jatkoi: "Naapurini näki unta, että paholainen vei hänet jollekin pellolle kaivamaan kultaa. Sitä löytyikin runsaasti, ja paholainen sanoi silloin: 'Sinä et voi nyt viedä sitä mukanasi, mutta merkitse paikka niin, että vain sinä yksin voit sen tunnistaa.' Toinen kysyi, minkälaista merkkiä tulisi käyttää. 'Paskanna siihen paikkaan, sillä kukaan ei osaa silloin epäill, että siinä paikassa voisi olla kultaa, ja vain sinä olet siitä tietoinen', paholainen neuvoi. Mies teki työtä käskettyä. Pian sen jälkeen hän heräsi ja huomasi tehneensä tarpeet sänkyynsä. Siitä hän nousi lemun ja sonnan keskeltä ja teki lähtöä ulos pannen päähänsä hupun, johon kissa oli samana yönä ulostanut. Sietämättömän hajun ahdistamana hän pesi törkyiset kasvonsa ja tukkansa. Unessa nähty kulta oli muuttunut sonnaksi. - Anonyymi
Canterbury Tales vai jotain muuta?
- Anonyymi
Taisi olla Paul McCartneyn, joka aikoi alkaa kirjallisuuden opettajaksi, yksi suosikkikirjoista, tuo.. Luen sen itse joskus..
https://fi.wikipedia.org/wiki/Canterburyn_tarinoita
Tämä on Poggio Bracciolinin kirja nimeltä Kaskuja.
- Anonyymi
Täällä oli myös hyvä juttu papeista, jotka riitelivät siitä, miten pyhimys Franciscus tulisi maalata, mitään ratkaisua ei tullut, kaikki painuivat nukkumaan, joten maalari, joka ajatteli, että hänen maalauskeikkansa on peruttu maalasi pyhimyksen soittamassa huilua niin, että tämä näytti siltä, kuin olisi hirttäytymäsä. Seuraavana päivänä papit yrittivät etsiä taiteilijaa käsiinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu414090Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko663947- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130