Pimpin nuoleminen

Nainen 23

Sellanen kysymys vaan että tykkääkö kaikki miehet nuolla pimpsaa? Tuntuu ainakin siltä että miehet tykkää tosi paljon. Entäs sormettaminen?

168

47852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

      Itse ainakin tykkään suunnattomasti, mutta olemmehan yksilöitä ?

    • gentleman

      niin usemmat taitaa tykätä. mua ainakin se kuumottaa kovasti kun pääsen tyydyttämään naistani kielellä tai sormella. harmi vaan kun täytyy toi parta ajaa nykyään niin usen -- sänki ei naista miellytä.

      • päinvastoin

        tuntuu erittäin kiihottavalta,kun mies lipsuttaa kielel ja samalla sormeilee, orkut tulee ja märkää riittämiin, kokeilkaapa miten kiihottavaa mie tykkään siitä ja mies kanssa... :))


      • Pillu-Olavi
        päinvastoin kirjoitti:

        tuntuu erittäin kiihottavalta,kun mies lipsuttaa kielel ja samalla sormeilee, orkut tulee ja märkää riittämiin, kokeilkaapa miten kiihottavaa mie tykkään siitä ja mies kanssa... :))

        Sellainen lyhytkasvuinen parta kokemukseni mukaan tekee naiselle tosi höpöä suuseksin yhteydessä..koko parta kastunut..näin on..geelikin tulee siinä samassa.

        (Tarkennan vielä,ei jouhiparta vaan miesten parta)


      • päinvastoin kirjoitti:

        tuntuu erittäin kiihottavalta,kun mies lipsuttaa kielel ja samalla sormeilee, orkut tulee ja märkää riittämiin, kokeilkaapa miten kiihottavaa mie tykkään siitä ja mies kanssa... :))

        ihana olet


      • Anonyymi

        Parta tai sänki on ihan parasta! Se ihana tunne kun miehen naama on sun tussussa nuolemassa ja sänki raapaa häppyhuulia tai reiden sisäpintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parta tai sänki on ihan parasta! Se ihana tunne kun miehen naama on sun tussussa nuolemassa ja sänki raapaa häppyhuulia tai reiden sisäpintaa.

        Entä pisu


    • Nainen23v.

      Mun mieheni tykkää ainakin valtavasti. Silmät ihan kiiluu..:)

      • pemi

        Tykkään nuolla mutta kun vaimoni ei, niin täytyy käydä naaputissa.


      • silmät kiiluen

        vaimonikin väittää. että minullakin silmät kiiluu erittäin voimakkaasti kun ajattelenkin "tussun nuolemista" päästyäni itse tapahtumaan. tunnen itsekkin kuinka silmäni kiiltää. ja kuumottaa pelkän kiiman johdosta.nam. nainen maistuu hyvälle. mitä kiimaisempi limaisempi "tussu" sitä kiihottavampaa sitä on imeä/nuolla wau!! naiselle saa helposti annettua orgasmin pelkästään suulla. vautsi mikä näky ja tunne. kun naisen vartaloo kaartuu ylöspäin samalla hieroen hangaten limaista turvonnutta "tussuaan"vasten naamojani.se on mahtavaa.


      • Jooseppipuuseppäelmeriina

        uuuuhh.. mikäs sitä nuollessa kun se maistuu niin ihanalle..;).. ja sit kun saa vastapalveluksia..;)


    • 21v pimppa

      Mun pimppaa saa aina nuolla ja sormettaa, rakastan kun saan hinkata posliini pimppaa miehen kasvoja vasten, namia!

      • moorjees

        nyt vai heti ;)


      • Roger7

        Mistä sut löydän? Laita viesti .. drilliand at suomi24.fi


      • N 51

        Olen halukas nainen ja huomannut että nuoret miehet suostuu nuolemaan niin kauan että saan. Joskus kun on nuori poika niin opetan jalat levällään nuolemaan oikeista kohdasta että saan orkasmin. Sen jälkeen haluu ku...a että tuntuu.


      • Anonyymi

        Mun vaimo ei oikein anna enää nuolettaa. Pääsiskö nuoleen sun posliinia parran kanssa.


      • Anonyymi
        N 51 kirjoitti:

        Olen halukas nainen ja huomannut että nuoret miehet suostuu nuolemaan niin kauan että saan. Joskus kun on nuori poika niin opetan jalat levällään nuolemaan oikeista kohdasta että saan orkasmin. Sen jälkeen haluu ku...a että tuntuu.

        Miten pääsis maistamaan. Takaan orkut.


      • Anonyymi

        Se olisi ihanaa saada kokea sun kanssa eli nuolla sun märkää lämmintä pimppiä niin että klitorisi tylee kuumaksi


      • Anonyymi

        Haluan nuolla sun pillua että saat orgadmin👍😍❤️👍


    • jee

      no en pillu maistuu yhtä pahalle ku haiseekin

    • tuohonkin kysymykseen saat vastauksen miettimällä mitä pidät ite suihin otosta ja mitä sun kaverit pitävät suihin otosta.Jotkut tykkää jotkut ei,joittenkin pillua haluaa nuolla,joittenkin ei...Näin se menee....

      • Jake

        Meillä tuo nuoleminen on ihan ykkösasia! Kumpikin osapuoli nauttii kun pillua nuollaan. Mutta pepunnuoleminen, mites on? Meillä sitä saa vapaasti "kielettää", onneks. Se on mukavaa.

        Omat aikaisemmat kokemukset ainakin on, että kaikki naiset ei sitä enää halua nuoltavan.


      • nuoleminen
        Jake kirjoitti:

        Meillä tuo nuoleminen on ihan ykkösasia! Kumpikin osapuoli nauttii kun pillua nuollaan. Mutta pepunnuoleminen, mites on? Meillä sitä saa vapaasti "kielettää", onneks. Se on mukavaa.

        Omat aikaisemmat kokemukset ainakin on, että kaikki naiset ei sitä enää halua nuoltavan.

        se vasta kivaa onkin.. meillä siitä saa nauttia kumpikin osapuoli.. se tekee nannaa..:D


      • Anonyymi
        nuoleminen kirjoitti:

        se vasta kivaa onkin.. meillä siitä saa nauttia kumpikin osapuoli.. se tekee nannaa..:D

        Nuole ja juon pissan imen kullia imen spermat vitusta monen


    • Michael

      Ei kaikki miehet varmaankaan tykkää nuolemisesta eivätkä kaikki naisetkaan. Mutta minusta ennen tällaista nuolemista/imemistä olisi kiva, jos pikaisesti vähän käytäisiin pesulla. Ei ole todellakaan houkuttelevaa nuolla kenenkään likaista tavaraa...

      • en nuole

        En tosiaankaan. Joskus joku nainen on halunnut siitä huolimatta ottaa minulta suihin. Kyllä muuten sormittelen ja hieron sitä, mutta en nuole. Kukaan ei ole jättänyt minua sen takia.


      • utelias olen vain
        en nuole kirjoitti:

        En tosiaankaan. Joskus joku nainen on halunnut siitä huolimatta ottaa minulta suihin. Kyllä muuten sormittelen ja hieron sitä, mutta en nuole. Kukaan ei ole jättänyt minua sen takia.

        JOS minä jättäisin mieheni suuseksin puutteen takia, en kyllä kertoisi, että jättäisin hänet suuseksin puutteen takia. Montako kertaa sinut on jätetty muusta syystä...?


      • mennessä
        utelias olen vain kirjoitti:

        JOS minä jättäisin mieheni suuseksin puutteen takia, en kyllä kertoisi, että jättäisin hänet suuseksin puutteen takia. Montako kertaa sinut on jätetty muusta syystä...?

        kerran. yritin iskeä naisen työkaveria, jota en tiennyt. (Siis työtapaturma).


      • nainen20

        Minä en tykkää että pilluani nuollaan, eikä tykkää mieheni nuolla sitä joten hyvä meille :)


      • hgjhku
        utelias olen vain kirjoitti:

        JOS minä jättäisin mieheni suuseksin puutteen takia, en kyllä kertoisi, että jättäisin hänet suuseksin puutteen takia. Montako kertaa sinut on jätetty muusta syystä...?

        Totta.. Minä juuri pari kk sitten jätin miehen siksi, ettei antanut suuseksiä. En tietenkään kertonut oikeaa syytä. Ehkä olisi pitänyt.


      • Anonyymi

        Minä taas tykkään että ei ihan vasta pesty ole, pitää ollakin vähän makua.


      • Anonyymi
        mennessä kirjoitti:

        kerran. yritin iskeä naisen työkaveria, jota en tiennyt. (Siis työtapaturma).

        oliko tapaturmavakuutus voimassa


    • Sepe

      Voin vastata vain omasta puolestani, mutta minä pidän molemmista, eli nuolemisesta sekä sormettamisesta.

      Olen huomannut, että molemmilla tavoilla saa naiselle herkemmän tyydytyksen kuin perinteisellä yhdynnällä. Ja minusta on kiihottavaa katsella ja kuunnella todella hekuman kourissa oleva naista.

      • tarkka

        nuoleminen on kivaa mut räntyn täytyy olla ehdottomasti posliini...ei mikään vuoden puutarha.


      • Anonyymi
        tarkka kirjoitti:

        nuoleminen on kivaa mut räntyn täytyy olla ehdottomasti posliini...ei mikään vuoden puutarha.

        Totta, karvat estävät tehokkaasti kielen tuntuman ihoon, kuin frotee pyyheliinaa tai mattoa nuolis ja nuolematta se sitten jää, kun eihän siitä nautintoa saa.


      • Anonyymi
        tarkka kirjoitti:

        nuoleminen on kivaa mut räntyn täytyy olla ehdottomasti posliini...ei mikään vuoden puutarha.

        .. ja jossa vielä satiaisiakin vipeltää


    • selvää asiaa

      Jos mies ei tykkää nuista molemmista on hänellä jotain salattavaa... ;)

    • Lassie_Style

      Eihän se ole se pillun nuoleminen sinällään, muutenhan me kaikki äijät varmaan nuoltais paremman puutteessa jotain tomaatin siivuja päivät pitkät. Se lähtee niistä kiksien määrästä jota saa kun näkee mitä mielihyvää saa muijalleen aikaseksi. Se on jotenkin hienovaraisempi ja tarkempi tie kliimaksiin ihan aktiin verrattuna. Ensimmäisiä kertoja kun sitä teki niin kiinnitti enemmänkin huomiota siihen makuun ja hajuun, mutta sen jälkeen kaikki huomio on siinä että mistä olettaa muijan tykkäävän ja nauttii itse siitä nautinnosta jota muija kokee.

    • Jooseppipuuseppäelmeriina

      uuuuhh.. mikäs sitä nuollessa kun se maistuu niin ihanalle..;).. ja sit kun saa vastapalveluksia..;)

      • Anonyymi

        .. ja vaikka ei vastapalveluksia saiskaan


    • kyllä

      mutta todettava on, että tavaran maussakin on eroja. Vaimoa nuolisin mielelläni kun maistuu niin hyvältä mutta hän taas ei liiemmin välitä hommasta. On sitten speciaali hetkiä varten...

      Aiemmin on ollut tapauksia, että saisi nuolla vaikka kuinka paljon mutta ei vain ollut minun makuuni.

    • meininkiä...

      Aivan mahtavaa!!!!
      Mä voisin nuolla mun tyttöä vaikka koko päivän...!!!!!

      • Anonyymi

        Lapseensa sekaantuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapseensa sekaantuja!

        .. JEEEEEEEEEEEE


    • kaikkien puolesta

      eiköhän meitä vielä jokunen oo, jotka eivät pimppaa niin välitä nuoleskella. Noin äkkisältään tulee ainakin homot mieleen...

    • kuuluu asiaan

      Kohdalleni sattunut "pinpannuolijat" ja molemmista tuntunut kiihottavan hyvälle ja sormettaminen sehän vasta mujua, kun mies taakaapäin ja sormeilee samalla, aih voih, ettäää
      tekee taas mujua..

      • joka nuolisi

        Tekee nääs hitsin hyvää, silloin orkku tulee hyvin maukkaasti, miehestäkin tuntuu hyvälle ku saa kunolla lipsutella:))


    • ....

      kumpaaki ;)

      • Anonyymi

        Rakastan nuolla vaimoni poslinipillua, ja kuulla kun hän vilkisee ja kerjää lisää.


    • seksiä harrastava

      Rakastan sitä kun mieheni nuolee ja sormeileen pimpsaani seksin aikana.

    • Onse niin ihanaa

      suihkunjälkeen 69 asennossa kun,mieheni nuolee, sormettaa sekä hieroo kliktaa ja minä imen sekä runkaa aina sen jälkeen pitkäkestoinen pano.On senjälkee tosi hyvänolon tunne voidaan ottaa jopa uusiksi

    • rausku11111

      Miehestäni on tullut aivan mahtava nuolija. Ihan sairaan hyvän tuntuista kun se lipittää kiltaani. Varsinkin jos olen kontillani ja se imee mua takaapäin. Lipittää häpyhuulia ja klitaa ja nuolee peräaukkoani. aaaah... Viimeksi tänään sain perusteelliset nuolennat.

    • tosi hyvää on

      joo tykkään molemmista pimsan nuoleminen on tosi kiihottavaa

    • Tyttö20weeee

      Minäkin tykkään nuolla pillua, sormettaa ja pidän myös että minulle tehdään samoin ;)

      • Voi kuin nuolisin sun pilluasi pitkään. Ihan rakastan sitä. Tahdotko? Laita viesti mulle..


      • kirsti101
        drilliand kirjoitti:

        Voi kuin nuolisin sun pilluasi pitkään. Ihan rakastan sitä. Tahdotko? Laita viesti mulle..

        tule ystävä hyvä ja nuole mun posliini pilluani


      • kirsti101 kirjoitti:

        tule ystävä hyvä ja nuole mun posliini pilluani

        Hei kirsti101 haluaisin tulla nuoleen sinun posliiniasi.Laita viestiä .


      • Anonyymi
        kirsti101 kirjoitti:

        tule ystävä hyvä ja nuole mun posliini pilluani

        .. me too!


    • kielettäjäjannu

      Kyllä se on kivaa, kunhan on puhdas pimpsa. Eli suihkun kautta vällyjen väliin:)
      Naisissa tuntuu olevan sekä että..Viimeisimmät 4-5 kumppaniani ei ole jostain syystä antaneet nuolla, mikä sinänsä on harmittanut:/
      Mut no, kuka mistäkin.

    • Ollaan nuoripari

      harrastetan paljon suuseksiä.Käydään ensin suihkussa senjälkeen ryhdytään toimeen ja lopuksi otetan kunnon pano.

      • Jeeees! Eläköön suusex!


    • topi..........

      Kivaa 30v on harrastettu joskus kielen alaosa kipytyy ja joskus niska..
      Pari kertaa kaverikin auttamassa,
      Hellästi koskettaen ja kun vatsa vääntelehtii orgun kourissa on
      kiva soittaa klitokriksen kieltä ..ihanaa ja vaimo kulta varmasti saaaaa

    • 112233

      Kyllä pimpin nuoleminen on kivaa hommaa varsinkin kun se oikein märkä.

    • Onse niin kiva

      nuoleskella ja selata pimpinhuulia olis,kun raamattua lukisi.Jos vielä olisi sellaiset oikein isot ja riippuvat silloin vasta touhua riitäisi.

    • ainahaaveilen

      Varmaan ois ihan mahtavaa, mut ku oon forever alone... btw yks tyhmä kysymys: Mistä tunnistaa ns "seksihullun naisen" en haluis mitään tunnottoman tussun pihtaria :DD

    • Ihan parasta puuhaa..Tykkään!!!!

    • Haitannekko tuo

      kettään jos puhasta pimppiä nuolee ja toinen siitä nautii.

    • 112233

      Kyllä pimpin nuolenta on ihan hyvää.

    • Kokenut nainen

      Onko sen mukavampaa,kun suihunjälkeen lipittää puhdasta munaa ja runkata, elämän kumppani nuolla ja sormettaa pimppiä. Kyllä tekee molemmille namia

    • Molemmat käy. Puhtaan (ja siistityn) pillun nuoleminen on ihanaa.

    • yx vaan

      voi kun sais.mun kaveri ei suostu,eikä ihme kyllä suostu,et mä otan hältä suihin.vaik me sentään käydään aina suihkus/saunas,ennen sänkyyn menoa.

    • kaikki noi

      kuuluu tietenkin kunnon rakasteluun itte en vois kuvitellakkaan ettenkö nuolis naista peruustelisesti se saa antaa lisäpontta aah´'

    • Aina ajankohtaiset aloitukset pompsahtavat näköjänsä ylös.

      Olen kuullut, että on olemassa miehiä, jotka eivät tykkää antaa naiselle suuseksiä. Yksi mies jopa väitti vaativansa vaimoltaan kullin imemistä, mutta sanoi pillun nuolemisen olevan kuvottavaa.

      Minä tykkään kyllä nuolla pillua. Joskus sitä jaksaa tehdä kauankin, vaikka kieli siinä tahtoo väsyä, joutuuhan siinä liikuttamaan kieltä koko ajan stimuloinnin säilyttämiseksi. En tykkää sormetella, koska siinä ei ole juurikaan tuntumaa. Kielellä klitoriksen löytää hupun alta helpommin ja stimuloinnin voimaa pystyy säätelemään helpommin kuin sormin.

      Puhtaan pillun tuoksukin on huumaava. Kasvot kastuvat väkisinkin aivan märäksi, mutta eipä se haittaa. Kiihkosta vääntelevä nainen heiluttelee jalkojaan poskiani vasten ja lantio ei tahdo pysyä paikallaan, niinpä on otettava käsin ote naisen pakaroista ettei klitoris karkaa kielen ulottuvilta. Naisen kiihko pitää yllä omaakin kiihkoa ja kulli seisoo kivikovana, odottaen ja odottaen, kohta on hänen vuoronsa. Kun nainen on saanut suuseksillä muutaman orgasmin ja pääsen lopulta upottamaan kivikovan kullin litimärkään pilluun, saa kumpikin, sekä mies että nainen, TÄÄÄÄYTTYMYKSEN!

    • nainennnnnnd

      kyllä naisetkin tykkäävät nuolla herkku pillua nams

      • Anonyymi

        Parasta, kun näkis kaks naista nuolevan toisiaan. Niin siistiä, vaikka vain katsoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta, kun näkis kaks naista nuolevan toisiaan. Niin siistiä, vaikka vain katsoisi.

        yrrrjööö


    • minä

      hyi

    • Roger77

      Sormettaminen minulle on osa suuseksiä. Tykkään siitä kovasti kuin myös tytöt joita nuolin ja sormetin. Sekin taitaa olla taitolaji. Jos osaa, se on ihanaa molemmille. Siis, tykkään myös sormettamisesta. Nammm!

    • Arska58

      On niin ihanaa nuolla pimppiä. Kostuu kivasti ja kiva tulla aisään sen jälkeen.

    • 20 vuotias

      En tykkää hyi. Siitä saa vielä jonkin hirveän taudin. Sinne survotaan vaan munaa. Itseäni kuvottaa ajatus nuolla kusista pimppua, josta on valunut menkkalimaa ja hiertänyt housuissa.

      • Anonyymi

        itse asiassa pillu on puhtaampi kuin oma suusi, niin että on huomaavaista olla viljelemättä tauteja pilluun, mutta käytäthän kumminkin kortsua kun survot kyrpääsi pilluun, näin säästät naisen ikäviltä taudeiltasi.


    • Peruspertti

      Mä en oikeastaan pidä.

      Riippuu tietysti millainen pimppi on tarjolla. Nuoren naisen tuore pimpura maistuu kuitenkin ihan erilaiselta kuin elähtäneen 50 kotirouvan.

      Ja baari-illan jälkeen maistuu yleensä perus takaapäin seksi.

    • hellu4

      Mun mieheni ei tykkää. Entisen kanssa kuulemma maistu pahalle ja mun kanssa ei oo ikinä edes kokeillut. Vähän kyllä ärsyttää, koska musta se ois tosi kivaa ja nautin siitä tosi paljon. No mutta, eipä saa äijäkään tästä syystä suihinottoja..

      • Anonyymi

        Mun äijä ei pane, ei suuseksiä eikä sormettamista. Ei halaa eikä suukottele. Syö ruokaa ja makaa. Taidan erota vaikka ollaan jo eläkkeellä.
        Miestä tekee mieli😄


      • Anonyymi

        Voi harmi. Sehän on ihan parasta. Haluutko kokeilla taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äijä ei pane, ei suuseksiä eikä sormettamista. Ei halaa eikä suukottele. Syö ruokaa ja makaa. Taidan erota vaikka ollaan jo eläkkeellä.
        Miestä tekee mieli😄

        Mä voisin nuolla sun pillua ja naida sua takapäin että laukeat👍😍❤️👍


    • Tykkään molemmista.
      Siistitty ja puhdas pillu on kivaa nuolla. Ja sormettaa, naisille saa ihanat orkut.

    • tuhvelo1

      Musta on ihanaa kun mun pimppiä nuollaan ....tulee ihan olo kun olisi taivaassa ja sit saa kiemmurrella ja vatkata pimppiään miehen suuta vasten

      • pallit täynnä..

        No moi!!Millonkas mä pääsen sun alle..saat vatkata oikein kunnolla kiimapilluasi naamaani vasten...ja mä nuolen sun kiimanesteitä..


    • tuhvelo1

      moi moi pallit täynnä,toihan kuulostaa tosi kuumalta mut eiks hyvää kannata aina
      odottaa.....sitäpaitsi mulla on oma kulta jonka naamaani mä pimppiäni hinkkaan
      mut ei vieraskaan naama pahaa tee....

    • N40+

      Ah on ihanaa kun mies osaa nuolla ja sormettaa... Ja tietysti sheivaan ja käyn pesulla ennen puuhastelua että toisen on mukava antaa parastaan... Sormettamisessa on vain se että siinä saa mies äkkiä kasvoilleen nesteet kun olen hieman herkkä saamaan.
      Vanhemmiten siitä oppinut nauttimaan vielä enemmän niinkuin suuseksin antamisestakin mutta molemmista haluan nauttia erikseen.

      • haluan ystävystyä suhun


    • tuhvelo1

      älä muuta sano tais toi nim.pallit täynnä nyt nukahtaa täysin tai sit se on suorittamassa kyseistä tehtävää mitä mulle ehdotti. Kuunnellaan jos se vaikka heräisi eloon ja sais siltä tekstariseksiä..........

    • N40+

      Niin tai sitten meni pupu pöksyyn... ;p
      Argh ei pitäis lukea/tekstata tälläsii kun heti alko tekee mieli... :)

      • haluaisin sua terv makeline


    • pipari on pop

      Joku tais aiemminkin jo mainita, ettei pelkästään se pillu vaan se nainen :D Itsekin kovasti tykkään nuolla ja pitää hyvänä. Joskus jopa enemmän kuin vaimo "tarvitsee". En vaan aina malta lopettaa sitä, vaikka rouva olisi orgasmista solmussa ja pyytää lopettamaan... No, sit pidetään tauko ja jatketaan myöhemmin :D

      Mutta joo, kertakaikkiaan mukavaa hommaa ja se pitää tehdä huolella, kun siihen alkaa. Ja pyllyäkin myös.
      Se saattaa olla jollekin naiselle arka paikka, mutta jos siihen vaan antautuu, niin uskon, ettei monikaan nainen pety.
      Puhtaus tietenkin on suotavaa molempien juttujen kohdalla tärkeää. Sekin kertoo mun mielestä kunnioituksesta kumppania ja varsinkin puolisoa kohtaan

    • kiim1

      tietysti molemmat sopii miehille

    • Impulsiivinen Sonni

      Puhdasta pimpsaa on kiva nuolla, naisen kiihotus kiihottaa minuakin.

    • -68

      Nuoleminen on aivan mahtavaa.Nautin nuolla ku voi samalla seurata kuinka nainen alkaa lähestyä orgasmia ja vähän ennen survaisen melan juurta myöten pimpsaan, orkku on mahtava.Sit heti perään uutta kieltä ja nainen lämpöseks, sit uuteen nousuun ja molemmille viel orkut;)

      • Anonyymi

        Ai ku olis ihanaa olla nuoltavana


    • ymp, leik m.

      Pidän nin pirusti pillun nuolemisesta, kun nainen avaa estottomasti reitensä tehden tilaa miehelle niin sormetan ensin kosteaa karvan verhoamaa rakoa, naisen kostuessa lisää ryhdyn nuolemaan pitkin lipaisuin, ottaen välillä häpärit huulieni väliin, toki nuolen myös puhtaan pepun kieleni pyörii herkällä reiällä naisen voihkiesa nautinnosta. Pidän toki kun kaluani, pallejjani nuolllaan.

    • the95

      se on pillu eikä mikään pimppi, se on lapsellisesti sanottu

    • Molempi parempi.

    • tuhvelo1

      Musta on ihanaa oikein avautua miehelle avata reitensä ja levittää pillu aivan levälleen johon mies sitten työntää kielensä ja alkaa imeä...uuuhhhh

      • Anonyymi

        Aaaah.! Tekis mieli


      • Anonyymi

        Meillä pimpin nuoleminen ja imeminen alkoi jo varhaisessa seurusteluvaiheessa. Kerran kysyin tyttöystävältä, että saanko suukottaa pimppiä. Ja sain luvan. Siitä alkoi pitkä pimpinnuolemisjakso, jossa vanhenimme yli 30 vuotta. Aina maistui yhtä hyvältä!
        Tämä oli muuten molemmille uusi kokemus, kun aloitimme.
        Itse en montaa kertaa suuseksiä saanut, mutta se olikin sitten huimaa. Vaimo imi ja lutkutti kullia, niin suuhunhan se mälli lensi, vaikka piti lla osa esileikkiä!
        Vaimolle suuseksin saaminen oli orgasmin kannalta tärkeää. Yhdynnässä han ei juuri saanut.
        Se pimpin tuoksu tai maku; jos rakkaan pimppi ei tuosu suihkusaippualta,v aan naiselta, niin minua se ei ainakaan haittaa! Päinvastoin! Siinä on kiimaisen naisen maku ja tuoksu!


    • tosi paljon

      Kaikista en tiedä, mutta minä tykkään nuolla jos on siisti ja tuoksuu ”naiselle”.
      Ovuloivassa puhtaassa pimpissä on erityisen kiihottava tuoksu ja maku.

      Sormen työnnän sisälle vain naisen pyynnöstä enkä tykkää siitä, mutta klittaa on kiva ”sormettaa”.

    • nuoltu

      Rakastan kun nuollaan. Mies aloittaa aina imemällä nännejä, ja saa jo alapään märäks, hitaasti siirtyy alemmaksi ja oikein kiusoittelee suutelemalla reisistä ja klitan vierestä. Ite tykkään kun nuollaan pitkillä hitailla vedoilla..sitten sormettaa vähän ja kun on oikein märät sormet, laittaa ne pyllylle ja hieroo sen suuta ja pikkuisen työntää sisään,silloin tulen heti. Ekan kerran olin vähän hämillään, kun sormi sujahti pyllyyn, mutta rentouduin ja sain melkein heti. Nyt en luopuis siitä.

      • Anonyymi

        Toi on hyvä. Opetatko minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on hyvä. Opetatko minua?

        Jos olet nainen, voin opettaa


    • kaikki miehet?

      ”että tykkääkö kaikki miehet nuolla”
      —mihin tarvitset tuollaista tilastotietoa?

      Kaikki ei tykkää mutta virallisen tutkimuksen mukaan 87,3% viriilissä iässä olevista tykkää jos se kannattaa.
      Alaikäisistä ja vanhuksista enempi harvat tykkää. Nuorimmat imee mieluummin tissiä ja papat ei muista missä se on.

    • mielellään

      ite ainakin rakastan nuolemista! jos kanta-hämeen alueelta löytyy joku halukas joka haluis nuoren miehen reisien väliin niin ei muutaku rohkeesti yhteyttä!! [email protected]

    • masi2

      onko pirkanmaalla naisia ketkä tykkää nuolemisesta,olen halukas nuoleen ,100%
      vaitiolo .Rohkeesti [email protected] ja tavataan pian?

    • Sep2

      Pillun nuoleminen on aivan parasta hommaa. Vaimoni pitää siitä myös kovasti. Onneksi hänen pimppinsä on myös todella hyvän makuinen. Vaimolla on harvinaisen isot, paksut ja tummat pienet häpyhuulet. Ne on kiva nuolla ja imeä kiihotuksesta turvoksiin. Kiihottuneena vaimon pimppi on kuin reunoistaan violetti, mutta keskemmältä pinkki perhonen, jonka siipien kärkiväli on reilut kymmenen senttiä. emättimen aukosta valuva kiimalima ja ylempänä sykkivä klitoris täydentävät näyn. Joskus jopa laukean vaimon pimpsaa nuollessani.

    • pleasureman

      Pillua on aivan
      Mahtava nuolla ja imeä. Kun aloitan todella muodokkaan, leveä lantioisen ja isorintaisen xl vaimoni klitoriksen nuolemisen, kunhan ensin olen kuorinut sexyt liivit ja hipsterit pois ja näen siistin pienen karvoituksen pillun päällä, sitten otan klitoriksen huulien väliin, näykin ja imen hellästi niin ei siinä kauaa mene kuin vaimoni jo vaikeroi ja saan hänet tulemaan ja vaimoni pillu myös maistuu aivan ihanalle ja tätä voisin jatkaa kauan...Sen aikana kalu on aivan kivikovana varmaan muodotkin vaikuttaa kiihottumiseen ainakin itsellä ja vielä kivempi pillua on nuolla,imeä ja sormettaa 69 asennossa, tässä asennossa kun imee ja samalla kielellä nussii pillua niin ei mene kuin muutama minuutti niin vaimoni alkaa tulla ja samalla hänen peränsä painautuu kasvoilleni..... sen jälkeen onkin mahtavaa alkaa nussimaan kyrvällä :-) laskujeni mukaan vaimoni saa orgasmeja seksin aikana kaikkiaan 8 kertaa. Sen jälkeen on vaimoni paikat aika hellänä ja itse voisin vieläkin jatkaa hellimistä vaikka olenkin lauennut :-)

    • aloittelija

      Uskoo ken huvittaa, mutta nuolin ekaa kertaa viime yönä. Jäänyt tekemättä aiemmin koska silloiset tyttöystävät ei oo tykänny ajatuksesta... Ja jäin koukkuun, oisin voinut jatkaa koko päivän. Lisää vaan :)

    • On kiva tehdä nainen nuolemalla aivan hulluksi....kunnolla nuoltu nainen..tyytyväinen nainen...kiimainen vittu maistuu hyvältä..pidän myös siitä että saan nuolla tytön persereikää[email protected] nainen jos haluat vaihtaa ajatuksia, paa meiliä tulemaan

    • jäbbis

      Kyllä se pillun nuoleminen mukavaa on ja ei pyllyn nuolemisessakaan mitään vikaa ole. Itse tykkään enemmän nuolla jos on karvainen pimppa kuin poslaria;P

      • nuolija90

        Samaa mieltä jäbbiksen kanssa vielä rutosti parempi jos nainen istuu naamalla eli facesitting meininkiä! Meitsi diddaa isosti;D


    • Sumpsan Sulttaani

      Eipä se pettymyksiä ole tuottanut, kun kohtuudessa pysyy, kerran päivässä ja pari yössä

    • 65sex

      Itse olen 65vuotias mummeli ja pidän siitä kub käyn paskalla

    • pera4

      Se on kaikesta parhain että nainen istuu naaman päälle ja ottaa samalla kullin suuhun!

    • Meilläkin harrasteta

      Kyllä meilläkin harrastetaan suuseksiä mutta käydään ensin pesemässä kristallimalja ja kultakeppi puhtaaksi sitten vasta suukotellaan ja imeskellään.

    • Aviomies on

      aina tykännyt nuolla ennen panemista pimppini onkun alulämmittelyä ennen tosi toimia.

    • siltä että

      Sellanen kysymys vaan että tykkääkö kaikki miehet nuolla pimpsaa?
      # ei kaikki, varsinkaaan keskenkasvuiset, mutta kaikki tosimiehet nuolee. Posliinia en nuole, ne haisee pahalle.
      Ovuloivan pimpin maku on paras.

      Entäs sormettaminen?
      # typerää ja usein epäterveellistä pornoleikkiä likaisilla käsillä.

      • Jokaisella pimpillä oma tuoksu/haju, ei se niistä karvoista kiinni ole, posliinia on mukavampi lutkuttaa kun ei tunge karvaa suuhun=)

        Kannattaa aloittaa seksi suihkulla, molempi parempi ja siinä kun läträä nii alkaa aika luontevasti


    • Meeillä on aina

      myös tulevaisuudessa työvälineet pesty ja huudeltu ennen hommiin ryhtymistä

    • Sln

      Kyllä minä tykkään nuolla ja sormettaa. Kyllä on naisetkin tykänneet kun olen niin tehnyt.

    • hkllg

      Se että tämän sivuston muutamat kirjoittajat tykkäävät ei todellakaan tarkoita että suurin osa miehistä tykkäisi ;) lol

    • Anonyymi

      Mieheni tykkää erittäin kovasti nuolla klitoristani😁 orgasmin saan melkein heti. Olen ollut nyt vähän yli 20 miehen kanssa yhdessä ja kyllä tykkäsi litkutella pilluani.

    • Anonyymi

      Rakastan saada nuolentaa mutta saan sitä liian harvoin..kyllä siinä tulee erittäin märät orkut..parikin kertaa..

      • Täällä olis vapaaehtoinen, erittäin vapaaehtoinen :)


      • Anonyymi

        No eipä ole mun vaimo koskaan pyytänyt (onneksi) koska en todellakaan haluaisi.

        Saan kyllä vaimolle kunnon orkut nuolemattakin.


      • Anonyymi

        Tääl olis mies joka tykkää nuolla loppuun asti on ihanaa et nainen laukee märästi 😍


    • Kaikki miehet kenen kanssa olen ollut ovat tykänneet kummastakin hommasta.
      Paitsi yhtä lukuunottamatta mutta tämä johtui siitä että hän ei jaksanut nähdä vaivaa minuun kun oli kiire hoitaa oma itsensä ja jättää minut huomiotta.

      • Anonyymi

        No se mies ei tiedä nautinnoista mitään .itse nautin aloittaa nuolemaan hitain pitkin vedoin pitkin vakoa kohti klitorista jota kielellä nuolen ja välillä imien välillä naiseni sormettaa klittaa kun nuolen j a joskus työntelen sauvaa pilluun ja nuolen klitorista 😋t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se mies ei tiedä nautinnoista mitään .itse nautin aloittaa nuolemaan hitain pitkin vedoin pitkin vakoa kohti klitorista jota kielellä nuolen ja välillä imien välillä naiseni sormettaa klittaa kun nuolen j a joskus työntelen sauvaa pilluun ja nuolen klitorista 😋t wej

        Joo siinä sitten selvisi myöhemmin että hän oli hyper seksuaalinen ja se oli sitten liikaa minulle. Tykkään seksistä mutta se että koko ajan kellon ympäri ja vain toinen saa tyydytyksen ja minä en niin se ei toiminut.


    • Anonyymi

      Nainen 23 Tykkään nuolla pimpsaa sormettaa olen 54v mies 0409320389 whatsapp

    • Anonyymi

      Joo kyllä varmaan suurin osa tykkää nuolla pimpsaa. Itsekin tosi paljon ja usein se onkin se ainoa seksin muoto jota naiseltani saan. Välillä muija tosin tekee sellasen kieron tempun että käy kusella ja jättää pimpsan pyyhkimättä. Sitten pakottaa nuolemaan loppuun asti. Puhtaana maistuu kyllä paremmalle.

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun mua nuollaan ja sormetetaan..kiihottavaa ja siinä saa kunnon orkut ja kaikki paikat ihan märkänä..tykkään istua naaman päällä ja pieni parransänki antaa hyvän lisän nautintoon😍

      • Anonyymi

        Olisi ihanaa saada nuolla sun märkää kuumaa pillua sekä .aida sua kun olet saamut orgasmin kun olen nuollut sun pimppiä👍😍👍


      • Anonyymi

        mull keskjalkk kramppa, ku ois tommone dreamdonna ..


      • Anonyymi

        😍🍦siulaisii tyttösii🍯 sais olla miljuunii😍, ett miullekii ois yks🍯😍🙏


      • Anonyymi

        Mä vpisin nuolla sun pillua että saat oegasmin👍😍❤️👍


    • Tykkään todella. Parasta niin, että nainen istuu naaman päällä ja ratsastaa kielellä. Lopuksi jotain lelua apuna käyttäen sqruittaa väkisin suuhun.

    • Mnjaa, toki sitä nuolee jos on puhdas värkki j a nainen sitä haluaa. Yleisesti ottaen teen kaikkea mitä toinen tajuaa pyytää ja jos sattuu itse laukeamaan aikaisin niin sit on hyvä sormettaa naisella orkut.

      Saiskin pillua, mennyt monta vuotta jo ilman, ei vaan hirveästi jaksa panostaa kun on pokannut aikoinaan 35 muijaa,, saisi vuorostaan tulla nainen ja sanoa että mennään=) siis panemaan=)
      Hellyys ja hively on kivaa, haluaisin nykyään oikein ajan kanssa, kokeilla kaikenlaista mitä toinen haluaa, joku pieni ja nätti pimu voisi tulla ja sanoa että nyt iso mies, anna parastasi=) ja sais

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun mua nuollaan ja sormitetaan. Mun on vaikea saada orgasmi penetraatiossa, mutta suuseksin kautta se on lähes takuuvarma.

    • Anonyymi

      Herranjumala mää tykkään

    • Anonyymi

      Ei millään pahalla naisia kohtaan, mutta pitäkää se limainen kuvottavalle haiseva oksettava reikänne omana tietonanne älkääkä tyrkyttäkö sitä tallaiselle herkälle miehelle jolla on maku ja hajuaisti tallella. Ei minulla muuta.

    • Pillun nuoleminen on ihan parasta. Se on paljon muutakin kuin vain ohimennen pillun nuolaisemista. Ensin suudellaan ja nuollaan niskaa, kaulaa, rintoja, mahaa ja sisäreisiä. Vähitellen lähestytään pillua ja annetaan kielen käydä huulilla kiusoitellen, kunnes sitten siirrytään itse asiaan. On ihana nähdä miten naisen hengitys kiihtyy. Tahtia voi aina välillä vähän löysätä ja sitten taas kiristää. Sormia voi käyttää mikäli nainen niin haluaa ja myös pepunreiälle mutta vain jos se on naiselle ok. Tykkään katsoa kun nainen saa nuolemisesta kunnon orkun! Eikä se siihen lopu, jos nainen haluaa niin seuraava orkku laitetaan tulemaan perään...
      Tätä jatkan niin kauan kun nainen haluaa...
      Näin minä sen tekisin

      • Anonyymi

        Olisipa huikea tämä kokea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa huikea tämä kokea

        Minä olen aina valmis toteuttamaan tuon mitä kirjoitin...


      • Anonyymi
        1792 kirjoitti:

        Minä olen aina valmis toteuttamaan tuon mitä kirjoitin...

        paa viestiä osoitteeseen
        rakastettusi ät gmail piste com
        niin katsotaan oisko meillä jotain annettavaa toisillemme


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pimppi on niin syötävän suloinen, vastustamaton, toisaalta pimppi on lääke. Anna kun selitän sinulle nainen 23, ennenkuin tuomitset minut pervoksi runkkariksi pedofiiliksi ja ties miksi. Siis, naisen elimistö tuottaa luomu estrogeenia, oksitosiinia ja muita tärkeitä aineita ja siitä on omat havainnot positiivisesta vaikutuksesta minuun ja paras lähde on hyvin vaikeasti saatava pimppi. Oksitosiini vaikuttaa sitouttavan vauvan emotionaalisesti äitiin, kun hän imettää vauvaansa. Sillä on varmasti positiivinen sitouttava vaikutus mieheenkin, kun nainen imettää miestään.

      Tosin, ikäiselleni vanhalle hampaattomalle miehelle hyvin harvoin joku nuori nainen antaa pimppiään syötäväksi, joskus harvoin sellaistakin kumminkin sattuu. Haluni naiseen ei ole kadonnut, fysiikaltani se taas on, mutta se ei ole maailman tärkein asia ja se on osa luonnollista ikääntymis prosessia. Miehen erektio on mennyt aivan överiksi ja se on palvonnan kohde viagroineen, jos jonkinlaisiin vempaimineen ja suihinottoineen. Typpioksidi on merkittävä tekijä erektiossa. Naisen pisu sisältää ehkä parin, kolmen prosentin verran ureaa, hormoneja ja mineraaleja. Urea taas sisältää vähän alle viiskyt prosenttia typpeä, joten ..

      Vanhuus ei tarkoita sitä, etteikö voisi opiskella kaikkea mikä kiinnostaa. Kemia, lääketiede, biologia, astronomia, geologia, yhteiskunta, filosofia .. etc.

      - mies vm. 47

    • Anonyymi

      Syntymästä kuolemaan, uros on luotu nuolemaan,
      Nuollaan nuollaan ja käskemättäkin.
      Parastahan se sit on tietenkin jos nainenkin siitä kiksejä saa.

    • Anonyymi

      Kyllä tää vm. 1976 mies tykkää nuolla ja sormettaa.
      Itsellä ollut mottona, että naisen nautinnot ensin ja sitten omat vasta. Tai no, nauttiihan siit toisaalta itsekkin, kun huomaa ja aistii, että on jotenkin onnistunut asiassa. ??? Huokailuja, vavahteluja mainitakseni huomioitu...

      Ja, kun kunnolla tekee tämän, niin huomaa kyllä sitten siinä vaiheessa, kun ohajastaa kalunsa huulien väliin ja nauttii mitä tapahtuu...

      Jos sielt taustalta nyt joku Kalajokilaakson seudulla vaikuttava nainen huomaa tämän viestin, ja tuntee kaipaavan vaikka kertaisesti tälläistä huomiota ja kohtelua, niin laittaa viestiä; [email protected] ja kertoo ja kysyy... Olen mukava, savuton ja hyvin vähän alkoa nauttiva, sekä vaitolotaitoinen ruskeesilmäinen mies. Saat toki olla etäämpääkin, kun voin pian liikkua seudulla töidenkin takia...

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun saan nuolla puhdasta vähäkarvaista pimppiä niin että nainen laukeaa toivon että nainen ottaa mun seisovaa kyrpää suuhunsa että laukean👍😍❤️👍

    • Anonyymi

      voi kun ois ihanaa ku joku nuolis mua. mut oon vähä liia nuori..

      • Anonyymi

        Höpsistä, haluaisin herkutella sun pimpillä, bon appetit.


    • Anonyymi

      U­­u­s­­i s­­ek­­­si­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­ome­­en! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­i­. Il­­mo­­it­tau­tum­­inen ry­­­hmäämm­e tä­­äl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S2w6H5

    • Onhan tuo pillunnuoleminen ihan parasta. Vielä kun lähistöltä löytäisi vakiseuraa tuohon.

    • Anonyymi

      Sextape Jukka ei tykkää

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä. Etenkin heti sen jälkeen kun nainen on kussut.

    • Anonyymi

      Haluaisin nuolla ja imeä pillua, mutta naiseni ei halua. Itähesasta naista, joka haluais nuolentaa?

    • Anonyymi

      haluaisin nuolla pillun ja pyllyn nuorelta naiselta. mistä saisin? voisin maksaa siitä ilosta

    • Anonyymi

      Vaimo ei saa orgasmia kuin nuolemalla pillua ja mielelläni nuolen

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti kaikki miehet tykkää, homoja ei nyt tässä lasketa, ne tykkää ängetä kyrvän kenen tahansa suuhun halusi se tai ei vauvasta vanhukseen. Naisen herkullisin osa on pillu joka on syötävä aina tavatessa.

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe