Taas poistui mun viesini

Anonyymi-ap

Sulle mies😔
Jos haluat, että otan suhun yhteyttä. Niin laita joku yhteinen tunniste.
Minä oikeasti teen sen, jos sinun puolelta löytyy halua.
Laita vaikka, mistä ollaan kiistelty tms.

46

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mistään ole kiistelty

• Anonyymi

No, mistä ollaan keskusteltu? Millä kysymyksellä lähestyit minua?

• Anonyymi

En halua enää ☹️

• Anonyymi

No laita joku tunniste, että tiedän sen olevan sinä. Mikä sinut sai muuttamaan mielesi 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laita joku tunniste, että tiedän sen olevan sinä. Mikä sinut sai muuttamaan mielesi 🙁

Olet törkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet törkeä

Miten olen törkeä? Mihin liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet törkeä

Tää olis hyvä kyllä tietää.. :/ vai kiusaako joku toinen välissä jotain?
        Kapulaa rattaisiin tms?
        Kun ei toista tunne niin ei voi tietää kaikkea. Niin se vaan totuus on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää olis hyvä kyllä tietää.. :/ vai kiusaako joku toinen välissä jotain?
        Kapulaa rattaisiin tms?
        Kun ei toista tunne niin ei voi tietää kaikkea. Niin se vaan totuus on.

No, sitähän se on. En ole mitään törkeyksiä hänelle laittanut. Tämä on se sama naikkonen, joka tulee väliin, kun jotain kirjoittaa.
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sitähän se on. En ole mitään törkeyksiä hänelle laittanut. Tämä on se sama naikkonen, joka tulee väliin, kun jotain kirjoittaa.
        -Ap

En minäkään miehelle enkä muillekaan... Ja ihan IRL asioita tapahtunut. En itse siis elä vain täällä. Täällä puran tuntoja. Yrittänyt järkeistää sitäkin.
        /Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet törkeä

Kerrotko hieman mikä tässä palstaäijässä, eli itselleen kirjoittelemassa äijässä on taas niin kovin törkeää, misogyyni?

• Anonyymi

Hoidetaan kotiin tää juttu,vaikka sitten sadan käänteen kautta.
      Ei luovuteta ennenkun tiedetään miltä toisen luona oikeasti tuntuu ,vaikkei koskettaisi edes. Ole kiltti, aloita siitä että ole minuun yhteydessä.
      Repäisit sen vasemmalta puolelta.

• Anonyymi

Mutta kun en haluakkaan sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun en haluakkaan sinua

OK no ei sitte 👋🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK no ei sitte 👋🏻

Joku tuli väliin, ei multa! Ei olla tavattu, niin en ole voinut repäistä mitään.
        -Ap

• Anonyymi

Laita joku diibadaaba viesti niin lähestyn sinua tavalla, ettei mitään jää arvailujen varaan.

• Anonyymi

Mihin haluat sen diipadaapaviestin?
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin haluat sen diipadaapaviestin?
        -Ap

Whatsapp tai tavallinen viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Whatsapp tai tavallinen viesti.

Mulla ei ole sun numeroa. Joten tavan viesti ja whatsappi on pois suljetut.

• Anonyymi

Minun mottoni on: ei tupata kun ei tykätä.
      Vaikuttaa vähän siltä että ap:lla on samantapainen tilanne kun mies ei oikein syty.
      Ehkä kannattaa miettiä uudemman kerran sitä lähestymistä kone ei se siitä väkisin lämpene.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Tyhmähän se vaan on. Ei muuta Ehkä tämä on sen koko elämä.

• Anonyymi

Jep. Pyysinkö sinua arvioimaan tilannetta, jos et siihen millään muotoa liity?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Pyysinkö sinua arvioimaan tilannetta, jos et siihen millään muotoa liity?

-Ap 👆🫵

• Anonyymi

Lämpenee kun haluaa. Toisena päivänä sitä mieltä ja toisena toista. Siitähän se alunperin lähti. Miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmähän se vaan on. Ei muuta Ehkä tämä on sen koko elämä.

Kukahan tässä nyt on se tyhmä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂

Mikä sai sinussa Hömpänpömppä taas tämän narrin autuaan naureskelun aikaan? Targetoitko näitä naisena esiintyvän aloituksia, vai ihan mitä tahansa kommenttia minkä suttuinen pääsi tulkitsee naisena esiintyvän, eli jonkun tietyn naisen viestiksi? Surullinen pissaliisa olet, et mitään muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan tässä nyt on se tyhmä...

Sitä minäkin tässä vähän nääs perkaan, että kuinka moni teistä aapeepalstaäijän monologeissa roikkuvissa on se tyhmä ja millä levelillä. Sivusta eräältä, joka nauttii tästä farssista

• Anonyymi

Joku pikkutyyttö. Heti kun puhuu panemisesta se alkaa nillittää. Ei tuu mitään

• Anonyymi

Olet käsittänyt väärin koko jutun. 😂

• Anonyymi

Mistä panemisesta kyse? Tässä ei olla kenenkään panemisesta puhuttu 🤔
        Mees nyt siitä. Ei tarvita välikommentteja.
        -Ap

• Anonyymi

Menis hermo jollai😂🤭

• Anonyymi

Sulle nainen jos olet hän niin haluan kyllä, mutta yhtään kiistaa tms ei nyt tule mieleen, mutta yritä sinä muistuttaa jos sopii.

• Anonyymi

Ei meillä kahdella mitään kiistoja ole eikä ollut. Mutta tämä ap tyhmä nauta tappelee kaikkien kanssa. Nyt haluaa livenä🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä kahdella mitään kiistoja ole eikä ollut. Mutta tämä ap tyhmä nauta tappelee kaikkien kanssa. Nyt haluaa livenä🤣🤣🤣🤣

En tiedä kuka lie tuo ap on.
        Naiselta sivuSta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö äiti ole sulle opettanut käytöstapoja? Älä ainakaan jatkossa nimittele ketään naista naudaksi. Hyhhels.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka lie tuo ap on.
        Naiselta sivuSta

No, aloitus oli miehelle. Mutta onhan se omakin sisälukutaito hukassa melko usein 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, aloitus oli miehelle. Mutta onhan se omakin sisälukutaito hukassa melko usein 🤭

No sitä haluaa näet vain mukautua toisten teksteihin ja alkaa siinä sitten höpisemään mukana huomaamattaan toisen aloituksessa vaikka kyllä alunperin tiesi mistä kysymys. Siksi palsta on sekava. 🙂😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kuka väitti että se olis naiselle?? Siinähän just sanoit itse.. Hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sun tarkoitus tässä oli mikä??

-Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ollakin kyllä ihan vihoviimeinen Hieho tai sonni mikäli juoksee sinun speden narratiivin perässä, aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ollakin kyllä ihan vihoviimeinen Hieho tai sonni mikäli juoksee sinun speden narratiivin perässä, aloittajaäijä

Kamalaa kieltä miksei suomen poliisi tee tälle mtn- eikö niillä ole mielipahayksikköä mikä hoitaa nämä keissit pois alta😢

• Anonyymi

Joutuu ehtimään ja lukemaan keskittyneesti mu enköhän ole tarpeeksi laittanu sen huomioin jo kauan si et joku näitä täältä poistelee/poistattaa kateudesta tai mustasukkaisuudesta siksi käyn keskusteluja muutenkin ei tunne mua ei ymmärrä mua ei välitä musta jos kokee että musta on tarvetta olla mustasukkanen ja noi jokka on kateellisia lienee teidän oma ongelmanne ettette elämältä mitään ole oppineet olen ymmärtäny että on vanhemman vanhempien vastuu kasvattaa lapsensa olen toki auttanu jos on joku apua pyytäny ei kukkokaan käskien laula eikä todellakaan ole velvollisuuteni opettaa vieraan lapsia en ole opettaja ammatiltani minun käsitykseni kasvattamisesta on opettaminen

• Anonyymi

Jees 🙂
        Ketju pysyy ymmärrettävänä, jos ei muut naiset tule siihen sotkemaan 🤭
        -Ap

• Anonyymi

Kiisteltiin ajankäytöstä.

• Anonyymi

Haluaisin että se tapahtuu omasta halustasi eikä niin että haluaisit olla mieliksi. ❤️

• Anonyymi

Liskonainen syö sydämeni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      133
      5857
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      44
      5702
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      53
      4457
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      4008
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3424
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      92
      3334
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3291
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1612
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1170
    Aihe