Sulle mies😔
Jos haluat, että otan suhun yhteyttä. Niin laita joku yhteinen tunniste.
Minä oikeasti teen sen, jos sinun puolelta löytyy halua.
Laita vaikka, mistä ollaan kiistelty tms.
Taas poistui mun viesini
46
505
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mistään ole kiistelty
- Anonyymi
No, mistä ollaan keskusteltu? Millä kysymyksellä lähestyit minua?
- Anonyymi
En halua enää ☹️
- Anonyymi
No laita joku tunniste, että tiedän sen olevan sinä. Mikä sinut sai muuttamaan mielesi 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita joku tunniste, että tiedän sen olevan sinä. Mikä sinut sai muuttamaan mielesi 🙁
Olet törkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet törkeä
Miten olen törkeä? Mihin liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet törkeä
Tää olis hyvä kyllä tietää.. :/ vai kiusaako joku toinen välissä jotain?
Kapulaa rattaisiin tms?
Kun ei toista tunne niin ei voi tietää kaikkea. Niin se vaan totuus on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää olis hyvä kyllä tietää.. :/ vai kiusaako joku toinen välissä jotain?
Kapulaa rattaisiin tms?
Kun ei toista tunne niin ei voi tietää kaikkea. Niin se vaan totuus on.No, sitähän se on. En ole mitään törkeyksiä hänelle laittanut. Tämä on se sama naikkonen, joka tulee väliin, kun jotain kirjoittaa.
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sitähän se on. En ole mitään törkeyksiä hänelle laittanut. Tämä on se sama naikkonen, joka tulee väliin, kun jotain kirjoittaa.
-ApEn minäkään miehelle enkä muillekaan... Ja ihan IRL asioita tapahtunut. En itse siis elä vain täällä. Täällä puran tuntoja. Yrittänyt järkeistää sitäkin.
/Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet törkeä
Kerrotko hieman mikä tässä palstaäijässä, eli itselleen kirjoittelemassa äijässä on taas niin kovin törkeää, misogyyni?
- Anonyymi
Hoidetaan kotiin tää juttu,vaikka sitten sadan käänteen kautta.
Ei luovuteta ennenkun tiedetään miltä toisen luona oikeasti tuntuu ,vaikkei koskettaisi edes. Ole kiltti, aloita siitä että ole minuun yhteydessä.
Repäisit sen vasemmalta puolelta.- Anonyymi
Mutta kun en haluakkaan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en haluakkaan sinua
OK no ei sitte 👋🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK no ei sitte 👋🏻
Joku tuli väliin, ei multa! Ei olla tavattu, niin en ole voinut repäistä mitään.
-Ap
- Anonyymi
Laita joku diibadaaba viesti niin lähestyn sinua tavalla, ettei mitään jää arvailujen varaan.
- Anonyymi
Mihin haluat sen diipadaapaviestin?
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin haluat sen diipadaapaviestin?
-ApWhatsapp tai tavallinen viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatsapp tai tavallinen viesti.
Mulla ei ole sun numeroa. Joten tavan viesti ja whatsappi on pois suljetut.
- Anonyymi
Minun mottoni on: ei tupata kun ei tykätä.
Vaikuttaa vähän siltä että ap:lla on samantapainen tilanne kun mies ei oikein syty.
Ehkä kannattaa miettiä uudemman kerran sitä lähestymistä kone ei se siitä väkisin lämpene.- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tyhmähän se vaan on. Ei muuta Ehkä tämä on sen koko elämä.
- Anonyymi
Jep. Pyysinkö sinua arvioimaan tilannetta, jos et siihen millään muotoa liity?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Pyysinkö sinua arvioimaan tilannetta, jos et siihen millään muotoa liity?
-Ap 👆🫵
- Anonyymi
Lämpenee kun haluaa. Toisena päivänä sitä mieltä ja toisena toista. Siitähän se alunperin lähti. Miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmähän se vaan on. Ei muuta Ehkä tämä on sen koko elämä.
Kukahan tässä nyt on se tyhmä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂
Mikä sai sinussa Hömpänpömppä taas tämän narrin autuaan naureskelun aikaan? Targetoitko näitä naisena esiintyvän aloituksia, vai ihan mitä tahansa kommenttia minkä suttuinen pääsi tulkitsee naisena esiintyvän, eli jonkun tietyn naisen viestiksi? Surullinen pissaliisa olet, et mitään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tässä nyt on se tyhmä...
Sitä minäkin tässä vähän nääs perkaan, että kuinka moni teistä aapeepalstaäijän monologeissa roikkuvissa on se tyhmä ja millä levelillä. Sivusta eräältä, joka nauttii tästä farssista
- Anonyymi
Joku pikkutyyttö. Heti kun puhuu panemisesta se alkaa nillittää. Ei tuu mitään
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin koko jutun. 😂
- Anonyymi
Mistä panemisesta kyse? Tässä ei olla kenenkään panemisesta puhuttu 🤔
Mees nyt siitä. Ei tarvita välikommentteja.
-Ap
- Anonyymi
Menis hermo jollai😂🤭
- Anonyymi
Sulle nainen jos olet hän niin haluan kyllä, mutta yhtään kiistaa tms ei nyt tule mieleen, mutta yritä sinä muistuttaa jos sopii.
- Anonyymi
Ei meillä kahdella mitään kiistoja ole eikä ollut. Mutta tämä ap tyhmä nauta tappelee kaikkien kanssa. Nyt haluaa livenä🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä kahdella mitään kiistoja ole eikä ollut. Mutta tämä ap tyhmä nauta tappelee kaikkien kanssa. Nyt haluaa livenä🤣🤣🤣🤣
En tiedä kuka lie tuo ap on.
Naiselta sivuSta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö äiti ole sulle opettanut käytöstapoja? Älä ainakaan jatkossa nimittele ketään naista naudaksi. Hyhhels.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka lie tuo ap on.
Naiselta sivuStaNo, aloitus oli miehelle. Mutta onhan se omakin sisälukutaito hukassa melko usein 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, aloitus oli miehelle. Mutta onhan se omakin sisälukutaito hukassa melko usein 🤭
No sitä haluaa näet vain mukautua toisten teksteihin ja alkaa siinä sitten höpisemään mukana huomaamattaan toisen aloituksessa vaikka kyllä alunperin tiesi mistä kysymys. Siksi palsta on sekava. 🙂😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, aloitus oli miehelle. Mutta onhan se omakin sisälukutaito hukassa melko usein 🤭
Niin, kuka väitti että se olis naiselle?? Siinähän just sanoit itse.. Hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun tarkoitus tässä oli mikä??
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ollakin kyllä ihan vihoviimeinen Hieho tai sonni mikäli juoksee sinun speden narratiivin perässä, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ollakin kyllä ihan vihoviimeinen Hieho tai sonni mikäli juoksee sinun speden narratiivin perässä, aloittajaäijä
Kamalaa kieltä miksei suomen poliisi tee tälle mtn- eikö niillä ole mielipahayksikköä mikä hoitaa nämä keissit pois alta😢
- Anonyymi
Joutuu ehtimään ja lukemaan keskittyneesti mu enköhän ole tarpeeksi laittanu sen huomioin jo kauan si et joku näitä täältä poistelee/poistattaa kateudesta tai mustasukkaisuudesta siksi käyn keskusteluja muutenkin ei tunne mua ei ymmärrä mua ei välitä musta jos kokee että musta on tarvetta olla mustasukkanen ja noi jokka on kateellisia lienee teidän oma ongelmanne ettette elämältä mitään ole oppineet olen ymmärtäny että on vanhemman vanhempien vastuu kasvattaa lapsensa olen toki auttanu jos on joku apua pyytäny ei kukkokaan käskien laula eikä todellakaan ole velvollisuuteni opettaa vieraan lapsia en ole opettaja ammatiltani minun käsitykseni kasvattamisesta on opettaminen
- Anonyymi
Jees 🙂
Ketju pysyy ymmärrettävänä, jos ei muut naiset tule siihen sotkemaan 🤭
-Ap
- Anonyymi
Kiisteltiin ajankäytöstä.
- Anonyymi
Haluaisin että se tapahtuu omasta halustasi eikä niin että haluaisit olla mieliksi. ❤️
- Anonyymi
Liskonainen syö sydämeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1335857Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445702Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju534457Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko694008- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523291Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291170