Idiootit museon rannassa

Anonyymi-ap

Eikö tosiaan ole muuta tekemistä ihmisellä su-ma välisenä yönä klo 4.15, kuin huudattaa autoa ja vetää rallia ja toinen auto parkissa ihailee kun kaveri vetää käkkäreitä. Voisiko joskus ajatella muitakin kuin itseään?

73

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vatipäiltä ei voi kauhalla vaatia kun vain pikkulusikalla on annettu.

• Anonyymi

Tää paikka on outo siitä, että täällä ihaillen katsotaan sekoilua - nisti elämää. Ei ole normaalia. Siksi muuttamassa pois.

• Anonyymi

Mä tuun corollalla ja mun kaveri Juke subarulla!! Boomboomboom ja rätärätärätä, hähääjähäh. T. Kosseli team kallusta moro

• Anonyymi

Päästäämpä iltasanomiin sitten taas jokupäivä tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päästäämpä iltasanomiin sitten taas jokupäivä tässä.

Raahessa tapahtuu ja sattuu.lue Raahen riepua niin tiedät mitä lestaveli hommaa kaupunginvaltuustossa.hyvä Raahe ja kävelykatu autio.hoosianna soikoon.

• Anonyymi

Erittäin hyvä kalusto teillä.poppivehkeet vaan soimaan ja se on menoa rentoa.näitä vatipäitä Raahessa pitääkin NS ärsyttää että tietävät lestat mitä elämä on.

• Anonyymi

Jukeboy ei sillä enää mitää subaroa ole. T. Kosseli team kallusta terve

• Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

Raahessa tapahtuu ja sattuu.lue Raahen riepua niin tiedät mitä lestaveli hommaa kaupunginvaltuustossa.hyvä Raahe ja kävelykatu autio.hoosianna soikoon.

Onko kommunisti antanut Skodansa äpäriensä käyttöön? Komunismin sanoma on kaikki on yhteistä ja on ainostaan minä, minä minä. Tuulipuku päälle ja Härkätorin puistoon uhoamaan.

• Anonyymi

Mopokerhon setämiehet siellä pitävät pärtyjä

• Anonyymi

Mopokerho on hyvä.kannattaa käydä ennemmin kuin rauhanyhdistyksellä.

• Anonyymi

Ok on se

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, nymmää laitan volvon tulille...kohta kuulettaa kun pöllytän penkkoja rantsukavulla. T. Rantsuko

• Anonyymi

Mitä se sun persettä kutittaa jos toiset viettää aikaa ja pitää hauskaa. Ei sen pitäs sun persettä paljoa kutittaa vai kutittaako?

• Anonyymi00015

Laitappa sun osote, niin tuun sun asunnon eteen huudattamaan autoa ja musiikkia yöllä, niin katotaan mistä sua kutittaa kun uni keskeytyy mölyyn kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Laitappa sun osote, niin tuun sun asunnon eteen huudattamaan autoa ja musiikkia yöllä, niin katotaan mistä sua kutittaa kun uni keskeytyy mölyyn kerta toisensa jälkeen.

No se on hiukan vaikeaa kun tänne pääsee vain veneellä. Sen ei pitäs sun persettä kutittaa jos ne ei sun tontilla ole jumputtamassa tai tumputtamassa. Korvatulppia saa kaupasta jos nii häiritteepi. Suomi on vapaa maa ja saa tehä olla mihin ja mennä ja tehä mitä haluaa kelloa katsomatta kunhan ei ole toisen tontilla. Muuta maalle jos oot nii helvetin herkkä hipiäinen että et nukkua ossaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No se on hiukan vaikeaa kun tänne pääsee vain veneellä. Sen ei pitäs sun persettä kutittaa jos ne ei sun tontilla ole jumputtamassa tai tumputtamassa. Korvatulppia saa kaupasta jos nii häiritteepi. Suomi on vapaa maa ja saa tehä olla mihin ja mennä ja tehä mitä haluaa kelloa katsomatta kunhan ei ole toisen tontilla. Muuta maalle jos oot nii helvetin herkkä hipiäinen että et nukkua ossaa.

Normaalit kaupungin äänet ymmärtää ja niistä ei haittaa olekkaan, mutta isolla musiikin huudattaminen , autojen huudattaminen ja kiihdyttysajot rantakadulla ei ole normaalia, vaan idioottien käyttäytymistä. Ja odotinkin, että millon tulee tuo "muuta maalle" kommentti. Ei minun pitäisi joutua muuttamaan mihinkään, tai mitään korvatulppia ostamaan idioottien takia. Ja jos sitä musiikkia pitää huudattaa, niin ajaisivat jonnekkin korpeen huudattamaan missä ei ole asutusta. Onko siinä muuta syytä oikeasti huudattaa museon rannassa, kuin se että saa huomiota ja huomataan, vaikkakin negatiivista huomiota, mutta huomiotahan se on sekin? Ja jos menet puhumaan asiasta, niin siellä ei osata muuta kuin "haista vittu" "haluatko turpaan" tyyliin vastata,niin se sanoo jo tarpeeksi näiden älykkyydestä. Mutta joo, eihän se tule katoamaan koskaan, idiootteja tulee aina lisää ja meitä "valittaja" myös.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pajuniityntie 5.92150 Raahe.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pajuniityntie 5.92150 Raahe.

Hassu mies olet

• Anonyymi00016

Mua ei haittaa jumbutus nukun sikeästi .jumbuta sinä vaan naista t Mikko kräyy kisu

• Anonyymi00019

Minä poika soitan urkuharmoonia joka yö museon yleisillä.lähtee soundi ja haamut hierrää.

• Anonyymi00021

Hyvä sinulle 👍

• Anonyymi00026

Mä kuuntelen Tomppaa ja lesta heti pystyyn pomppaa .nämä valittajat ovat muualta tulleita aivopestyjä nirppanokkia.muistakaa se.hyvä veli valvoo .

• Anonyymi00036

Tämä valittaja Raahessa syntynyt ja "hyvä veli" hommat voi painua kuuseen.

• Anonyymi00027

Ratiosta tuli sillo humpata, aloin minä bassoa pumpata, on se niin mahtava jumpata, kerrannin kunnolla, rantsukavulla...t.jukke

• Anonyymi00030

Oooot säää hassu muru muistan ku kuuntelin sinun kanssasi sitä humbaa ja silitin sinun taka tukkaa olen harmi kun kun jukeboi on niin levoton tuhkimo sala ihailia Mikko

• Anonyymi00031

Nyt olis parempi sulkea se pullo, juntti.

• Anonyymi00033

Hyvää yötä jukeboi nähään töissä t mikko

• Anonyymi00039

Hyvää yötä täälläkin sinulle Jukeboy nähdään taas kun jaksat vaivautua töihin edes kerran viikossa. T Jartsa

• Anonyymi00035

Nuoriso on siistii porukkaa ja pienet yösoitot eivät haittaa kun se kuuluu tuohon ikään.kyllä se tasoittuu kunnes tulee uusi nuoriso ja heillä ne poppikoneet vasta mahtavia onkin ehtii lestat kuolla siihen mennessä rantakadun varrelta .ai niin mutta nehän sikiää sellaista vauhtia että seuraava sukupolvi asuu siinä.hankala poliittinen umpikuja tämä.kysykää kaupunginvaltuuston setä kaju-anterolta ja puheenjohtaja pelata siellä on tietoa.pekka hakkaa nuijaa tiskiin niin kyllä se siitä.

• Anonyymi00037

Mitäs mun ihana jukeboi on tänää homaillut .millon me taas nähdään vaimoltasi salaa tosi ikävä sua .t mikko

• Anonyymi00038

Jukeboy ei ole naimisissa eikä edes kihloissa, ei ole kyllä mikään ihmekkään.. Jukeboylle kalja maistuu ja maha roikkuu töissä yrittää käydä 1-2krt viikossa peukalo keskellä kämmentä seisoo ja jotain pitäs tehä nii sormi menee suuhun😅 on meillä pojilla hauskaa kattoa ja nauraa. Hänellä ei ole kavereita enää yhtään muutako Sandels tölkki joka kuuntelee.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jukeboy ei ole naimisissa eikä edes kihloissa, ei ole kyllä mikään ihmekkään.. Jukeboylle kalja maistuu ja maha roikkuu töissä yrittää käydä 1-2krt viikossa peukalo keskellä kämmentä seisoo ja jotain pitäs tehä nii sormi menee suuhun😅 on meillä pojilla hauskaa kattoa ja nauraa. Hänellä ei ole kavereita enää yhtään muutako Sandels tölkki joka kuuntelee.

Mutta Sandels oli Eversti!!!!! T.yöjuke

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kirjotteleeko tänne oikiasti aikuset ihmiset!? Tekstit on niiku yläkoululaisilla kakaroilla...

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kirjotteleeko tänne oikiasti aikuset ihmiset!? Tekstit on niiku yläkoululaisilla kakaroilla...

tommoosia nuo nakit o. t.JJxxF1

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tuo jukeboi/F1 on yks ja sama henkilö ja on noin 40v Jukka kov......n
        T. Jari tehtaalta

• Anonyymi00051
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Valitettavasti samat idiootit käyvät kirjoittamassa samoja tyhmyyksiä melkeinpä joka keskusteluun mitä tänne tulee, aiheesta riippumatta.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tuo jukeboi/F1 on yks ja sama henkilö ja on noin 40v Jukka kov......n
        T. Jari tehtaalta

Minun sukulainen inka h

• Anonyymi00041

Hou hou täällltää tullooo joulukunttuu, on mulla olutta ja putki messisää....heh naakii naakii naksuukiii

• Anonyymi00046

Melko pelle tuo jukka onneksi ihmiset tajuu minkälainen ukko tuo on saisivat antaa kenkään tolle jukalle

• Anonyymi00047

Yö santukkaaaa namiaa ja kirjaa lukeseen....a. erikssonkii iertoo jäännäää..hehhehhkeukeuk..rumputi panee ruuouttu teilllä

• Anonyymi00048

Sehän on siellä vaan tarvittaessa töihin kutsuttava. Saikuttaa vaan ilman syytä vaan minkäs teet kun lääkärit uskoo mitä haluaa. Kerrankin kännissä opetti omaa koiraansa ja koira puri kädestä nii yritti vakuutus p että ois muka ihan muusta syystä tullu.hävinny useamman poliisi jutunki ku perättömillä syytöksillä yrittää rahaa saada vaan ei onnistu. T Jari.H

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Yö santukkaaaa namiaa ja kirjaa lukeseen....a. erikssonkii iertoo jäännäää..hehhehhkeukeuk..rumputi panee ruuouttu teilllä

Puhu Kovalainen J. Suomea. Eiku ainiin joo sulla han oli se luki ja kirjoitus vaikeus joka on kyllä ilmennyt töissäkin. T: Masuuni pojat

• Anonyymi00050

Kaateelliseet nakit ulisee kun muutaaeeeeete voi, hehehhhhhherrree. T. En sano oiiiiweeehehehete

• Anonyymi00054

JouluuSantukkaa nammii, nakit vaab fakifakin, eeheehehhhhehe Tiierewe

• Anonyymi00055

Riittää jo jumputus.aloittakaa heti tumputus.

• Anonyymi00056

Jep saikuttaa vaan ihme hiippari tuo mut eihän sille voi mitään ku sillä on menny tuo pää menny huonoo kuntoon ihme että akka jaksaa kattoa tuomoista

• Anonyymi00057

Jukka se osaa maan viljeliätki suututtaa ku omin päi traktorillakin omin päi ajeli ei omistaja oikein tykkänyt

• Anonyymi00058

Ee hee teree namivaölppee, on kilpakuski ja hieno talli ja kalusttoo löytysee. Tämmöne rikhas ja komea t.se parempi. Vikiskää hiireet vaaa

• Anonyymi00059

Miten sää jukka kehtaat tehtaan ukot kahtoo ku sä kirjoitat näi nyt ois oikea aika kääntyä lääkärin puoleen

• Anonyymi00060

Kääntykää ite. Muka aikuset ihmiset täälä kirjottelee...

• Anonyymi00061

Mulaa liimtu mää piirrän, teilä roskaa kakkaa, moikka bööbää t. Julepokki

• Anonyymi00062

Uudea kalustos kuuinon basso, tuu nakipää kuunteleer hehehehhrthujbb t.jiuuyys

• Anonyymi00063

Olen sitä mieltä että olen tätä mieltä.jos et ole mitään mieltä niin ole sitten sitä mieltä.joulumieltä .joulu on hyvää aikaa kun räppipaska autoissa raikas.mikä saikaan tämän aikaan.keskiyön aikaan jumputan ja sitten tumputan lujaa.tumputusta poijaat välillä.

• Anonyymi00064

Niuuuuuuuuyyyyyyyyyy nakinakinvakinakinab eeeeee, näääni pääsä käskee niuuuueee

• Anonyymi00070

Pian on Amis pöhön joululoma ohi ja pääset viguttamaan koulu kulmalle Skodaa.

• Anonyymi00066

Niuuuuuuuuyyyyyyyyyy nakinakinvakinakinab eeeeee, näääni pääsä käskee niuuuueee

• Anonyymi00067

Nyt Rupes seisoin ja kunnolla.menen oitis kädelle vasemmalle kun painetta on kasseissa.hyvää uutta vuotta ja volymee lisää poijat.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Nyt Rupes seisoin ja kunnolla.menen oitis kädelle vasemmalle kun painetta on kasseissa.hyvää uutta vuotta ja volymee lisää poijat.

Jaa vai on Jukeboy Jukka Kova...... Näitä perätuuppareita nykyään. Onhan tuo ollu vähän aistittavissakin. T Masuunin miehet

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Jaa vai on Jukeboy Jukka Kova...... Näitä perätuuppareita nykyään. Onhan tuo ollu vähän aistittavissakin. T Masuunin miehet

Ehehee nakitkirjotella tiedän t. santukan hain tyhjrnsimyös see t.Formulamestari

• Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Mitä sitten vaikka oliskin perätuuppari? Tervetuloa vuoteen 2025 masuunin pumpulipojat, kerkesitte vielä. ;)

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mitä sitten vaikka oliskin perätuuppari? Tervetuloa vuoteen 2025 masuunin pumpulipojat, kerkesitte vielä. ;)

Met ootamma uutta sateenkaarisähöuunia tv. UljasPerde massuunilta

• Anonyymi00078
        Anonyymi00071 kirjoitti:

MINÄ Harri Oulaisten kovin mettämies olen myös masuunilla paras ja älykkäin työntekijä kenties vielä joku päivä työnjohtaja!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

MINÄ Harri Oulaisten kovin mettämies olen myös masuunilla paras ja älykkäin työntekijä kenties vielä joku päivä työnjohtaja!

Hyväri vaiko Heikkilä, mopokerhon johtajaksi sun henkselit voi yltää..

• Anonyymi00068

Hyvä homma.jos on takatuuppari niin eikun menoksi.valittakaa vaan kyllä Antero ja Pekka kaljupäät näyttää miten toimii hyvä veli rinki.

• Anonyymi00069

Rannas diodit, ne bassotahtii viohdii t.basstsukii

• Anonyymi00072

Poikaset nuo jotka luulevat olevansa viisaita ovatkin tyhmiä ja keräävät typeriä ryhmiä kun muuten eivät poloiset pärjää.

• Anonyymi00077

Niiivaan nakii niuuu niuuudis niuuvaaan nakit!! t.ttttseitsei

• Anonyymi00084

Moi mula subarus uus turpo jaa subbari tuuny kello 3.45 poppittaa museorantaa!!! T.jukseko?

• Anonyymi00085

Käy meren jäällä kokeilemassa paukuttamaan. Ajelet jään päällä niin kauas kun jää kestää ja kun se lopulta pettää ja istuskelet meren pohjassa, niin se on oikea paikka sinulle.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Käy meren jäällä kokeilemassa paukuttamaan. Ajelet jään päällä niin kauas kun jää kestää ja kun se lopulta pettää ja istuskelet meren pohjassa, niin se on oikea paikka sinulle.

Tuu tänne sanoo!!¡

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Tuu tänne sanoo!!¡

Ei se pumpulipää uskalla.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Tuu tänne sanoo!!¡

Kokoajan poistetaan minun vastaus.: minne ja millon tulen??

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Kokoajan poistetaan minun vastaus.: minne ja millon tulen??

Et uskalla...

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      33
      5108
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      268
      4952
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4446
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      68
      2422
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      26
      1798
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1532
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1470
    Aihe