En halua mennä yhtä aikaa muiden nuorten miesten kanssa suihkuun. Ujostuttaa kun kaikki kuitenkin tuijottavat minua ja joku alkaa vielä lähentelemään. Muutenkin pelottaa armeijaan meno. Vanhemmat tutut ovat kertoneet että kuulemma pistävät punnertamaan 30 kertaa ja sen jälkeen juoksemaan 3000m matkan jos ei osaa jotain tai epäonnistuu. Katsoin tässä syksyllä Full Metal Jacket leffan ja se ei helpottanut oloani yhtään. Varmasti tulee samanlainen kouluttaja joka kurittaa minua ja tupakaverit hakkaavat minut yöllä.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Älä ainakaan pudota saippuapalaa suihkussa. Raavaammat urokset eivät pysty aina vastustamaan halujaan. Itse selvisin suihkusta käyttämällä nestesaippuaa. Ei meillä kyllä pahemmin kuritettu ketään tai sitten en ollut paikalla sellaista näkemässä.
- Anonyymi
Sinulta aisantuntija- hinurilta ihan uteliaisuuttani utelen että onko nestesaippua parempi liukkari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta aisantuntija- hinurilta ihan uteliaisuuttani utelen että onko nestesaippua parempi liukkari?
No ei ainakaan tarvitse ottaa kuivana kakkoseen jos raavaat urokset tahtovat pakoputkea. Minä yritän vain antaa neuvoja että aloittajalla olisi turvallisempi olo armeijaan mennessä. Miksi olet noin ilkeä?
- Anonyymi
Hinurilaitoksen pakkolihatiski tuo yhteissuihku!
Alikessut kuolaa ovella kun näkevät paljasta pintaa, riippuvia kasseja ja letkeitä letkuja! - Anonyymi
Koita ottaa ne lääkkeet siellä Pietarissa, ei onnistu tuollainen höpinä.
- Anonyymi00006
Pyllyneitsyys menee.
- Anonyymi00007
Siinä se poikapillu kipeytyy!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574