Mitä tapahtui

Anonyymi-ap

Silloin syksyllä 2008

33

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Savustus.. Mihinköhän minut haluttiin ja kuka. Se on se, kiristäjä.

• Anonyymi

Kamalaa tuskaa tämä.. Tunteissa vellominen..

• Anonyymi

Panin appiukkoa.

• Anonyymi

Noh...Eiköhän kaikki selviäisi, jos juttelisimme. Kertoisin oman näkemykseni ja sinä oman näkökulmasi.

• Anonyymi

Kannattais soittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais soittaa

Miksi aina minä? Olen "haavoittuneessa" asemassa. Hän on vahvempi. Hänellä on asiat hyvin. Olisin halunnut selvittää silloin asioita, Hän pakeni vastuuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina minä? Olen "haavoittuneessa" asemassa. Hän on vahvempi. Hänellä on asiat hyvin. Olisin halunnut selvittää silloin asioita, Hän pakeni vastuuta.

Tää on jotain ”demarikieltä” ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on jotain ”demarikieltä” ?

Mitä henemettiä palstaäijän haastattelija

• Anonyymi

Vaikka mitä. Mut en täs niit kerro.

• Anonyymi

Mä aloitin yläasteen.

• Anonyymi

Eipä ihmeempiä olin paljon sairaalassa äitin tukena. Olin todella yksinäinen.

• Anonyymi

Olen lukenut että jotain salattuja oikeudenkäyntejä on ollut noilla main. Ei ehkä ollut juuri tuo vuosi. Lähdekään ei ole erityisen luotettava.

• Anonyymi

"Kaikki tiet vie Loviisaan". Ja loviisalaiset toisten rahat. Kuulemma. ;)
        -oljenmuotoinenpillipussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedustelija on ”hieman” hakoteillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootteko tiedustelijat koskaan tunteneet minkäänlaisia tunteita itse kehenkään vai oletteko täysin tunteettomia kivinaamoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullekaan sano mitään Loviisa tässä yhteydessä. Ehkä se on jotain hybridihämäystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullekaan sano mitään Loviisa tässä yhteydessä. Ehkä se on jotain hybridihämäystä.

Onko hybridihämäyksen työntekijöillä laisinkaan itsellään siviilielämää, ihmissuhteita, tunteita muita ihmisiä kohtaan? Meinaan, että elävätkö he itse niin kuin muita vaativat elämään eli ei laisinkaan ihmissuhteita, ei tunteita, ei seurustelua, ei ihastumisia, ei siviilielämää laisinkaan? Jos ette itse elä näin niin miten voitte sitä toisiltakaan vaatia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hybridihämäyksen työntekijöillä laisinkaan itsellään siviilielämää, ihmissuhteita, tunteita muita ihmisiä kohtaan? Meinaan, että elävätkö he itse niin kuin muita vaativat elämään eli ei laisinkaan ihmissuhteita, ei tunteita, ei seurustelua, ei ihastumisia, ei siviilielämää laisinkaan? Jos ette itse elä näin niin miten voitte sitä toisiltakaan vaatia?

Tekevät vain mitä on käsketty. Kun muutkin tekevät, niin luulevat, että se on joku lieventävä asianhaara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevät vain mitä on käsketty. Kun muutkin tekevät, niin luulevat, että se on joku lieventävä asianhaara.

Onkohan se normaalia, että ihmisillä ei ole MITÄÄN tunteita ikinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se koskaan terveen kirjoissa ole varmaan ollutkaan, tämä vuodatus mihin ikinä liitykään on nimittäin vähän veren kaivelua nenästä. En väitä tietäväni mistään mitään, mutta en ihmettele jos katoais taivaan tuuliin yhtäkkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se koskaan terveen kirjoissa ole varmaan ollutkaan, tämä vuodatus mihin ikinä liitykään on nimittäin vähän veren kaivelua nenästä. En väitä tietäväni mistään mitään, mutta en ihmettele jos katoais taivaan tuuliin yhtäkkiä

Loviisan mainitseminen veren kaivelua nenästä? Ei sillä että Loviisa kertoisi minulle mitään, mutta kerrohan sinä, mikä Loviisassa on niin tulenarkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se normaalia, että ihmisillä ei ole MITÄÄN tunteita ikinä?

Ei se normaalia ole tietenkään. Tiettyihin ammatteihin on kuitenkin pääsyvaatimuksena jo tuon kaltainen luonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli kyllä tästä nyt yks mahdollisuus mieleen, josta olen muualtakin ohimennen lukenut. Pitääkin alkaa tarkemmin lukea noita sinänsä sekavan kuuloisia viestejä tuolta kirjoittajalta.

• Anonyymi

Eipä kummempia. Olin hieman väsähtänyt pikkulasten äityli, joka teki puolipäivästä opetushommaa ja oli löytänyt netin keskustelupalstat.

• Anonyymi

Muutin P:llä alkavaan maahan.

• Anonyymi

Oli taantuma moni jotka yritti aloittaa yritystoimintaa tuolloin ei olisi sitä voinu hankalampaan rakoon yrittää

• Anonyymi

istuin sylissäsi

• Anonyymi

Wau, löytyyköhön netistä ainoatakaan palstaa, jossa saa siviili siviilielämässä olla rauhassa ja ilman politiikka-ja sotapropagandaa?

• Anonyymi

Wau, ilmeisesti poliitikoilla ei ole laisinkaan inhimillisiä tunteita. Eivät tunne ikävää, iloa, surua, himoa, ihastumista. Ei ole ainoatakaan ihmissuhdetta, euvät keskustele siviilissä kenenkään kanssa sanaakaan. Seksielämää ei ole. Missään eivät käy, mitään eivät harrasta.

• Anonyymi

Mitenköhän noi Supon etsivät saavat käydä seksiä harrastamassa työajalla kun kohdehenkilöt eivät saa harrastaa seksiä edes vapaa-ajalla eivätkä saa tuntea minkäänlaisia tunteita kehenkään ikinä. Pitäis vaan elää selibaatissa koko elämä ilman mitään tunteita ja ihmissuhteita.

• Anonyymi

Oho.

• Anonyymi

Sain ekan vakituisen työpaikan ja aloitin terapian. Olis voinu olla parempikin vuosi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      133
      5857
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      44
      5702
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      53
      4457
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      4008
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3424
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      92
      3334
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3291
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1612
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1170
    Aihe