En halua mennä yhtä aikaa muiden nuorten miesten kanssa suihkuun. Ujostuttaa kun kaikki kuitenkin tuijottavat minua ja joku alkaa vielä lähentelemään. Muutenkin pelottaa armeijaan meno. Vanhemmat tutut ovat kertoneet että kuulemma pistävät punnertamaan 30 kertaa ja sen jälkeen juoksemaan 3000m matkan jos ei osaa jotain tai epäonnistuu. Katsoin tässä syksyllä Full Metal Jacket leffan ja se ei helpottanut oloani yhtään. Varmasti tulee samanlainen kouluttaja joka kurittaa minua ja tupakaverit hakkaavat minut yöllä.
Onko armeijassa pakko mennä suihkuun muiden kanssa?
8
422
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan pudota saippuapalaa suihkussa. Raavaammat urokset eivät pysty aina vastustamaan halujaan. Itse selvisin suihkusta käyttämällä nestesaippuaa. Ei meillä kyllä pahemmin kuritettu ketään tai sitten en ollut paikalla sellaista näkemässä.
- Anonyymi
Sinulta aisantuntija- hinurilta ihan uteliaisuuttani utelen että onko nestesaippua parempi liukkari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta aisantuntija- hinurilta ihan uteliaisuuttani utelen että onko nestesaippua parempi liukkari?
No ei ainakaan tarvitse ottaa kuivana kakkoseen jos raavaat urokset tahtovat pakoputkea. Minä yritän vain antaa neuvoja että aloittajalla olisi turvallisempi olo armeijaan mennessä. Miksi olet noin ilkeä?
- Anonyymi
Hinurilaitoksen pakkolihatiski tuo yhteissuihku!
Alikessut kuolaa ovella kun näkevät paljasta pintaa, riippuvia kasseja ja letkeitä letkuja! - Anonyymi
Koita ottaa ne lääkkeet siellä Pietarissa, ei onnistu tuollainen höpinä.
- Anonyymi00006
Pyllyneitsyys menee.
- Anonyymi00007
Siinä se poikapillu kipeytyy!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789