Hyvää .Yhtään .Eikä hyviä puolia yhtään ,jääpallo,ha,ha,suksiminen ha,ha,ei täällä ole mitään,eikä hyvää yhtään,tää on karmein kuoleva kirkonkylä Suomessa,ja MINÄ olen asunut Helsinki Tornio Imatra Rauma välissä vaikka missä,Työaikanani,Kyllä,että Tiedän kyllä mikä on perseestä,Vargays on .luulevat asuvansa Kaupungissa...Ha , Ha , Ha . Hiipuva kirkonkylä tää on ...EP Kommilasta...totta munassa joka ikinen sana .RÖÖH .
Vastaukset 3
- Anonyymi
Voitaansiinko muuttaa pois,olen Nainen, Merja,enkä itsekkään oikein enää viihdy täällä,olen kyllä syntynyt täällä,Sinä ilmeisesti et .
- Anonyymi00002
Juu lähde nyt hyvän sään aikaan muuta Stadiin(paskaHelsinki)jossa ei ole mitään mitä kaipaat paitsi että työmatka pitenee sellaist tunnin päivässä eikä yhtään oikeata ystävää.Kannattaa oikeasti kokeilke niin sjan myötä huomaat kaiken tämän vitun tyhjyyden mitä saatanan pääkaupunkiseutu tarjoaa ihanan asunnon ja muutenkin täysin tyhjän elämä;,usko pois asun itse tässä paskaläjässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l273912Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni47712- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34571- 52554
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30486- 48467
- 30459
- 38450
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437