Tänään kävin katsomassa ystävätärtäni koksissa vaan olipa sekava laitos ihmisiä pyöri eksyneen näköisinä ja pääaulassa seisoi opastajia. Neuvonta luukulla yksi nainen ja taaempana puolikalju mies joka kyttäsi näkyvästi koneelta joko tietoja tai muuten vaan pläräili uteliaisuuttaan. Kahvila oli isompi kuin ennen hinnat kalliimpia ja kassa ynseä. Toivottavasti en ikinä joudu tuolla osastoilla makaamaan ainakaan pitkään sillä niin oli kolho kokemus.
Uudistunut koksi
7
184
Vastaukset
- Anonyymi
No on kyllä ihan omaa osaamattomuutta hoitaa asioita jos ei uudesta Koksista löydä etdimäänsä. Uuteen aulaan kun astut niin siinä on heti selkeät kpasteet joka suuntaan ja mitä mistäkin löytää. Neuvonnasta saa ystävällistä palvelua jos apua tarvitset.
Nykään on näitä uusavuttomia urpoja joille pitää kaikki kertoa useampaan kertaan ja vielä kädestä pitäen taluttaa oikeaan paikkaan.
Nuo uudet opasteet aulassa ovat siis todella selkeät.
Itse Taksikuskina joudun päivittäin viemään ja hakemaan asikkaita Koksista ja hyvin saa aulassa selvää minne pitää mennä. - Anonyymi
No, toivotaan, ettei kukaan meistä joudu sulaan maksamaan, sitten on tilanne jo tosi paha! Mutta vakavasti todeten, olen aika paljon eri mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Anteeksi omasta ja puhelimeni puolesta, piti kirjoittaa aulaan!
- Anonyymi
On se kyllä melkoinen sokkelo, oikeasti.
Taksikuski jos käy päivittäin niin oppii tietysti paikat, mutta outo ensikertaa on aika hukassa. Mutta pääsisäänkäynnin aulassa on vapaaehtoisopastajia jotka kyllä auttavat.
Osansa sekavuuteen vaikuttaa että rakennus- ja remonttitöitä tehdään edelleen eripuolilla rakennuskolossia. - Anonyymi
Mun täytyi myös kysyä neuvoa, onneksi oli neuvojia.
- Anonyymi
Karhulan Sairaalan opastus, no eipä juuri ole. Kansalaisia harhailee terveyskeskuksen ja sairaalan puolen välillä kun se Liisa ihmemaassa.
Etsivä löytää ja koputtajilla avataan jos avataan, hui hai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1172031- 691596
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961054
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531052- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271032Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta363970