Valheita ja totuuksia

Anonyymi-ap

Se on valhe, että minua rakastaisit.
Mieleni haluaisi siihen luottaa ja siihen haluaisin uskoa.

Se ei ole todellisuutta.
Ei voi elää satumaailmassa. Prinssi uljas ei minua pelasta. Niinhän kerroit ja se on se totuus.

Anteeksi se, etten ole vahva ja sorrun samoihin virheisiin. Samoihin pirulaisiin virheisiin.

Hassua kyllä, minulla on sinua ikävä. Pidän sinusta, vaikka olet aina niin ilkeä minulle. Muuten. En usko, että sinulla on yhtään enempää vara todeta, että olisin tottunut saamaan haluamani. En ole sellainen.

19

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin rakastan. Ei olisi muuten tämmöinen olo.kai sitten kasvatat minua.

• Anonyymi

Mutta minulla ei ole tarvetta tuoda sitä esiin.olen sen jo sulle kertonut. Nyt voit suhtautua minuun rennosti

• Anonyymi

Mikään täällä ei päde.

Tottakai tahdon, että oikea henkilö olisi elämässäni läsnä. Häneen tahdon korjata välini. En uskoa kaikkien palstahemmojen ilosanomaa rakkaudesta. Jos ihminen ei itse ymmärrä olevansa tärkeä minulle, niin, että "voisin melkeinpä pikkurillin antaa itseltäni katkaista (ei vaatimuksia tästä kiitos)", niin omapa on häpeänsä. Antaisin anteeksi samantuen ja olen antanut, jopa sen vihasi, minkä tunsin.

• Anonyymi

Myönnän olleeni vaikea kaikin tavoin. Ärsyttävän vaikea. Olit oikeassa asioista tosin jo silloin. Henkeäsi minä rakastan. Nimittäin olit välillä kylmä ja välinpitämätönkin.

Toivoisin, että saisin sinusta kuulla. Olet tärkeä minulle.

Ja kyllä, tapanani on kuunnella valheita. Koetan opetella.

Enkö minä edes osaa välittää, että kirjoitan nämä.

• Anonyymi

Ja en. En luota sinuun palstan ulkopuolellakaan. Olen odottanut vastaustasi ainakin viisi vuotta. Viimeksi olit tekemisissä, jotta sait näyttää, että sinä halusitkin jättää ystävyytemme ja etten se ollut edes minä alunperin. Jihuu, voimakas ja vahva mies. Hullug naiset pitää laittaa ojennukseen. Ymmärrän.

Kaikesta siitä ylenkatseesta huolimatta aina vain kiusanasi. Se voi kääntyä omaan nilkkaan. En sitä goivo, mutta en minä tahallani kaikkea sitä tehnyt.

• Anonyymi

Ja sekin. Siinäkin sitten pääsit olemaan oikeassa. EN L U O T A. EN PALSTALLAKAAN.

en tiedä minkälaisena lahjana ihmiskunnalle pidät itseäsi. Olet ihminen. Et muuta.

• Anonyymi

Tiedätkö. Annan sinulle aina anteeksi.
      Sitä on aito rakkaus. Ilman mies-naisviritelmiäkin.
      Se rakastaa, vaikka toinen jatkuvasti rikkoo luottamusta. Se ei ole ihan kehen tahansa. Eikä se ole kaikille jaossa. Se on enemmän kuin tämä maailma tässä.

• Anonyymi

Minä haluan luottaa sinuun. Ei se vastuu siinä ole yksin minussa. Ei minun tarvitse kehittyä ja mennä mutkalle. Luottamus ansaitaan puolin ja toisin. Haluaisitko sinäkin?

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta tippakaan oman lapseni ikäinen henkilö, ei ole koskaan kiinnostanut!

• Anonyymi

Toivoisin toki, että itse kokisit, että haluat olla tekemisissä. Etten anelisi ja pyytäisi. Sen ei kuulu mennä niin.

Minun rukoukseni on, että kuulet minua ja, että sydämestäsi ja kaikesta tunnet iloa siitä, että olen osa elämääsi. Ja uskallat olla ilman suojamuuria. Voit luottaa, olen vain iloinen sinusta. Aidosti ja vilpittömästi.

• Anonyymi

Empä ole ketään väittäny rakastavani omasta mielestäni en moista taitoa osaa kuin rakastaa kuulemma pitäisi osata ensin rakastaa itseään

• Anonyymi

Elämä on aika ihmeellinen juttu. Toivon, että lopettaisin odottamisen ja jatkaisin elämää. Niinhän sinäkin teet ja olet tehnyt.

Silti, olet ja tulet olemaan aina rakas sydämessäni ❤️

• Anonyymi

Anteeksi, jos pahastutin mielesi. En ymmärrä kaiken tarkoitusta. Tiedätkö. Autoit minua jaksamaan elämää. Sain olla hetken irti todellisuudesta. Ja se silloin auttoi.

Sinä olet arvokas, ainutkertainen minulle. Sanon aina hyvästi, siksi, koska sinäkin, ajat minut aina pois, kuten minä sinut.

Jos rakastat yhtä paljon kuin minä sinua, pitäisihän minun voida sinuun luottaa.

• Anonyymi

Piditkö itse siitä laulusta jonka laitoit? Mitä se sinulle kertoo ja edustaa? edustaako se musiikkimakuasi? Sellaisia kysyisin ja, mitä muutoin kuuluu? Olethan voinut hyvin?

• Anonyymi

Minä en ole koskaan olettanut, että oman lapseni ikäinen rakastaisi minua ja minun on mahdotonta rakastua oman lapseni ikäiseen.

• Anonyymi

Hyvä :) kaikkea hyvää elämään.

• Anonyymi

Ei luultavasti jos susta tolta tuntuu

• Anonyymi

Näin tällä palstalla asioita. Niissä sanoit rakastavasi minua. Se tuntui hyvältä. Lankesin siihen heti. Olisin halunnut uskoa siihen, jos totta puhutaan. Samalla tiesin, et niin ajattele. En halunnut odottaa ihmistä, joka ei halua olla totta. Samalla se ihminen on totta, mutta ei niin kuin olisin halunnut olevan. Aito rakkaus on sitä, että antaa toisen olla sitä mitä on. Päästää vapaaksi. Haluatko niin? Ihan miten sinä tahdot. Se saa minut surulliseksi, mutta mikä tekeekin sinut onnelliseksi. Se on parasta aina.

En voi elää elämää, jossa yritän pitää jalkaani oven raossa, eikä anna sen sulkeutua, silloin, kun se tahtoo niin.

Rakastan sinua. Anteeksi se, että niin on.

• Anonyymi

Yksi asia, mihin tarvitsen vastauksen. Kerro, mitä sinä haluat ja toivot?

Kaipasin sinua vuodesta toiseen. En tiennyt miksi niin kovin. Ja miksi en vain voisi päättää valita toisin? En vain voinut päättää valita. Sitä ei voinut päättää valita.

En tiedä mitä kaikki tarkoittaa, aina ei tarvitsekaan.

En sinua hylkää. En ikinä hylkäisi sinua, jos sinä itse et tee minulle niin. Ei tarvitse päättää mitään suuria. Haluan sinut vain elämääni.

Olen kuitenkin elänyt vuosia niin, että vaikenit minulta. Tottakai odotan, että saisin kuullla sinusta enemmän.

Mutta, sehän riippuu sinusta. Kirjoitatko minulle? Toivoisin sitä todella. Siihen ensimmäiseen alkuperäiseen sähköpostiin. :)

Ja jos päätät jatkaa silti vaikenemista. Ansaitsenko kuitenkin jotain muuta kuin odottamista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      133
      5857
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      44
      5702
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      53
      4457
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      4008
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3424
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      92
      3334
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3291
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1612
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1170
    Aihe